Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin indie- ja latauspelit

Kannattaa myös ladata pinball fx 3. Se on ilmainen ja sisältää sorcerers lair pöydän.
Lisäksi 18.12. asti voi ladata ilmaiseksi carneval ja son of zeus pöydät.
Kiitokset vinkistä, olisi kyllä mennyt nuo kaksi ilmaista pöytää ohi, jos täällä ei olisi mainittu.

Siellä tuli samaan aikaan toinenkin ilmainen flipperi tarjolle. Kannattaa sekin latailla.
Mitäs ilmaista tässä toisessa on? Kokeilin sitä Frankenstein pöytää, sai pelata normipelin, mutta muita en testaillut. Ei kai tämä kuitenkaan täysin ilmainen ole?
 
Kiitokset vinkistä, olisi kyllä mennyt nuo kaksi ilmaista pöytää ohi, jos täällä ei olisi mainittu.


Mitäs ilmaista tässä toisessa on? Kokeilin sitä Frankenstein pöytää, sai pelata normipelin, mutta muita en testaillut. Ei kai tämä kuitenkaan täysin ilmainen ole?
No siis pöydät joutuu tässäkin toki ostamaan.
 
Peli? Kyllä siinä ainakin yksi pöytä on ilmaisena ihan kuin tuossa toisessakin. Jos lisää haluaa niin maksaa.
Joo huomasin kun latasin että oli ilmainen ;) ja frankenstein pöytää ainakin kerran sai pelata ilmaiseksi. Sen koko oli huomattavan paljon isompi kuin toisen flipun, joten luulen että kaikki pöydät tuli samassa, mutta epäilen että tuossa on jotain rajoitteita ja sitä koitin kysyä. Muistaakseni tän sternin PS tai vita versiossa oli joku sellanen et saa yhden pallon pelaa, tai et tulokset ei kirjaannu mihinkään. Mut tästä ei ollut mitään mainintaa ja eka peli frankensteinii oli ilmainen, pitää varmaan vaan itse kokeilla pelaa enemmän.
 
Nykyään tuntuu olevan valitettava normi, että jotkut ahneet julkaisijat lyö pelien switch porttauksille kovan hinnan.
Esimerkkinä vaikka monster jam: crush it joka taitaa maksaa xbox onella 20e ja kun se tuli muutama kuukausi sitten switchille niin hinta oli 39e.

Sitäkin suurempi yllätys oli viime viikolla eshoppiin ilmestyneen earth warsin hinnoittelu.
Kyseessä on vuonna 2016 julkaistun pc/ps4/xbox one version porttaus. Japanissa peli tunnetaan earth wars nimellä ja lännessä se oli earth dawn.
Julkaisussa ps4/xbox one versiot maksoi 29.99$ ja switch porttaus on 4.5$ / 4e.

Alla ACG:n varsin kattava arvostelu parin vuoden takaa.
Itseä tuo kiinnosti kun näytti varsin kivalta hack 'n' slash peliltä, mutta tuon arvostelun jälkeen en taida ostaakkaan. Vaikuttaa meinaan tuo hahmojen skillien säätäminen ihan hemmetin monimutkaiselta. Toki joillekkin tuo on varmasti vain positiivinen asia.
Kannattaa kuitenkin tsekata tuo video jos hack 'n' slash pelit on lähellä sydäntä.

 
Itselle juuri päättyneen Nindies-lähetyksen suurin anti oli Lumines Remastered tälle keväälle.

 
Viimeksi muokattu:
Mulle iski vain Pool Panic, joka kyllä näyttää sekopäisen erilaiselta ja oudolla tavalla hauskalta.
 
Storeen tullut Castle of Heart, hintaa ~15€. Näyttää ihan oivalta ja graafisesti näyttävältä 2D souls peliltä, onkos joku ehtinyt testailla?

Muoks: ostin tuon nyt sitten itse, ja voin suositella! Ekaa kenttää hetken edenneenä uppoaa varmasti jos Salt & Sanctuary tyyppinen meno kiinnostaa! Upeat graffat ja pelattavuus hiottu, hyvä tunnelma.

Toinen jota voi suositella on kotimaisen 10tonsin Tesla vs. Lovecraft. Nyt kun Housemarque lopetti arcadepelien tekemisen, on manttelinperijä tähän genreen selvä. Todella toimivaa ja hyvin toteutettua tuplatattiräiskintää. Molemmat pelit alle 15€.
 
Viimeksi muokattu:
Adventures of Elena Temple tuli pelattua tänään.
Aikaa meni 1.5-2 tuntia ja yksi kolikko jäi jostain huoneesta keräämättä.
Tuossa on 50 huonetta joita voi vapaasti tutkia ja tarkoituksena on löytää 8 jalokiveä jotta tuolta pääsee pois.
Aseessa voi olla vain kaksi ammusta kerrallaan joten hieman täytyy katsoa mitä ampuu, mutta lisää ammuksia on paljon tarjolla.
Henki lähtee laakista kun vihollista tai piikkiä hipaisee, mutta kuoleman koittaessa palataan vaan huoneen ovelle joten peli ei turhauta ollenkaan.

Wonderboyn pelaamisen jälkeen Elenan ohjaus tuntui hyvinkin tarkalta. Hahmo hyppää ja laskeutuu juuri sinne mihin haluaa.
Myös musiikit iski meikäläiseen ihan täysillä.
Hintaa 4.5e.

 
Vielä jos on jollain Golf Story kokematta niin hop hop ostoon! Aivan mahtava peli joka pääsi yllättäämään vaikka paljon hehkutusta olin pelistä lukenut.
 
Vielä jos on jollain Golf Story kokematta niin hop hop ostoon! Aivan mahtava peli joka pääsi yllättäämään vaikka paljon hehkutusta olin pelistä lukenut.

Kuuluu kategoriaan pelaan-kyllä-aikanaan-kun-ei-vaan-olisi-paljon-muutakin-odottamassa! Vaikuttaa kyllä mainiolta peliltä.

Justiinsa ostin Hollow Knightin ja voipi olla, että nyt ei hetkeen kehtaa muuta hankkia. Vaikuttaa ihan parhaalta. Jos tälle ei ketjua ole, niin saatan moisen pykätä kasaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sanokaahan parhaat switchin indie pelit joita EI saa ps4:lle.

Mulla tulee mieleen ainakin:
- Hollow Knight
- Golf Story
- Fast RMX
- Danmaku Unlimited 3

En siis halua listaa kaikista switchin indie peleistä joita ei saa ps4:lle, ainoastaan niistä parhaista ja uljaimmista (mikä tosin on makuasiakin, mutta listalla nyt olevat antanevat käsitystä).
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom