Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

The Crew ja Gran Turismo ei tunnistanut TH8A sekventaalitilassa, pitääkö se laittaa suoraan rattiin kiinni? Normaalisti aina lykkään vaihdekepin suoraan PC/PS4 kiinni ja sen tiedän aikasemmista ajamisesta, että ainakin The Crewssa vaihdekeppi toimii h-kaaviolla.
 
IMG_20171208_200147.jpg
Tuli hommattua uus ajopenkki vanhan tilalle. Näyttö/televisio pitäis vielä hommata pleikkari proon perään. Olisko raatilla ehdotuksia hyvästä ja "halvasta"?Nykynen 24" tuumanen vanha benq. Tuntuu pikkusen pieneltä ja huonolta muutenki
 
Viimeksi muokattu:
Siihen näytön teline vielä GT Omegalta ja joku 49-55" tv ja avot... Itellä ollut suunnitelmissa sama laitos mutta vaan 3 näytön teline vielä. Ongelma lähinnä vaan se et se teline on tehty max. 24" näytöille kun pitäs joskus vielä päivittää 27".
 
Köyhälle kallis. Maksaa enemmän entä tuo minun penkki mutta onneksi tuolta löyty kuva jossa mitat. Näppärä rakentaa ja hitsailla ite

Mä kun ajattelin et köyhällä ei ole mistä tai millä rakentaa ite... Mut tuo näyttäs siltä että se on ainakin teoriassa ikuinen vaikka minkälaista monitoria hankkisi toisen tilalle.
 
Tuota G29 on saanut parhaimmillaan alle 200€, itse ostin vuosi sitten 169€ Gigantista ja sen jälkeen en noin halvalla ole sitä nähnyt, nyt Gigantti myy sitä 219€.

T80 päivitys kumpaan tahansa noista rateista on jo iso päivitys. Logitechille ääni jos sulla ei ole sattumalta T3PA pedaaleja tai TH8A vaihteistoa kun nuo merkit ei toimi konsolilla keskenään.
 
Mitäs muut ajattelee jos ajattelin päivittää tuon Thrustmasterin T80 ratin siihen seuraavaan eli T150 malliin? :)

Onko jollain kokemusta molemmista?

Googlaamalla löyty tämmöinen tarjous osuu ainakin tällä hetkellä samaan hinta haruukkaan: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/59704/fxsmf/Logitech-G29-Driving-Force-rattiohjain

Että kertokaa mielipiteenne :)

Itse ostaisin ennemmin tuon, kuin G sarjalaisen https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...50-RS-Pro-Force-Feedback-rattipoljinyhdistelm

Jos löytyy vielä 40€ lisää, niin sitten T300.

Rattien hinnat vaihtelee aika paljon, ei siitä ole kauvaa kuin T300 sai verkkokaupasta 250€, kannattaa ehkä odotella tarjouksia.
 
Viimeksi muokattu:
Cdonissa on t150 tällä hetkellä tarjouksessa n.160€, alkaa kai olla ihan kohtuu hyvä hinta tuosta.

Gran Turismot sun muut ilmeisesti vähän saaneet rattien hinnat nousuun; G29 oli tosiaan aiemmin lähes koko ajan jossain tarjouksessa alle kahdella sadalla.
 
Pitää näköjään myös tuo Wheel Stand tuki sille ratille vaihtaa. :D Sattuu siitä olemaa se malli mistä on markkinoilla vain tämä T80. Pelkästään siihen menee noin 100-150 Tällä hetkellä se on kaikkialta loppu.

Käytännössä siis tämä : https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...o-V2-Deluxe-rattiteline-Thrustmaster-TX-Wheel

Ja joku niistä rateista jotka siinä otsikossa lukee. Thrustmaster on siitä aika varma valinta että siihen varmasti on jatkossakin kun pleikkarille ajopelejä tulee niin tuki olemassa.
 
Pitää näköjään myös tuo Wheel Stand tuki sille ratille vaihtaa. :D Sattuu siitä olemaa se malli mistä on markkinoilla vain tämä T80. Pelkästään siihen menee noin 100-150 Tällä hetkellä se on kaikkialta loppu.

Käytännössä siis tämä : https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...o-V2-Deluxe-rattiteline-Thrustmaster-TX-Wheel

Ja joku niistä rateista jotka siinä otsikossa lukee. Thrustmaster on siitä aika varma valinta että siihen varmasti on jatkossakin kun pleikkarille ajopelejä tulee niin tuki olemassa.

Eiköhän sen uuden ratin saa nykyiseen standiinkin soviteltua. Voi toki jotain pientä kikkailua vaatia, mutta ei noissa nyt äkkiseltään kovin isoja eroja keskenään näyttäisi olevan..
 
Eiköhän sen uuden ratin saa nykyiseen standiinkin soviteltua. Voi toki jotain pientä kikkailua vaatia, mutta ei noissa nyt äkkiseltään kovin isoja eroja keskenään näyttäisi olevan..
Siinä perus T150 paketissa näyttää olevan ne samat polkimet jotka on tässä T80 niihin mä oon oikeesti aika tyytyväinen. Tuo nykyinen ratti vaan ei sisällä minkäänlaista FFB mahdollisuutta niin se jo tuo melko ison eron.
 
Viimeksi muokattu:
160€:lla tuo T150 on jo kohtuu halpa. Vaikka sitten noilla vakiopolkimilla.

Verkkokaupassa nuo T3PA polkmet 109€ eli niiden päivitys jälkeenpäin on ihan ok vaihtoehto.
 
Halvalla lähti ainakin tuo. Toivottavasti ei tarvi heti palauttaa takaisin, noissa T300 rateissa on ollut vähän sitä ongelmaa et ne pitää takuukorjata/ vaihtaa.
 
Ylös Bottom