Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dying Light

Ostin PS storesta Enhanced editionin, jonka mukana pitäisi tulla kaikki lisäsisältö, mutta kuinka lataan Bozak horden? Sitä ei näy pelin SLC-valikoissa ja storessakin näkyy maksullisena minulle? Olen aiemmin omistanut julkaisuversion pelistä, jonka mukana tuli be the zombie ja cuisine & cargo, jotka näkyvät normaalisti valikoissa. Mitä teen? :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Peck4: Enhanced Editionin mukana EI tule kaikkea DLC:tä, ja mm. tuo Bozak-paketti siitä puuttuu.

Update! Korjaan: The Following ei sisällä tuota Bozakia, mutta Enhanced Editionissa se pitäisi olla mukana.

Kokeile siis perinteisiä konsteja, eli koko konsolin uudelleenkäynnitystä ja lisenssien palautusta. Tarkista myös Storesta, onko Season Pass siellä lunastettuna.
 
Vastaus: Dying Light

Ostin PS storesta Enhanced editionin, jonka mukana pitäisi tulla kaikki lisäsisältö, mutta kuinka lataan Bozak horden? Sitä ei näy pelin SLC-valikoissa ja storessakin näkyy maksullisena minulle? Olen aiemmin omistanut julkaisuversion pelistä, jonka mukana tuli be the zombie ja cuisine & cargo, jotka näkyvät normaalisti valikoissa. Mitä teen? :(

En nyt satavarmasti muista tarkalleen mutta jos menet pelin aikana valikoissa tehtävät-valikkoon niin sieltä voit kytkeä kyseisen tehtävän seurannan päälle, joka johdattaa sinut aloitusturvapaikassa olevan julisteen luokse mistä sen voi aktivoida. Juliste muutenkin löytyy sieltä Tornista.
 
En nyt satavarmasti muista tarkalleen mutta jos menet pelin aikana valikoissa tehtävät-valikkoon niin sieltä voit kytkeä kyseisen tehtävän seurannan päälle, joka johdattaa sinut aloitusturvapaikassa olevan julisteen luokse mistä sen voi aktivoida. Juliste muutenkin löytyy sieltä Tornista.

Näin olikin, eli ei ilmesty sinne DLC-puolen alle edes, vaan on suoraan käytössä [emoji108]Kiitos valaisemisesta. Vaan on muuten kontrollit aivan hukassa, kun vuoteen ei ole tullut pelattua. Kuolen koko ajan :D
 
Vastaus: Dying Light

Ei pelin tarvitse aina olla uunituore juuri julkaistu suuren hypen saattamana. Ostin tässä tammikuun aleesta The Following lisäosan (9,95) ja perhana että muuten on kova, tämmöset kun olisi kaikkien pelien lisäosat, tämä on jo kun uusi peli. Täysin koukussa ja olipa virkistävää palata taas mättää vähä zombeja naamaan, buggy on perhanan hauska vempain ja peli on kyllä edelleen todella kaunis ja mikä parasta, perhanan hauskaa pelata.
 
Siellä olis PS Storessa tää peli 18€ Mut ei kai tääkin oo peli missä niin sanottu tarina on lyhyt ja sitte koko pelillä ei tee mitään jos ei pelaa moninpeliä?

Sen takia nää COD WW2 ja Star Wars 2 on jääny kauppaan kun pelaan 95% ajasta yksin.
 
Siellä olis PS Storessa tää peli 18€ Mut ei kai tääkin oo peli missä niin sanottu tarina on lyhyt ja sitte koko pelillä ei tee mitään jos ei pelaa moninpeliä?

Sen takia nää COD WW2 ja Star Wars 2 on jääny kauppaan kun pelaan 95% ajasta yksin.

Et jää mistään paitsi jos et pelaa moninpeliä ja yksinpelin tarkkaa pituutta en muista, mutta kyllä siinä yli 20 tuntia itselläni meni ja tuossa versiossa joka on storessa tarjouksessa on viellä se lisärikin yksinpeliin, niin pituutta riittää kyllä.
 
”Ensimmäisen persoonan akrobaattinen loikkiminen yhdistettynä iholle käyvään taisteluun aiheuttaa runsaasti kuvakulman heilumista. Näkymää sumentavat myös säännöllisesti pelihahmon silmille roiskuvat vesi, veri, pöly ja erinäiset zombieritteet. Joillekin pelaajille tämä aiheuttaa pahoinvointia ja päänsärkyä. ”

Näin lukee eräässä arvostelussa. Onko jollain samoja ongelmia ollut? Esim Far Cryt aiheuttaa mulle pahoinvointia, mutta joku toinen fps taas ei ollenkaan, luulen sen johtuvan niissä huonosta fov:sta, mutta mites tässä? Ennen ei ollut oireita, mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä herkemmin kaikki alkanut aiheuttamaan pahoinvointia.

Zombit tökkii mulla yleensä rankasti, mutta kaveri sanoi et tässä on täysi coop, joten cooppina ei kyllä niin väliä onko ne zombeja tms mitä lahdataan.

YouTuben perusteella näyttäisi kivalta cooppina ja hintakaan ei ole paha, mutta jos laattaan niin en halua maksaa siitä ”ilosta”.
 
Eipä tuo minulla aiheuttanut mitään laattaefektiä, ja VR laseilla tuo efekti kyllä tulee muutamissa peleissä.

Yksilöllistähän tuo tietysti on mutta itse en mitään tuollasta bongannut.
 
Juu tuli tämä peli nyt sitte tuosta tarjouksesta ostettua. Tässä ketjussa sen verran moni kehuu peliä. Arvioissakin lukee aika vähän moninpelistä. :)
 
Dying Light konsoliversio on siinä rajoilla, että joillain se voi aiheuttaa pahaa oloa. Itselläni ei ole sitä tullut ja suosittelisin kyllä kokeilemaan. En tiedä onko pelistä enää demoa ladatavissa Storessa, mutta se oli rumempi, suorituskyky heikompi ja aiheutti vähän huono oloa toisin kuin kokoversio. Yllättysin tuosta laadun parantumisesta ja peliä on ollut hauska pelata. Kunhan muistaa poistaa Boost-moden käytöstä PS4 Prolla, se aiheuttaa nykimistä kuvaan (ainoa peli, joka on itselläni ollut huonompi Boost-moden kanssa).

Melkein on juoni läpi 50h jälkeen ja pääsisi aloittamaan The Following lisäosaa. Sanovat, että on yksi parhaimmista co-op peleistä ikinä. Itse olen vain pelannut yksinpeliä, mutta helppo nähdä tuo väittämä todeksi.
 
Ei kyllä itselläkään tullut pahaa oloa, mutta muistelen, että alkuun kamera tuntui hassulta. Hauskaa cooppimättöä ja yksinkin toimii hyvin. Following lisäri oli jopa hauskempi kuin pääpeli ja autolla kurvailu toi mukavaa vaihtelua hyppimiseen ja huitomiseen. Dead Islandin taistelusysteemin kanssa DL olisi vieläkin parempi.
 
Sorruin tuon sit ostamaan jo ennen kuin vastauksia sain. :p

Olen nyt noin 40min ollut jo pelaamatta ja on edelleen aika etova olo. Tai en oikein tiedä, ei tuota voi huonoksi/etovaksi oloksi sanoa. Pikemminkin kuin olisi vuorokauden valvonut, silmät kipeät, päässä tuntuu oudolta ja sit vielä vetää päälle pienen humalan. Eli ei kyllä kovin hyvä olo ole. Juuri tämän saman olon vuoksi psvr lähti myyntiin aikanaan.

Kyllä tuota cooppina kaverin kanssa voin välillä pelata, mut en yksin pelatessa tätä oloa viitsi kokea kovin usein...

Mut pelinä tuo tuntui hyvältä..zombeista huolimatta. Kontrollit ois mun mielestä voinut paremminkin tehdä, mutta kyllä tuollakin pärjää.
 
Onko tosiaan niin et pelin alussa pitää jokasta vihua takoo se noin 30 kertaa ennen kun se on kuollut. Kai pelin edetessä saa jotain mikä tappaa nopeasti?

Vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta peliltä ihan alun perusteella.
 
Juu sitten kun saa sen kyvyn auki, että voi maassa makaavan zombin pään laittaa tohjoksi jalalla polkaisemalla niin peli muuttu paljon paremmaksi.
 
Aarghh, ostin Storesta tuon EE Following version, mutta en saa aiempaa DL tallennusta pilvestä alas. Eli omistin fyysisen Dying Lightin aikoinaan ja poistin tallennuksen kovolta. Pilvessä se toki on. Myin fyysisen pelin ja nyt EE versio ei suostu imuroimaan aiempaa tallennusta pilvestä. Tähän on olemassa pari kikkaa, jos helpoin olisi se, että lainaisin jostain alkuperäistä peliä ja sen avulla imuroisin saven kovolle.

JOTEN, ei kellään olisi antaa lainaksi alkuperäistä Dying Lightia (PS4)? Asun Tuusulassa :)

Tai voinko pelata jaettuna sinun alkuperäistä versiota?


Do you have your save files stored locally or on the cloud? If the save files are stored locally, there should be an option to import them to your Enhanced Edition game. However, if your old save files were stored on the cloud, the Enhanced Edition will not let you import them. In that case your option is to install your old vanilla version of DL again and download the save files from the cloud first and then update to the Enhanced Edition.

Alternatively, you can use the Share Play function. If you start Share Play at the PSN Party, you will be able to control another player's game (one which also has the old version of the disc). After playing, you should have the symbol of the old game in the PS4 menu.

Then, you should be able to download the old save data from the PSN online storage. The system is going to think you have the old version of the disc too. As a result, you will be able to transfer your data to the hard drive.


If the above methods fail, try restoring your console's licenses: Select PlayStation Network/Account Management and then Restore Licenses. Having done that, sign out of your PSN profile and sign back in.


If that does not help, delete the game completely and re-install it, making sure you have stable internet connection during and after the installation process, so that the game's large critical update can be downloaded and successfully applied.


In order for the game to download completely, with all the additional content and updates, please make sure that you do not turn the console completely off. Instead, go to Settings -> Network -> and tick the Connect to the internet option. Then, go one step back and enter Power Save Settings. Having entered these settings, choose Set Functions Available in Rest Mode and tick the Stay Connected to the Internetoption. Having done all that, when you try to turn the console off, you will have the Enter Rest Mode option available. Select this option, please.

http://support.techland.pl/support/...t-my-old-save-files-into-the-enhanced-edition
 
Edelliseen omaan viestiin viitaten: onko jollain hyllyssä vielä alkuperäistä Dying Lightia? Pelaa sitä kanssani jaetusti hetken aikaa, niin saan ladattua alkuperäisen saven pilvestä. Alustana PS4.

Anyone?
 
Edelliseen omaan viestiin viitaten: onko jollain hyllyssä vielä alkuperäistä Dying Lightia? Pelaa sitä kanssani jaetusti hetken aikaa, niin saan ladattua alkuperäisen saven pilvestä. Alustana PS4.

Anyone?
Jos ei alkuiltaan mennessä löydy ketään muuta niin voisihan tuota kokeilla vaikka Share Play -moodista ei aiempaa kokemusta olekaan.
 
Ylös Bottom