Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

USB-speksi ei oikeastaan tee suosituksia enimmäispituudesta, pidemmät kaapelit vaan ei takaa enimmäisnopeutta (480Mbps USB 2.0, 4,8Gbps USB 3.0) koska kaapelin sähkovastus pienenee. DS-ohjaimen kontrollisignaalit on kyllä huomattavasti vähemmän kuin nuo teoreettiset maksimit, pääsetköhän edes 100kbps voice chat päällä.

Teoreettinen maksimi USB-piuhalle on 125m, minkä jälkeen on liikaa latenssia speksin edellyttämille tiedonsiirtopaketeille.

Tosin voit varmaan unohtaa sen hubin. Ellei sun ohjaimet ole mallia CUH-ZCT2 (tai uudempi), niin ne on aina Bluetoothilla kiinni eikä käytä USB:ta signaaliin ollenkaan. ZCT2:lle loytyy konsolin asetuksista Controller - Communication Method jossa voi valita BT:n sijaan USB-liitännän. Ohjainta käsitellään tämän jälkeen USB-audiolaitteena ja maksimituki PS4:llä on tällaisille laitteille 2kpl kerrallaan.
Ihan tietokoneeseen olen kytkemässä tällä kertaa ohjaimet.
 
Ihan tietokoneeseen olen kytkemässä tällä kertaa ohjaimet.

No, sit tulee hyviä kysymyksiä kun ei voi tietää sun USB-ohjainta niin emolevyllä kuin hubissakaan. Tosin useinhan nämä tuo lisää eikä vähemmän, kuin standardin vaatimukset. DS4 manuaali sanoo sen olevan speksattu 100 mA virransyöttöön ja standardit USB-portit syöttää max 500 mA per portti eli jos hub nielee vain 100 mA myös, tästä pitäisi mun ymmärrykseni mukaan riittää yhdelle passiiviselle hubille ja neljälle ohjaimelle virtaa.
 
Minulla olisi ylimääräiset Apple Earpods-kuulokkeet joilla haluaisin kuunnella musiikkia vanhalla Nokialaisellani. Kuulokkeiden liitäntä näyttää ihan tavalliselta 3,5mm kuulokeliitännältä mutta ilmeisesti näissä Applen kuulokkeissa on piuhat eri tavalla. Tietääkö kukaan saako mistään tähän sopivaa adapteria?
 
Minulla olisi ylimääräiset Apple Earpods-kuulokkeet joilla haluaisin kuunnella musiikkia vanhalla Nokialaisellani. Kuulokkeiden liitäntä näyttää ihan tavalliselta 3,5mm kuulokeliitännältä mutta ilmeisesti näissä Applen kuulokkeissa on piuhat eri tavalla. Tietääkö kukaan saako mistään tähän sopivaa adapteria?
Kyllä ne ihan tavalliset kuulokkeet on ja pitäisi toimia missä vaan. Ainoastaan se mikrofonin ja ohjauskomentojen (Play/Pause/jne) pinnijärjestys on käänteinen, eli ne ei välttämättä toimi joka vehkeessä. Normaalin äänentoistoon sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.
 
Kyllä ne ihan tavalliset kuulokkeet on ja pitäisi toimia missä vaan. Ainoastaan se mikrofonin ja ohjauskomentojen (Play/Pause/jne) pinnijärjestys on käänteinen, eli ne ei välttämättä toimi joka vehkeessä. Normaalin äänentoistoon sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.
Jäi mainitsematta että kuuntelisin puhelimella radiota, se ei onnistu. Tulee vaan ilmoitus että kytke kuulokkeet. Musiikkia en ole kokeillut kuunnella kun sitä ei ole puhelimessa.
 
Jäi mainitsematta että kuuntelisin puhelimella radiota, se ei onnistu. Tulee vaan ilmoitus että kytke kuulokkeet. Musiikkia en ole kokeillut kuunnella kun sitä ei ole puhelimessa.
Okei, tuo saattaa johtua siitä, että se yrittää käyttää kuulokkeiden johtoa antennina, ja sitä tarkoitusta varten pinnijärjestys on väärä.
 
Mikä on helpoin tapa lisätä kuva tälle foorumille? Viimeksi kun aikoinaan olen kuvia laittanut niin silloin ne sai laitettua sellaisenaan. Nimimerkillä en vaan osaa. :oops:
 
Mikä on helpoin tapa lisätä kuva tälle foorumille? Viimeksi kun aikoinaan olen kuvia laittanut niin silloin ne sai laitettua sellaisenaan. Nimimerkillä en vaan osaa. :oops:
Paina viestiä kirjoittaessasi tuota Upload a File -nappia ja valitse kuva, jonka haluat viestin kaveriksi laittaa. Alla possuisa esimerkki.
 

Liitetiedostot

  • kratospig.jpeg
    kratospig.jpeg
    4,3 KB · Lukukerrat: 9
Kysytäämpä täältä jos joku osais auttaa eli ostin pelikannettavan ja nyt on joku juttu windowsin päivityksen kanssa, eli kyllä lataa päivityksen ja kun boottaan koneen sen asentamiseksi niin tulee vain että päivityksen asennus epäonnistui ja eipä sen kummempaa syytä kerrota tähän.

Kumulatiivinen päivitys Windows 10 Version 1709 x64 -pohjaisille järjestelmille (KB4103727) <-- päivitys siis on tämä.

Kiitos..
 
Kysytäämpä täältä jos joku osais auttaa eli ostin pelikannettavan ja nyt on joku juttu windowsin päivityksen kanssa, eli kyllä lataa päivityksen ja kun boottaan koneen sen asentamiseksi niin tulee vain että päivityksen asennus epäonnistui ja eipä sen kummempaa syytä kerrota tähän.

Kumulatiivinen päivitys Windows 10 Version 1709 x64 -pohjaisille järjestelmille (KB4103727) <-- päivitys siis on tämä.

Kiitos..

Oletkos koittanut windows updaten vianmääritystä? Jos sillä alkaisi toimimaan, kun tuo on aika yleinen vika tuon päivityksen kanssa.

Asetukset-> päivitys ja suojaus -> vianmääritys
 
Oletkos koittanut windows updaten vianmääritystä? Jos sillä alkaisi toimimaan, kun tuo on aika yleinen vika tuon päivityksen kanssa.

Asetukset-> päivitys ja suojaus -> vianmääritys
Kokeilin jo sieltä, tunnisti ongelmia mut en enempää sit voinukkaan tehä ku kokeilla uudestaan, ei onnistu. Asennetuissa päivityksissä tuo näkyy mutta tarjoaa koko ajan uudestaan sitä? Liekkö korjaavat ongelman jossain vaiheessa vai tuleeks tästä nyt joku riesa mulle.....
 
Kokeilin jo sieltä, tunnisti ongelmia mut en enempää sit voinukkaan tehä ku kokeilla uudestaan, ei onnistu. Asennetuissa päivityksissä tuo näkyy mutta tarjoaa koko ajan uudestaan sitä? Liekkö korjaavat ongelman jossain vaiheessa vai tuleeks tästä nyt joku riesa mulle.....

Täältä voit ladata ja asentaa tuon itse uudelleen jos vaikka auttaisi http://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4103727

Mulla kanssa kusee aina välillä noi Windowsin päivitykset, niin saa aina välillä olla itse asentelemassa niitä.
 
Täältä voit ladata ja asentaa tuon itse uudelleen jos vaikka auttaisi http://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4103727

Mulla kanssa kusee aina välillä noi Windowsin päivitykset, niin saa aina välillä olla itse asentelemassa niitä.
Jees, kiitos pitää kokeilla. Toinenkin ongelma on että kun haluaisin tarkistella tallennus tilasta D-aseman sovelluksia niin se ikkuna siitä vaan kaatuu samantien, C-aseman tarkistelussa ei kaadu tuo ikkuna, kelasin et toimis hyvin tää win10 mutta tässähän tulee samantien ongelmia, pitäskö sit vaan kokeilla asentaa uusiks tää win10.
 
pitäskö sit vaan kokeilla asentaa uusiks tää win10.

Eipä tuosta haittaakaan ole ja siellähän saa valita, että haluaako säilyttää tiedostot jos vaikka olisi joku bitti vaan solmussa windowsissa.
 
Eipä tuosta haittaakaan ole ja siellähän saa valita, että haluaako säilyttää tiedostot jos vaikka olisi joku bitti vaan solmussa windowsissa.
Nyt ei enään ole sitä ongelmaa, asensin windowsin uudestaan ja se näköjään autto, asenti version 1803. Mun mielestä ei ekalla kerralla edes asentanu tota, ehkä siinä syy miksi oli ongelmia..
 
Olisiko kenelläkään suositella hyvää urheilukelloa, jossa olisi GPS-varustettuna ja sillä voisi kerätä dataa liikuntasuorituksista esimerkiksi tietokoneelle tai älypuhelimelle?
 
Ylös Bottom