Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taloyhtiö harkitsee valokuituun liittymistä. Valokuitu tuotaisiin jakamoon ja loppupätkä asuntoihin tulisi edelleen vanhoja kupareita pitkin. Tuo loppupätkä 30-50m ei pitäisi kuulemma vaimentaa nopeutta juuri yhtään. Kuitenkin sopimuksen mukaan riittää jos saavutetaan 50% teoreettisesta maksiminopeudesta. Jos 100/100 yhteys vaimenee 50/50 yhteydeksi niin on se minusta hieman enemmän kuin "juuri yhtään". Olisikin kiva kuulla muidenkin kuin mainosmiesten mielipide asiasta, mihin nopeuksiin käytännössä päästään kun loppupätkä on kuparia.
Talosta ei mitään cat kaapelointeja löydy vaan puhelinkaapelia olisi tarkoitus käyttää. Sitä 3 napaista pistoketta siis, en tiedä onko niitäkin erilaisia.Jopa suojaamaton Cat 5 -kupari mahtuu gigabit -speksiin. https://en.wikipedia.org/wiki/Gigabit_Ethernet#1000BASE-T
Vai onko tarkoitus vanhoja puhelinlinjoja pitkin tuoda se?
Talosta ei mitään cat kaapelointeja löydy vaan puhelinkaapelia olisi tarkoitus käyttää. Sitä 3 napaista pistoketta siis, en tiedä onko niitäkin erilaisia.
Hetki sitten tuli tiirailtua Switchiä Amazon.de sivustolta ja ohimennen katse kiinnittyi suht edulliseen LG G6:een. Löytyykö joltain tietoa/kokemusta älyluurien tilaamisesta ulkomailta/Saksasta? Tuoko tämä mukanaan tukun päänvaivoja, jonka johdosta on parempi suosia kotimaisia myyjiä?
EU:n alueella ei tarvitse huolehtia takuuasioista tai tullimaksuista. Itse ostin ensimmäisen puhelimeni ulkomaisesta nettikaupasta 2010 eikä ongelmia ole tullut tähän mennessä vastaan.
Kiitos vastauksesta. Tuo takuu on kieltämättä se suurin huolenaihe tällä hetkellä, sillä myyjänä toimii itselle tuiki tuntematon taho (A-MONTAIN). Noh, pitää miettiä pari päivää ja katsoa löytyykö kanttia päivittää nykyinen kivikautinen halko "hieman" parempaan luuriin.
Se on jotenkin oppiva systeemi, jolla on vielä opittavaa. Tietyn näköiset sähköpostit tulkitaan helpommin spammiksi, vaikka tulisivat osoitteesta, josta on tullut ihan validejakin viestejä. Tässä jotain selostusta aiheesta:Tietääkö kukaan mikä auttaisi kun Macin Mail-ohjelmassa moni sähköposti menee roskapostikansioon vaikka ei pitäisi?
Mulla irtos xbox one ohjaimesta rb ja yritin poistaa noita kuoria että ois saanu sen murtuneen osan irti mutta siellä oli jotku yhme ruuvit tilalla. Youtubessa mustissa ohjaimissa on joku ristipää minkä saa auki taltalla, mut mun sinisessä forza bundle ohjaimessa on jonkun näkönen torchi missä on ylöspäin piste keskellä. Minkähänlaista ruuvaria osaan pyytää rautakaupasta?
Minulla ainakin on tullut, saa nähä tuleeko tänäkin vuonna 23.pv syntymäpäiväRuukaako nykyään cdonilta tulla 5e alennuskoodia syntymäpäivänä?