Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tekstihän tarkoittaa vain että masterointi on tehty 4k tarkkuudella. Kieltämättä hieman harhaanjohtavaa, mutta merkintä on käsittääkseni ollut jo tovin käytössä.Nyt *****.. Ajateltiin vaimon kanssa että katsotaan meidän lemppari elokuva "4k:na" eli bram stokerin Dracula ja eihän tuo mikään 4k versio ole! Jopa ps4 pro alkoi levyä lukemaan ja xbox one s pyöritti sitä 1080p resolla mistä noin harhaan johtavasta mainonnasta voi valittaa?
Joo on todella harhaan johtava, eikös tällöin normi blu-ray soittimen pitäisi tuo pyöräyttää 4k resolle?Tekstihän tarkoittaa vain että masterointi on tehty 4k tarkkuudella. Kieltämättä hieman harhaanjohtavaa, mutta merkintä on käsittääkseni ollut jo tovin käytössä.
Ei. Se on vaan masteroitu 4K-tarkkuudella ja sen jälkeen pakattu ja alasskaalattu 1080p:ksi, vrt. videopelimaailman super sampling. Toki siitä saa hieman paremman kuvanlaadun kuin jos olisi ollut pelkkää 1080p:tä ketjun kaikissa vaiheissa.Joo on todella harhaan johtava, eikös tällöin normi blu-ray soittimen pitäisi tuo pyöräyttää 4k resolle?
Ei. Se on vaan masteroitu 4K-tarkkuudella ja sen jälkeen pakattu ja alasskaalattu 1080p:ksi, vrt. videopelimaailman super sampling. Toki siitä saa hieman paremman kuvanlaadun kuin jos olisi ollut pelkkää 1080p:tä ketjun kaikissa vaiheissa.
Joo on todella harhaan johtava, eikös tällöin normi blu-ray soittimen pitäisi tuo pyöräyttää 4k resolle?
Osaatteko sanoa missä lienee vika kun mulla on Sony xperia z5 compact syksyl pari v vanha. Niin mulla on lähes aina noi kenttäpalkit silleen et on vaan 1 palkki ja esim. frendillä eri puhelin ja sama TELIA liittymä niin näin ei ole? Johtuuko puhelimesta tai jostain asetuksista?
En löydä matkapuhelinverkkoasetuksista tota palauta hommaa, mutta löysin jonkun "lataa internet ja mms asetukset" pitääkö mun lataa ne vai vaikuttaako mitenkään. 4G lukee yleensä aina mutta kenttä on yleensä 1 tai palkkia, riippuu vähän missä on, mutta esim kotona Espoossa ei pitäs olla 1 palkki. Kun puhun puhelimessa niin vastapuolelle kuuluu heikosti välillä mitä sanon.Kuulostaa siltä että verkossa ei ole vikaa jos kaverilla kuitenkin toimii. Ensiapuna voisit kokeilla nollata puhelimen verkkoasetukset. Sonysta se löytyy kohdasta asetukset - yhteydet/mobiiliverkko - matkapuhelinverkot - kolme pistettä - palauta oletukset. Polku voi poiketa mallista riippuen mutta android laitteissa se menee yleensä tuolla kaavalla. //Merja@TeliaPartio
En löydä matkapuhelinverkkoasetuksista tota palauta hommaa, mutta löysin jonkun "lataa internet ja mms asetukset" pitääkö mun lataa ne vai vaikuttaako mitenkään. 4G lukee yleensä aina mutta kenttä on yleensä 1 tai palkkia, riippuu vähän missä on, mutta esim kotona Espoossa ei pitäs olla 1 palkki. Kun puhun puhelimessa niin vastapuolelle kuuluu heikosti välillä mitä sanon.
En löydä matkapuhelinverkkoasetuksista tota palauta hommaa, mutta löysin jonkun "lataa internet ja mms asetukset" pitääkö mun lataa ne vai vaikuttaako mitenkään. 4G lukee yleensä aina mutta kenttä on yleensä 1 tai palkkia, riippuu vähän missä on, mutta esim kotona Espoossa ei pitäs olla 1 palkki. Kun puhun puhelimessa niin vastapuolelle kuuluu heikosti välillä mitä sanon.
Mites valuutan vaihto euroista esim. Prahassa? Visa kortilta, käteisestä vai tilisiirtona? Siis valuutan vaihto paikoissa ulkomailla...
Onko nosto automaateissa virallinen vaihto kurssi vai mitä sattuu?Nostan automaatista tarvittavan summan paikallisvaluuttaa. Tai maksan kortilla.
Onko nosto automaateissa virallinen vaihto kurssi vai mitä sattuu?