Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2019

Jokos on huhuja niistä kahdesta lìigasta, joita ei ole vielä julkaistu?

DjV3j5dW0AEiSvg.jpg


Chilen liiga olikin jo viime vuonna.

DjrymZcWsAA9WYg.jpg


Lisenssit on plussaa, kunhan se tärkein eli pelattavuus on kunnossa.
 
Eli siis ne kaksi puuttuvaa liigaa, joita Konami ei vielä ollut julkaissu, oli Chilen- ja Turkin liiga? Aikamoinen pettymys kyllä, itse odotin vähintään toisesta top5 - liigaa. Drury ja Beglin tuskin osaa edes selostaa pelaajien nimiä em.liigoista, jos Mbappeakaan ei löydy sanavarastosta.
 
Eli siis ne kaksi puuttuvaa liigaa, joita Konami ei vielä ollut julkaissu, oli Chilen- ja Turkin liiga? Aikamoinen pettymys kyllä, itse odotin vähintään toisesta top5 - liigaa. Drury ja Beglin tuskin osaa edes selostaa pelaajien nimiä em.liigoista, jos Mbappeakaan ei löydy sanavarastosta.
Itse pelaankin espanjankielisellä selostuksella niin se edes kuulostaa selostukselta :D
 
Eli siis ne kaksi puuttuvaa liigaa, joita Konami ei vielä ollut julkaissu, oli Chilen- ja Turkin liiga? Aikamoinen pettymys kyllä, itse odotin vähintään toisesta top5 - liigaa. Drury ja Beglin tuskin osaa edes selostaa pelaajien nimiä em.liigoista, jos Mbappeakaan ei löydy sanavarastosta.
Valioliigaa, Bundesliigaa ja La Liigaa on Konamin vaikea saada lisenssioitua, sillä liigoilla on EA:n kanssa sponsorisopimus. Nämä seikat huomoiden lisenssiasioisisa on keskitytty Etelä-Amerikan sarjoihin ja pienempiin euroliigoihin. Serie A voisi kelvata.
 
Valioliigaa, Bundesliigaa ja La Liigaa on Konamin vaikea saada lisenssioitua, sillä liigoilla on EA:n kanssa sponsorisopimus. Nämä seikat huomoiden lisenssiasioisisa on keskitytty Etelä-Amerikan sarjoihin ja pienempiin euroliigoihin. Serie A voisi kelvata.
EA:lla taitaa olla nyt myös Serie A:n sekä Serie B:n lisenssi. Itse olen todella tyytyväinen noihin uusiin pikkuliigoihin, juuri niitä olen kaivannut. Option file hoitaa noi isoimmat liigat kuntoon niin helposti nykyään, kun itse ei tarvitse enää pahemmin mitään säätämistä tehdä.
 
Tuleeko nuo option filet kuinka nopeasti ladattavaksi pelin ilmestymisen jälkeen? Vaikka nyt 2018 versio, pitikö kauan venata failuja?
 
US-psn -tilillä on jo pieni alkupääoma ja jenkkijulkaisu on paria päivää aikaisempi 28. elokuuta (plus että dollarin nykykurssilla perusversion hinta olisi ~52€).

Muistaakseni jonain muunakin vuonna olen ostanut jenkkiversion, muistuuko mieleen kellekään oliko jotain mahdollisia ongelmia? Pessit ovat ymmärtääkseni region lockattuja, mutta se tarkoittaa vissiin lähinnä että kaverien kanssa ryhmässä peluu ei onnistu - netin välityksellä taas randomeita vastaan pelataan aivan normaalisti.
 
Demo ladatavissa PS Storesta.

E. Nyt on peli taas jalkapalloa ja sen lisäksi varsin viihdyttävä videopeli. Lähes jokainen yksityiskohta gameplayn osalta on muuttunut viime vuoden versiosta ja nimenomaan parempaan sekä realistisempaan suuntaan. Fiilis on taas katossa maalin jälkeen ja yksityiskohdat tulevat vahvasti esiin.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä ootte ennakkotilannu? Joku paikka mistä tulis AJOISSA perille ois aika jeesh!
Jos haluat ajoissa, osta digitaalisena. Jos haluat fyysisen kopion, esim. Puolenkuun Pelit ei ole koskaan allekirjoittanutta pettänyt. Itse tilasin Konsolinetissä Beckham-versio sen verran halpa.
 
Kyllähän tuo yhden pelin otannalla vaikuttaa jälleen kerran varsin maukkaalta.. graafinen ilme on mennyt eteenpäin, ei liene yllätys, että tässä on upein futispeli mitä on koskaan nähty. Ihan nätisti rullasi perus psnelosella.
 
Olihan tämä hyvän tuntuinen mitä nyt eilen demoa muutaman matsin ehti testailemaan pc:llä. 2018-version pelaaminen jäi lopulta aika vähälle, mutta äkkiseltään yllättävänkin erilainen tuntuma tässä. Demon perusteella tietty paha sanoa minkä verran ongelmia ja ärsytyksen aiheita tulee lopulta pitkässä juoksussa löytymään, mutta toivotaan että on peli hyvässä tasapainossa.
 
On tämä taas askeleen lähempänä futista. Eilen tuli noin 15 peliä pelattua. Tilankäyttö ja tyhjentäminen liikkeellä näkyy hyökkäyksissä ihan eri tavalla.

- Icardi juoksi ties kuinka monta kertaa linjan taakse. Asia jota ei aikasemmissa peleissä oo näkyny. Ennen jonkun maagisen rajan ylittämistä nyt nitä repiviä juoksuja tuli koko ajan jos pallo oli vaan syöttö etäisyydellä. Niitä murtavia syöttöjä vaan on mukavan vaikea antaa.

- Jokainen syöttö on edelleen erilainen riippuen pelaajien taidoista.

- Uudet animaatiot on ihan mukavia. Esim erilaisia kuroituksen animaatioita on vaikka kuinka paljon. Itse kun pelaan manuaaleilla niin niitä ei niin hyviä syöttöjä tulee monta per peli.

- Laukauksissa on taas vähän enemmän voimaa/tehoa kun aikaisemmin.

- Fysiikalla voit voittaa tilanteita. Icardista ei saa pääpelaajaa tekemälläkään.

Todella positiivinen kuva tällä otannalla.

Pitää tänään kokeilla mitä Giroudin fyysisyydellä saa hyökkäyksissä aikaan. ;)
 
En minä kyllä ymmärrä, että mitä ihmeellistä tässä pelissä on. Maalit tulee aivan samalla kaavalla, kuin Fifassa. Leijuvista syötöistä en tykkää yhtään. Läpisyötöllä mies on melkein aina läpi, kuten Fifassa. Online on edelleen tuskastuttavaa, koska vastustajan haussa menee pitkään. Valikot on kuin änärissä, eli kankeat. Kaksinkamppailut ovat Fifassa parempia kuin tässä. Valtaosa laukauksista menee taivaalle ja sitten siitä tietystä paikasta aina maaliin. Jalkapalloa pelanneena kun osaa käyttää ne vastustajan virheet ja aukot, joten näin sitä eroa en näe tämän eduksi ollenkaan.

Onhan tämä graafisesti ihan ok. Varmaan yksinpelinä ihan ok, paitsi koneen huijaukset pilaa senkin. Aikoinaan toimi ISS nimellä, mutta nykyään ei enää. Lisäksi lisenssit vähentyneet vuosi vuodelta, joten varmaan kuoppaavat tämän viiden vuoden sisään. Kaikki ei vaan tykkää ja itse kuulun siihen kategoriaan.
 
En minä kyllä ymmärrä, että mitä ihmeellistä tässä pelissä on. Läpisyötöllä mies on melkein aina läpi, kuten Fifassa.

Taidat olla vain äärimmäisen lahjakas antamaan syöttöjä? Itellä ei onnistu läpisyötöt läheskään joka pelissä, varsinkin jos on alhaalla makaava puolustus, silloin liki mahdotonta. Syöttöavuilla sen sijaan sai helposti läpiajoja ennen kuin tajusin siirtyä manuaaleille 2018 versiossa.
 
Taidat olla vain äärimmäisen lahjakas antamaan syöttöjä? Itellä ei onnistu läpisyötöt läheskään joka pelissä, varsinkin jos on alhaalla makaava puolustus, silloin liki mahdotonta. Syöttöavuilla sen sijaan sai helposti läpiajoja ennen kuin tajusin siirtyä manuaaleille 2018 versiossa.
Eipä onnistu täälläkään läpisyötöt sen paremmin. Helpommin pääsee kuljettamalla vetopaikkaan kun tekee rytminvaihdoksen tai paikan vaihdon. Esim laitapakki ylös -> laituri voi ajaa keskelle. Mutta ei sekään alhaalla makaavaa puolustusta vastaan onnistu. Sitten pitää vetää kaukaa.
 
2 Onlinea ja 2 Offlinea kokeiltu, eihän tää nyt niin mitenkään ole sama peli kuin joku juoksekeskeltäläpilowdrivenshot Fifa18. Ei nyt höpötetä sentäs satuja.

Botti huijaa edelleen. Sama saakutin magneetti päässä sillä mun boksissa, mitä ennenkin. Totaalisen rasittavaa ja typerää. Schalken kotiareena hiton hieno ja Online VS oli kivaa pelattavaa parin pelin testillä. Jatkoon.
 
Eipä onnistu täälläkään läpisyötöt sen paremmin. Helpommin pääsee kuljettamalla vetopaikkaan kun tekee rytminvaihdoksen tai paikan vaihdon. Esim laitapakki ylös -> laituri voi ajaa keskelle. Mutta ei sekään alhaalla makaavaa puolustusta vastaan onnistu. Sitten pitää vetää kaukaa.

Eli väität, ettei pelissä pysty antamaan läpisyöttöjä ja niiden avulla tyhjää tilaa.. Pelasipa sitä konetta tai ihmistä vastaan, niin aina löytyy sitä tyhjää tilaa. Sama homma Fifassa ja yleensä se tila on vasemmalla laidalla. Tilaa löytyy myös, kun pelaa kohti kulmalippua ja sinnehän sitä oikeastikin pyritään pelaamaan. Kummassakin pelissä otan yleensä turpaan juuri tätä tyhjää tilaa hyödyntäviltä kavereilta.

Kumpaakaan peliä en ole ostamassa, mutta veikkaan tykkääväni Fifan demosta taas enemmän. Aikoinaan 90-luvulla olisi varmaan ollut monttu auki, koska silloin pelattiin yksinpelejä. Online pelaamisen aikakaudella ei vaan enää jaksa pelkkää tekoälyä vastaan jauhaa. Toisekseen mikäli tämä pelisarja olisi suosittu, niin se ei olisi alennusmyynneissä ensimmäisten joukossa. Kyllä ne parhaat matsit ovat ihminen vs ihminen matsit, joissa on oikeasti haastetta.
 
Ylös Bottom