Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Kiitokset vinkistä et leirin voi pystyttää ilman et nousee hepan selästä. Tuohon kun kysyin mistä johtuu et kaivaa aseen esille tappelussa niin johtui luultavasti siitä kun luulin et iskujen kohde pitää lukita LT:llä mut huomasin tänään et ei tarvitse mitään lukitusta.
Ja muistakaa spoilertagit. Itse aika varovaisesti lukenut täällä ja lopettanut lulemisen varmuuden vuoksi jos huomannut et juttu liittyy tarinaan. Itsellä liki 60tuntia täynnä ja storya vasta 28%. Jotenkin aina haluan päätarinaa säästellä. Sama juttu edellisessä rdr:ssa seka gta:ssa.
Sen kuitenkin tietää että kun tämä tulee joskus läpäistyä niin menee varmasti vuosia ennenkuin tulee vastaavan pelin julkaisu.
 
Mulla on ainakin se ongelma, vaikka fiilistelijä ja hidas pelaaja mielestäni olenkin. Niin jos liian kauan säästelee ja fiilistelee peliä, käyki niin että koko peliin kyllästyy ennen ku se on läpi ja uudet julkasut ei asiaa helpota. Meni mulla noin 2 viikkoa kuitenkin tarinaan niin se on jo melko hyvä kun yleensä tarinat menee läpi 2-3 päiväs. Tässä pelissä varsinkin kun on niin perkeleesti sitä kaikkea muuta niin menis kuukausia jos olisin alkanut liikaa fiilistelee. Halusin myös ennen RDR: Onlinea päästä tämän läpi... Milloin ikinä se nyt sit tuleekin, tämän kuun lopussa kuulemma mutta siitä ei ole sitten mainostettu niiku yhtää mitään.
 
Onko ketään kuullut onko tuon onlinen lisäksi tulossa jotain lisäriä?

Ei mitään toistaseksi, huhuja liikkuu että tähänki (luonnollisesti) tulisi Undead Nightmare 2, joka kyllä maisemien ja kummittelevien metsien, hylättyjen talojen jne puolesta sopisi kun nyrkki naamaan. Toivottavasti tässä pelissä ei käy ihan gta onlinet, että se menestyy niin perkeleen hyvin että unohetaan yksinpeli dlc:t kokonaan. Mielellään ottaisin menestyvän onlinen ja kylkeen jotain yksinpeli laajennuksia.
 
Yellow!! Piti itsekin kirjautua pitkästä aikaa foorumille ja tulla kertomaan omia tuntemuksia pelistä. Tätä peliä oli odotettu jokunen vuosi ja julkaisusta asti olen tätä hakannut. Omien suhteellisen tarkkojen laskelmien mukaan pelikello näyttää noin 121h, tarina 33% (chapter 3 loppupuoli) ja kokonaispeliprosentti 49,9%.

Pelissä ihan ykkösasiana pidän pelin tunnelmaa. En ole koskaan saanut samoja fiiliksiä mistään pelistä. Olen vältellyt päätarinaa kuin ruttoa ja keskittynyt kaikkeen muuhun. Olen pyrkinyt tekemään tasaisesti kaikkea. Pitkän pelisession aikana teen yhden päätehtävän, 2-3 challengea, jonkun legendaarisen kalan tai eläimen pyrin nappaamaan. Lisäksi valtavasti samoilua, milloin kävellen, milloin juosten ja milloin ratsulla. Tutkin maailmaa ja nautin upeasta pelistä. Välillä käyn saluunassa, syön paikallisen pöperön, juon yhden oluen ja sen jälkeen saatan hakata pitkäänkin korttia. Parasta pelissä on että ei oikein tarvitse tehdä mitään ja silti tuntuu että on niin kiinni pelissä. Rahaakin on kertynyt jo ihan ok määrä, mutta aina leirissä käydessäni päivitän vain jonkun yhden asian. Pyrin aina hoitamaan leirissä kaikki työt jos vain jaksan. Ensiminuutista alkaen olen pyrkinyt pelaamaan niin antaumuksella ja hitaasti kuin vain ikinä pystyn. Ei näitä helmiä putoile ihan joka päivä.

Peli on graafisesti mieletön taideteos. Aika monesti tulee ihailtua vain maisemia. Ohjauksesta tykkään vaikka moni on täällä sitä kritisoinutkin. Pelin äänimaailma ja musiikit kolahtaa todella lujaa. Olen aikamoinen fanipoika enkä osaa pelistä sanoa oikeastaan mitään isoa yksittäistä asiaa. Tuntuu, että peli on kuin tehty minulle. Jos pientä kritiikkiä pitää antaa niin tilastojen puute harmittaa itseäni suuresti. Ja osissa challengeja koetellaan hermoja ja varsinkin nämä herbalisti - haasteet on aika puuduttavia. Päivät on öiian lyhyitä ja ne ilmojen pimenemiset - kirkastumiset tapahtuu kieltämättä vähän liian nopeasti. Lisäksi kaikki keräiltävät jutut joita ei käytännössä pysty itse karttaa koluamalla etsimään saa hiukseni harmaantumaan. No ne pitää katsella youtubesta jossain kohtaa. Pikkuvikoja suuressa mahtavassa!!

10 / 10
 
100% saavutus on kyllä eräänlainen hermo/kärsivällisyys testi. Muutamia juttuja joutuu tekemään kahteen kertaan, jo aiemmin mainittu että ne challenget pitäisi olla kaikki auki heti alusta.

Monesti sitä on tehnyt joitakin asioita jo tyylii kymmeniä tunteja sitten, sitten kun se haaste aukee niin on että "jaha tänki tein jo mut tehää nyt sit uudestaa" herbalist haasteet, olin jo keränny niitä 42, piti kerätä kaikki 43 uudestaa, kaikki kalat jo pyydystin, piti pyydystää challengen vuoksi ne uudestaan, gambling parit challenget vaan tuurista kiinni, metsästystehtävät jossa piti metsästää pikkulintuja vaatii tyylii supernäköä jne.

Joukossa kuitenkin oli myös paljon hauskoja/lepposia haasteita, ite tykkäsin kyllä kovasti siitä legendary fisu haasteesta. Tosi lepposta ja mikäs siinä kalastella ja samalla kauniita maisemia ihastellen.
 
Ei mitään toistaseksi, huhuja liikkuu että tähänki (luonnollisesti) tulisi Undead Nightmare 2, joka kyllä maisemien ja kummittelevien metsien, hylättyjen talojen jne puolesta sopisi kun nyrkki naamaan. Toivottavasti tässä pelissä ei käy ihan gta onlinet, että se menestyy niin perkeleen hyvin että unohetaan yksinpeli dlc:t kokonaan. Mielellään ottaisin menestyvän onlinen ja kylkeen jotain yksinpeli laajennuksia.
Pelaajat toivovat aika paljon Sadieen liittyvää DLC:tä ja itsellekin sellainen kelpaisi oikein mainiosti. Itse en jaksa enää uskoa mihinkään yksinpeli DLC:n tuloon, Rockstarin laatuvaatimuksilla siinä olisi hirveä määrä työtä ja panostusta ilman kunnon tuloja. Katsoo vaikka muiden pelien PS4 trophyprosenteista kuinka paljon DLC:tä ostetaan ja pelataan läpi. Paljon on myös väläytelty ideaa, että Undead Nightmare voisi tehdä paluun Onlinen puolelle.

Periaatteessa tuon Undead Nightmaren DLC:n yksinpelin puolella voisi toteuttaa ykkösen tapaan aika minimaallisella juonella ja sitä kautta panostus ei olisi niin valtava, mutta fiksumpi idea olisi tuoda se moninpeliin mitä ihmiset pelaavat pitkään ja siihen voisi lisätä mahdollisesti myös mikromaksuja kätevästi. Ja tosiaan itse olen enemmän yksinpelaaja, joten mielelläni kyllä otan vastaan yksinpelin tulevaa DLC:tä mikäli Rockstar vain sellaista tekee.
 
Jotain yksinpeli laajennusta itsekin toivoisin jossain vaiheessa. Se edellinen undead ei uponnut itseen yhtään. Originaalista tykkäsin todella paljon mut toi zombi homma ei vaan itselle uponnut ja taisin max tunnin kuluttaa undeadia pelaten. No täytyy pitää peukkuja ja toivoa et jotain tulee. Hyvät pohjat olis laajentaa vaikka miten.
 
Pakko nostaa omaa 9+ arvosanaa näin jälkikäteen.
Pakko laittaa se 10-, arthur on niin upea hahmo, oli ilo pelata sillä.

Rupesin pelaamaan uutta AC Odyssey peliä, se tuntui heti huonolta, animaatiot paistoi läpi.
AC pelin animaatiot Lähtee kesken ja ne jää kesken. Kyllä tuo uusin AC on silti hyvän oloinen, se on vaan erintuntuinen, kaikkeen tottuu......

RDR2 pelin animaatiot lähtee kontrolleista ja ne päätyy kontrolleihin.
RDR2 se aika mikä käytetään siihen hahmon liikuttamiseen on iso, ne on tahalleen tehnyt sen niin, oon 100% varma että kyse ei ole inputlagista.
 
Viimeksi muokattu:
Niin, näihän se menee. Yksityiskohdista ei välitä kun niitä on, mutta välittää kun niitä ei ole. Eron huomaa yleensä sen jälkeen kun menee pelaa just näitä vuosittaisia pieruja, päältä moni kakku kaunis jne, pinnan alta paljastuu se onttous ja se tyhjyys. Kyllä kaikkien yksityiskohtien suhteen rockstar nosti riman todella korkealle, eikä sen riman ylittäminen tule olemaan helppoa.
 
Saakos oman hevosen perään liitettyä kärryn jotenkin? Ajatuksena siis kun menee esim. kalaan, haluaisin repiä muutaman isomman vonkaleen ylös ja käydä esim. myymässä. Tai sitten metsältä rahdata useamman ruhon kerrallaan. Vai onko joku muu tapa saada useampi ruho kyytiin?
 
Saakos oman hevosen perään liitettyä kärryn jotenkin? Ajatuksena siis kun menee esim. kalaan, haluaisin repiä muutaman isomman vonkaleen ylös ja käydä esim. myymässä. Tai sitten metsältä rahdata useamman ruhon kerrallaan. Vai onko joku muu tapa saada useampi ruho kyytiin?

Ei varmaan muuta tapaa kun ottaa toinen heppa mukaan ja laittaa siihen sitten toinen raato kyytiin?
 
Murusia RDR: Onlinesta:

DsWdolrWsAIrXNS.jpg%3Alarge
 
Minä en valita. Mikään peli ei ole täydellinen mutta mä niin oon juuri tällästä länkkäriä odottanut, uskoin ettei Rockkistarbat sitä tekis, mut ne jumalauta teki. Aseiden putsaus, hevosten kanssa bondaus, hatun lennot päästä, tukka, parta. Arthurista saa kyllä aika oman mieleisen näkösen ja onhan se ny sopiva "peliukko" puhetyylineen ryöstään junia ja herkkä puoltakin löytyy, ite oon jonkinlaisen moraalin omaava outlaw, joka tietenkin on fuck the law. Herkkänä hetkinä piirtelee eläimiä mitä saattaa vaan kiikareilla monesti tarkkailla ilman turhia tappoja. Mun peliukko Arthur on kyllä semi hyvä äijä mut jolla on kyllä välillä hermo ongelmia ja ajattelee "ratkasut" joskus parempana niskojen katkasuna. Tästä johtuu varmaan hänen alkoholiin mieltymyksensä. Jumalauta tunnen välillä pikku pojaks itteni tän pelin kanssa ja oon vähä reilu 30v.
Mäkin rakastan noita ns. omia seikkaluja ja haluan pitkittää tätä ennen kun koulu alkaa joten jotkut vois vastata spoilereilla pariin kysymykseen
Kolmos chapterista siirrytään millaseen mestaan? eli onko juonen kannalta samoilu järkevää vai onko joku kiire menossa, jolloin se samoilu tuntuu pelissä hölmöltä.
Älä lue tätä jos et oo läpi pelannu laitan sulkuihin kun en muista miten spoilereita käytetään (kellä pelataan pääjuonen jälkeen).
Onneks on "loma" tammikuuhun ja tämä, tosin nainen saattaa vähän "haitata". No tuleepa poistutua "westwordistä".
 
Aijai..paha uutinen tuli kaikille tiedoksi. Onneksi on vasta chapter 3 ihan alussa ja todella hissun kissun teen tehtäviä, mut vaellan ja tutkin maita & mantuja huolella....toki sivutehtävät maistuvat kun niitä eteen tulee. Tuleekohan tähän dlc:tä jossa sais sitten lisää pelatavaa aikojen päästä ?
 
Minä en valita. Mikään peli ei ole täydellinen mutta mä niin oon juuri tällästä länkkäriä odottanut, uskoin ettei Rockkistarbat sitä tekis, mut ne jumalauta teki. Aseiden putsaus, hevosten kanssa bondaus, hatun lennot päästä, tukka, parta. Arthurista saa kyllä aika oman mieleisen näkösen ja onhan se ny sopiva "peliukko" puhetyylineen ryöstään junia ja herkkä puoltakin löytyy, ite oon jonkinlaisen moraalin omaava outlaw, joka tietenkin on fuck the law. Herkkänä hetkinä piirtelee eläimiä mitä saattaa vaan kiikareilla monesti tarkkailla ilman turhia tappoja. Mun peliukko Arthur on kyllä semi hyvä äijä mut jolla on kyllä välillä hermo ongelmia ja ajattelee "ratkasut" joskus parempana niskojen katkasuna. Tästä johtuu varmaan hänen alkoholiin mieltymyksensä. Jumalauta tunnen välillä pikku pojaks itteni tän pelin kanssa ja oon vähä reilu 30v.
Mäkin rakastan noita ns. omia seikkaluja ja haluan pitkittää tätä ennen kun koulu alkaa joten jotkut vois vastata spoilereilla pariin kysymykseen
Kolmos chapterista siirrytään millaseen mestaan? eli onko juonen kannalta samoilu järkevää vai onko joku kiire menossa, jolloin se samoilu tuntuu pelissä hölmöltä.
Älä lue tätä jos et oo läpi pelannu laitan sulkuihin kun en muista miten spoilereita käytetään (kellä pelataan pääjuonen jälkeen).
Onneks on "loma" tammikuuhun ja tämä, tosin nainen saattaa vähän "haitata". No tuleepa poistutua "westwordistä".

Ei tuu kiirusta 3, eikä 4 chapterissa. Tai no 4 ihan lopussa ei malttanut jäädä haahuilee. Oon itte nyt 6 alussa ja siinä juonen takia tuntuu vähän tyhmältä samoilla ihan omiaan, teen ainakin nyt pääasiassa vaan juonta ja joitan kartalla näkyviä sivutehtäviä.
 
semmonen perus kysymys viä että jos antaa perfect skinit sille camppi äijälle meneekö ne myös trappereille, ei vissiin mutta trappereille viedyt pysyy niillä kaikilla riipumatta kelle vie?
 
semmonen perus kysymys viä että jos antaa perfect skinit sille camppi äijälle meneekö ne myös trappereille, ei vissiin mutta trappereille viedyt pysyy niillä kaikilla riipumatta kelle vie?

Trappereita oli mielestäni vain se yksi ja sama ukkeli, joka saattoi välillä olla telttailemassa miehen vakio spotilla. (yllättäen silloin jos pelaaja samoili samoilla seuduilla) Sille myydyt skinit pysyvät herran huomassa kunnes haluat niistä jotain veistellä. Camppi äijälle annetut skinit eivät päädy trapperille.
 
Trappereita oli mielestäni vain se yksi ja sama ukkeli, joka saattoi välillä olla telttailemassa miehen vakio spotilla. (yllättäen silloin jos pelaaja samoili samoilla seuduilla) Sille myydyt skinit pysyvät herran huomassa kunnes haluat niistä jotain veistellä. Camppi äijälle annetut skinit eivät päädy trapperille.

Saint Denisis on toinen ja vieressä fence.
Miten niitä kultaharkkoja löytyy ja muihinkin kun junaryöstöihin ja stagecoach ryöstöihin ois hyvä saada vinkkejä?
 
Ylös Bottom