Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Jovain, omalla ei voinu yli 200 laittaa tai meni överiksi.
Se riippuu niin telkkarista, toisilla 500 on vielä liian tumma.
Mutta tuo säätää vain sen feikki HDR:n tasol, ei varsinaisesti kirkkautta. Sillehän on oma sääntönsä.
Mut tosiaan pelin tarjoama 100 asetus on 100nitsiä, eli 100% SDR kuva. 500 on vastaavasti 500 nitsiä, joka ei skaalan osalta vielä ole oikeaa HDR:ää, mutta jotain muuta kuin puhdas SDR.
Eli käytännössä 200 on 200nitsiä mikä on vielä käytännössä täysin sama kuin puhdas SDR kuva.
 
Onko niin että sairasta Arttua ei päästetä julkisiin kulkuvälineisiin?
 
Onko niin että sairasta Arttua ei päästetä julkisiin kulkuvälineisiin?
Muistelisin kyllä vankkureilla päässeeni matkustamaan tuolloinkin, mutta junat luonnollisesti eivät kulje sillanräjäytystehtävän jälkeen
 
Joo, ja jäi yksi tärkeä sana huomaamatta Burnoutin viestistä joten toi mun viestin sisältö oli täysi nolla lopulta:D

Edit: Omenanraato, tuli vielä testailtua tota nits hommaa, epäilisin et juuri siitä syystä kun on fake hdr en omalla töllöllä tasoja juuri voi nostaa. Vähänkin jos nostaa niin kaikki valo- ja savuefektit jotka on vaaleita alkaa loistaa niin stnan kirkkaana et muuttuu pelikelvottomaksi koko paske (etenkin savut aiheuttaa sen et ois joku kalvo päällä niinkuin PS4 PRO:lla on valitettu, toki se kalvo on valkonen eikä tumma) . Ei siinä, hyvältä toi näyttää ilmankin mut ois kiva saada kaikki "hyöty" töllöstäki irti. Just AC ja Far Cry pysty vetää kohtuu ylös eikä mitää ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ainakaan ollut vaikutusta patchilla kuvanlaatuun. Ihan yhtä sumea paska edelleen HDR päällä.
 
Oho. Luulin, että niitä on vain kolme. Olen löytänyt Strawberryn läheltä, St. Denisistä ja Roanoke Ridgeltä.
Tarkoitatko tuolla Roanoke Ridgellä sitä Elysian Poolin länsipuolella olevaa? Jos et, niin täytyy käydä sielläkin vielä pyörimässä.

Strawberrynkin "lähellä" on 2 trapperia, Big Valleyn 'b' -kirjaimelta länteen alueen rajalle saakka, sekä Riggs Stationin itäpuolella mäen päällä.
 
Tarkoitatko tuolla Roanoke Ridgellä sitä Elysian Poolin länsipuolella olevaa? Jos et, niin täytyy käydä sielläkin vielä pyörimässä.

Strawberrynkin "lähellä" on 2 trapperia, Big Valleyn 'b' -kirjaimelta länteen alueen rajalle saakka, sekä Riggs Stationin itäpuolella mäen päällä.
Joo, tarkoitan. Ja meinasin myös tuota Riggs Stationin trapperia Strawberryllä. Jännä, että ei ole tuota Big Valleyn trapperia näkynyt vaikka olen pyörinyt paljon siellä tutkimassa sekä metsästämässä. Pitää sekin käydä löytämässä tuon Tall Treesin lisäksi.
 
Ylös Bottom