Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se riippuu niin telkkarista, toisilla 500 on vielä liian tumma.Jovain, omalla ei voinu yli 200 laittaa tai meni överiksi.
Onko niin että sairasta Arttua ei päästetä julkisiin kulkuvälineisiin?
Onko niin että sairasta Arttua ei päästetä julkisiin kulkuvälineisiin?
Ei tää mun mielestä kyl spoileria tarvi mut mitä tarkotat julkisilla? Ainaki junalla ja vankkureilla pääsee fast travelaa
Eiköhän Thablad tarkottanu tota omaa kommentia että ei tartte spoileria.
Joo, ja jäi yksi tärkeä sana huomaamatta Burnoutin viestistä joten toi mun viestin sisältö oli täysi nolla lopulta![]()
Oho. Luulin, että niitä on vain kolme. Olen löytänyt Strawberryn läheltä, St. Denisistä ja Roanoke Ridgeltä.Kappas, löytyi jo viides trapper. Kartassa Tall Treesin 's' -kirjaimen kohdalta hieman lounaaseen.
Tarkoitatko tuolla Roanoke Ridgellä sitä Elysian Poolin länsipuolella olevaa? Jos et, niin täytyy käydä sielläkin vielä pyörimässä.Oho. Luulin, että niitä on vain kolme. Olen löytänyt Strawberryn läheltä, St. Denisistä ja Roanoke Ridgeltä.
Joo, tarkoitan. Ja meinasin myös tuota Riggs Stationin trapperia Strawberryllä. Jännä, että ei ole tuota Big Valleyn trapperia näkynyt vaikka olen pyörinyt paljon siellä tutkimassa sekä metsästämässä. Pitää sekin käydä löytämässä tuon Tall Treesin lisäksi.Tarkoitatko tuolla Roanoke Ridgellä sitä Elysian Poolin länsipuolella olevaa? Jos et, niin täytyy käydä sielläkin vielä pyörimässä.
Strawberrynkin "lähellä" on 2 trapperia, Big Valleyn 'b' -kirjaimelta länteen alueen rajalle saakka, sekä Riggs Stationin itäpuolella mäen päällä.