Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Konsolin käyttöliittymä mainostaa joka käänteessä, että nyt Game Passia eurolla kuukausi. Kun yrittää ostaa, vaihtoehtoina on 9.99e / kk ja 30e / 6 kk. Konsolin mukana olevan trialin olen hyödyntänyt ja sen taannoisen 2 kk / 2 e -tarjouksen. Liekö jompi kumpi noista estää sen euron kuukauden ostamisen? Tällä hetkellä ei ole Game Pass voimassa.

Saisikohan sitä euron kuukautta mitenkään hommattua?
 
Konsolin käyttöliittymä mainostaa joka käänteessä, että nyt Game Passia eurolla kuukausi. Kun yrittää ostaa, vaihtoehtoina on 9.99e / kk ja 30e / 6 kk. Konsolin mukana olevan trialin olen hyödyntänyt ja sen taannoisen 2 kk / 2 e -tarjouksen. Liekö jompi kumpi noista estää sen euron kuukauden ostamisen? Tällä hetkellä ei ole Game Pass voimassa.

Saisikohan sitä euron kuukautta mitenkään hommattua?
Koskee vain uusia GamePass-asiakkaita, eli ilmeisesti tuo käyttämäsi 2kk jakso on syynä siihen, ettet ole enää "uusi" asiakas. En usko, että se ilmaisjakso olisi estänyt tuon 1€/kk tarjouksen hyödyntämistä.

Voithan tehdä uuden tilin, sitä ei tietääkseni pysty kuitenkaan jakamaan muiden käyttäjien kanssa.

Ja onhan se vähän huonosti toteutettu, kun sitä tyrkytetään kaikille vaikka varmasti olisi toteutettavissa niin, ettei turhaan näkyisi niille, joille sitä ei em. syystä myydä.
 
Itse ainakin sain tuon euron kk:n, vaikka olen vanha asiakas. Sillä hetkellä ei vaan ollut voimassa tilaus.
 
Saattaapa olla niinkin, että jos edellisen tilauksen päättymisestä on riittävän pitkä aika, on ikäänkuin uusi asiakas. Mistäpä noita tietää...o_O
 
xbox_game_pass_december_2018-hero.jpg


- The Gardens Between 29.11
- Mutant Year Zero 4.12
- Strange Brigade 6.12
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Herranjestas mitä tarjontaa! Joulukuussa mennään näköjään Joulun hengen mukaisesti. Suurin osa lähtee lataukseen heti ilmestymispäivänä. Eritoten Ashen ja Below on mukava nähdä listalla.
 
Herranjestas mitä tarjontaa! Joulukuussa mennään näköjään Joulun hengen mukaisesti. Suurin osa lähtee lataukseen heti ilmestymispäivänä. Eritoten Ashen ja Below on mukava nähdä listalla.
Jep, ei voi kyllä kukaan väittää, että Game Pass ei olisi hintansa arvoinen palvelu. Pelattavaa riittää vaikka kuinka paljon :)
 
Mortal Kombat X (7.12)
Pro Evolution Soccer 19 (13.12)
Spintires: Mudrunner (13.12)
Hellblade: Senua’s Sacrifice (17.12)
Ori and the Blind Forest (20.12)
Shadow Warrior 2 (20.12)
Ashen (7.12)
Kingdom Two Crowns (11.12)
Below (14.12)

https://majornelson.com/2018/12/07/...lade-senuas-sacrifice-and-more-this-december/

Voi moro mitä settiä!? :eek: Vaikka itse olen vähän tätä koko ideaa vastaan nyt kyllä orastavasti tuli fiilis että pitäisikö antaa periksi ja laittaa?
 
Kymppi kuussa ei ole edes paha hintakaan sisältöön nähden.
Tai vain vitosen kuussa, jos tarttuu kerralla tuohon vuoden tilaustarjoukseen. Yhden normihintaisen pelin kustannuksella saa kuitenkin vuodeksi todella runsaasti pelattavaa, ja etenkin kun osa peleistä tulee Game Passiin heti julkaisupäivänä, hinnan ja laadun suhde on erittäin hyvä.
 
Vuoden jäsenyys myös edelleen -50%
https://cdon.fi/pelit/pelit-downloads/xbox-game-pass-12-months-subscription-46085374

Vaikka itselläkin tuo on ja vuoden ostin lisää, niin eipä siellä oikeasti ole vielä mulle rahanarvoisia pelejä ollut tarjolla. Forza 4 ainut poikkeus, josta en sit lopulta pitänyt.
Palvelunahan tuo on mitä parhain. Ei Netflix sovi ihmiselle joka ostaa joka leffan niiden ilmestyessä.
Mulla sama. Ostan kaiken mikä kiinnostaa, joten GamePass tarjoaa pelkästään sellaista mitä en edes halua pelata, tai sellaiset jotka jo olen pelannut.

Mutta harvemmin pelejä ostavalle, saati uudelle Xbox ihmiselle tuo on todellinen superpalvelu EA Accesin rinnalla. Ja jos ei pelaa moninpelejä, tai kaverit pelaa Boxilla ni gamepass on äärettömän kova valttikortti konsolin valinnan yhteydessä.
Varsinkin nyt pikkuhiljaa kun sisältö alkaa olemaan tuoreempaa, monipuolisempi ja jopa uutuuspelejä joukossa.
 
Vuoden jäsenyys myös edelleen -50%
https://cdon.fi/pelit/pelit-downloads/xbox-game-pass-12-months-subscription-46085374

Vaikka itselläkin tuo on ja vuoden ostin lisää, niin eipä siellä oikeasti ole vielä mulle rahanarvoisia pelejä ollut tarjolla. Forza 4 ainut poikkeus, josta en sit lopulta pitänyt.
Palvelunahan tuo on mitä parhain. Ei Netflix sovi ihmiselle joka ostaa joka leffan niiden ilmestyessä.
Mulla sama. Ostan kaiken mikä kiinnostaa, joten GamePass tarjoaa pelkästään sellaista mitä en edes halua pelata, tai sellaiset jotka jo olen pelannut.

Mutta harvemmin pelejä ostavalle, saati uudelle Xbox ihmiselle tuo on todellinen superpalvelu EA Accesin rinnalla. Ja jos ei pelaa moninpelejä, tai kaverit pelaa Boxilla ni gamepass on äärettömän kova valttikortti konsolin valinnan yhteydessä.
Varsinkin nyt pikkuhiljaa kun sisältö alkaa olemaan tuoreempaa, monipuolisempi ja jopa uutuuspelejä joukossa.
Täytyy olla aikalailla eri mieltä kanssasi ainakin yhdestä asiasta. Nimittäin ainakin Microsoftin omien studioiden tuotoksethan tulevat Game Passin tilaajille heti julkaisussa, joten eipä siinä kyllä mitään ongelmaa ole, vaikka pelinsä haluaa heti pelattaviksi. Joka tapauksessahan XBoxin parhaita pelejä ja nimenomaan yksinoikeuspelejähän tulee nimenomaan heidän omilta studioiltaan. Jatkossa pääsee siis heti pelaamaan Crackdown 3, Gears 5, toinen peli Ori-sarjassa, Halo Infinity ja tulevat Forza-pelit heti julkaisussa, kun on Game Passin tilaaja. Lisäksi muitakin pelejä tulee suoraan Game Passiin, kuten juuri nyt erittäin mielenkiintoinen co-op seikkailu Ashen (GameSpot 9/10 sekä ainakin GamesRadar 4/5) ja parin päivän sisään julkaistava Kingdom: Two Crowns, joka vaikuttaa myöskin suhteellisen kiinnostavalta.

Kyllä tämä on hemmetin hyvä palvelu ainakin itselleni toistaiseksi ollut, vaikka ensin olin ennakkoluuloisesti hieman samoilla linjoilla kun sinä. Pääni kääntyi kuitenkin heti silloin, kun tuo Microsoftin omien studioiden julkaisupolitiikka ilmoitettiin. Meni Game Pass hankintaan sitten heti hieman ennen Forza Horizon 4:n julkaisua, ja kyllä todellakin kannatti, kun on ensinnäkin selkeästi paras Forza peli koskaan, eikä kyllästyminen ole vielä tullut eteen, ja lisäksi olen loppujen lopuksi aivan läjäpäin saanut tuosta palvelusta jo muitakin kiinnostavia pelejä. Nyt voin paljon maltillisemmin suhtautua noihin tiettyihin sinänsä kiinnostaviin, mutta kuitenkin hankinnan kannalta rajatapaus-peleihin (esim. Spintires: Mudrunner tai vaikkapa Pro Evolution Soccer 19, joita en onneksi sentään vielä ostanut, vaikka alennuksissa ovat jo olleetkin) sekä Plegellä että Boxilla, ja odotella rauhassa tulevatko kenties muutaman kuukauden päästä Game Passin kautta pelattaviksi. En enää yleensä osta tuollaisia pelejä todellakaan ekoista kunnon alennuksistakaan vielä.

Edelleen ostan itsekin kiinnostavimmat must have-pelit jopa heti julkaisussa tai ainakin parin ekan kuukauden aikana (jos on oletettavissa pikaisia hinnanpudotuksia). Mutta on tämä siis todellakin kaltaiselleni paljon pelaavalle pelurille aivan mielettömän hyvä palvelu, jota voin kyllä ainakin itse todellakin suositella, varsinkin jos nuo Microsoftin omilta studioilta tulevat pelit kiinnostavat, kuten itseäni todellakin kovasti kiinnostavat. Kaikki muu onkin sitten bonusta, ja aika hemmetinmoista bonusta kyllä onkin!
 
Viimeksi muokattu:
Niin viimeisessä lauseessa sanoin että tilanne alkaa muuttumaan kun uutuuspelejä tulee tarjolle. Eli MS omat pelit. Mun kohdalla se ei muuta mitään, kun yksikään niistä ei kiinnosta laisinkaan Forzaa lukuunottamatta, joka oli aivan liian räikeä kopio kolmosesta edes gamepass peliksi, mut hienoa et pääsi tuota kautta pelaamaan.

Ja kuten sanoin, niin palvelu on äärettömän kova valttikortti Boxilla, vaikka siellä ei ole mulle rahanarvoista pelattavaa, edes alehinnoin. Ei se palvelusta huonoa tee jos siellä ei mulle ole pelattavaa. :)
Kuten sanoin, niin ei netflix sovi yltiöpäiselle leffaharrastajalle. Itse ostan about kaikki pelit jotka vähänkään kiinnostaa, joten ei tuo mulle tule mitään tarjoamaankaan. Mutta isolle osalle tuo on täysin 5/5 palvelu.
 
Niin viimeisessä lauseessa sanoin että tilanne alkaa muuttumaan kun uutuuspelejä tulee tarjolle. Eli MS omat pelit. Mun kohdalla se ei muuta mitään, kun yksikään niistä ei kiinnosta laisinkaan Forzaa lukuunottamatta, joka oli aivan liian räikeä kopio kolmosesta edes gamepass peliksi, mut hienoa et pääsi tuota kautta pelaamaan.

Ja kuten sanoin, niin palvelu on äärettömän kova valttikortti Boxilla, vaikka siellä ei ole mulle rahanarvoista pelattavaa, edes alehinnoin. Ei se palvelusta huonoa tee jos siellä ei mulle ole pelattavaa. :)
Kuten sanoin, niin ei netflix sovi yltiöpäiselle leffaharrastajalle. Itse ostan about kaikki pelit jotka vähänkään kiinnostaa, joten ei tuo mulle tule mitään tarjoamaankaan. Mutta isolle osalle tuo on täysin 5/5 palvelu.
Mutta tuo yltiöpäinen leffaharrastaja-esimerkkisi juuri ontuu mielestäni. Katson ainakin itse olevani vastaavalla tavalla yltiöpäinen peliharrastaja, kuin miten kuvasit yltiöpäisen leffa-harrastajan. Kaikki pelit, jotka minua aidosti kiinnostavat, tulee hankittua tavalla tai toisella. Joko heti tai ainakin ensimmäisistä alennuksista sen jälkeen. Silti olen kokenut tämän palvelun aivan ihanteelliseksi tällaiselle kovan luokan peliharrastajalle.

Mielestäni sinun kohdallasi ongelmana Game Passiin liittyen vaikuttaa olevan aika valikoiva ja nirsohko pelimaku, jos tosiaan mitkään luettelemani Microsoft studioiden pelisarjat eivät tippaakaan kiinnosta. Toki makunsa kullakin, ja siihen on tottakai kenellä tahansa perusoikeus. Mutta mielestäni tuo tietynlainen valikoivuus tarkoittaa sitä, että saatat ollakin sitten vähemmistössä tuon asian suhteen, jolloin ei ehkä kannattaisi ainakaan kovin suurella äänellä julistaa sitä, että ei sovi innokkaalle leffaharrastaja-tyyppiselle peliharrastajalle, kun mielestäni aika lailla voi sen tyyppiselle peliharrastajalle juurikin Game Pass sopia. Toki pelimaustakin riippuen, mutta jos pelaajalle kelpaa suurehkon enemmistön mukaisesti juuri esim. Gears, Halo, Crackdown, Ori ja Forza- pelit sekä mahdolliset uudetkin pelisarjat, niin kyllä tämä palvelu juuri kovan peliharrastajan unelma on.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom