Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Kyllä nuo Call of Dutyt edelleen vaan myyvät. Ja olisin olettanut että perus musta DualShock olisi suosituin, mutta eihän se yllä edes top5:een.

Eikös se ole tuo ykkönen tuossa?

Call of Duty myy hyvin. Tämän vuoden painos jopa paremmin kuin RDR2.
 
Joo se on steel grey tai mikä olikaan tyo ykkönen, itse omistan moisen. Ei pidä ihmetellä jos codia ja fifaa sataa joka vuos jos ne on aina myydyimmät pelit.
 
Onko PS4:ään tullut jotain uutta jumituksen ehkäisevää tekniikkaa? Mulla meni Walking Dead peli jumiin niin ettei peliohjaimen napeista tapahtunut mitään. Sitten menin Pleikkarin luo painamaan virtanappia. Oli tarkoitus pitää virtanappia pohjassa, mutta se päästi heti vihaisen piip äänen kun koskin siihen. Sitten päästin irti ja Pleikka ilmoitti että sovellus kaatui ja se suljetaan. Ei tarvinnutkaan sulkea Pleikkaa.
 
Onko kenelläkään tietoa tuleeko tuota perinteistä 12 Deals of Christmas-kampanjaa tänä vuonna?
Ei täysin varmaa tietoa, mutta ottaen huomioon, että tänään Storeen pärähti Christmas Deals Round 1/3, niin vaikuttaisi 12 diilin olevan historiaa.
 
Sellainen olisi kiva että vois ostaa käännöksen sellaisiin elokuviin/sarjoijin, josta se on jätetty pois. Tietenkin se on varmaan kustannussyistä jätetty pois mutta olis kiva jos edes lisämaksusta saisi ostettua. Nytki on jäänyt pari kautta parista sarjasta ostamatta, kun uusimmista ei ole suomitekstitystä. Kyllähän englantia sen verran ymmärtää mutta olishan se kiva silti. Nykyään tollainen ei pitäis olla ongelma. Esimerkkeinä mainitaan vaikka NCIS Los Angeles ja Hawaii Five-0. Pari viimeistä kautta on ilman tekstitystä.
 
Paras tapa on äänestää lompakolla ja jättää ostamatta.

No tavallaan tuo kääntyy lopulta itseä vastaan, jos porukka jättää ostamatta niin vielä hanakammin pääkallopaikalla katsotaan että ei ole menekkiä, ei kannata laittaa lisää rahaa tekstitykseen.
 
MyPS4Life näytti, että olen pelannut 10 397h PS4:n pelejä. Helmikuussa 2014 ostin konsolin, jos oikein osasin laskea keskiarvon niin noin 6h päivässä oli käytetty aika. Se on melkoisen paljon.

En sitten tiedä onko tuossa Sonyn ilmoittamassa luvussa mukana Netflixit, YouTubet ja päävalikossa vietetty aika.
 
MyPS4Life näytti, että olen pelannut 10 397h PS4:n pelejä. Helmikuussa 2014 ostin konsolin, jos oikein osasin laskea keskiarvon niin noin 6h päivässä oli käytetty aika. Se on melkoisen paljon.

En sitten tiedä onko tuossa Sonyn ilmoittamassa luvussa mukana Netflixit, YouTubet ja päävalikossa vietetty aika.
Itsellä PS4:n YouTube + nettiselain on ollut jokapäiväisessä käytössä, mutta tästä huolimatta peliaika on vaivaiset 2054 tuntia. Eli omalla kohdalla tuo tarkoittaisi, että PS4 olisi ollut käytössä keskimäärin reilun tunnin per päivä. Tämä ei pidä paikkaansa, koska tosiaan konsoli hyrrää useita tunteja päällä joka päivä.

Top 3 lista näyttää seuraavalta:
321h Enter the Gungeon
315h Metal Gear Solid 5
128h Persona 5

Auta armias tuota MGSV:n peliaikaa... Valtaosa tuosta "peli"ajasta olin jättänyt konsolin päälle kun olin poissa kotoa tai nukkumassa, jotta pystyin kehittämään tukikohtaa ja suorittamaan grindaus tehtäviä :D
 
Okei, hyvä tietää.

Toki olisihan sen varmaan itsekin pystynyt päättelemään, jos listan ykkösenä olevaan urheilupeliin on mennyt hieman yli 1 000h. Ja tässä on tullut pelattua aika paljon erillaisia urheilupelejä + iso läjä muitakin pelejä niin äkkiä sieltä se 10 000h tulee jo peleistä täyteen.

Huh huh, tuohon päälle vielä videopalvelut ja päävalikossa hengailu. On siinä ollut PS4 sekä Pro-malli paljon päällä.
 
Selailin storea ja sinne on ilmestynyt ”Kaupan alue” asetus jossa voi vaihtaa Maa/alue ja Kieli asetuksia.
 
Selailin storea ja sinne on ilmestynyt ”Kaupan alue” asetus jossa voi vaihtaa Maa/alue ja Kieli asetuksia.
Maailmalta kantautuneiden uutisten perusteella noin on joillekin todellakin tapahtunut, mutta esim. omasta kolmesta EU-tunnuksesta millään ko. ominaisuutta ei vielä ollut. Haiskahtaa, että se on siis jossain rajatussa testissä tässä vaiheessa.

Eräällä kaverilla jolla tuo mahdollisuus alueen vaihto oli, sitä nopeasti testasi ja lopputulokset olivat melko erikoiset. Maata vaihtamalla pääsi vain selaamaan toisen kauppapaikan sisältöä, mutta ostomahdollisuutta ei ollut. Joten tuollaisenaan ominaisuuden hyöty on vielä aika kyseenalainen.
 
Ylös Bottom