PlayStation 4

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Uusi selkeästi hiljaisempi mutta lämpöisempi PRO malli tullut/tulossa.

Desibeli ja lämpötila muutokset:

Julkaisumalli: Päältä/takaa 50dB/55dB, lämpötilat päältä/takaa 48c/60c

Uusi 7200 malli: päältä/takaa 44dB/48dB, lämpötilat päältä/takaa 52c/66c

Viisi vuotta Pohjois-Amerikan julkaisusta. Sen kunniaksi on sikäläinen sivusto laittanut tilastoja grafiikaksi asti. Meillä julkaisupäivä oli 29.11.2013.

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Joo se on steel grey tai mikä olikaan tyo ykkönen, itse omistan moisen. Ei pidä ihmetellä jos codia ja fifaa sataa joka vuos jos ne on aina myydyimmät pelit.

JTahti

Well-Known Member
Onko PS4:ään tullut jotain uutta jumituksen ehkäisevää tekniikkaa? Mulla meni Walking Dead peli jumiin niin ettei peliohjaimen napeista tapahtunut mitään. Sitten menin Pleikkarin luo painamaan virtanappia. Oli tarkoitus pitää virtanappia pohjassa, mutta se päästi heti vihaisen piip äänen kun koskin siihen. Sitten päästin irti ja Pleikka ilmoitti että sovellus kaatui ja se suljetaan. Ei tarvinnutkaan sulkea Pleikkaa.

Sellainen olisi kiva että vois ostaa käännöksen sellaisiin elokuviin/sarjoijin, josta se on jätetty pois. Tietenkin se on varmaan kustannussyistä jätetty pois mutta olis kiva jos edes lisämaksusta saisi ostettua. Nytki on jäänyt pari kautta parista sarjasta ostamatta, kun uusimmista ei ole suomitekstitystä. Kyllähän englantia sen verran ymmärtää mutta olishan se kiva silti. Nykyään tollainen ei pitäis olla ongelma. Esimerkkeinä mainitaan vaikka NCIS Los Angeles ja Hawaii Five-0. Pari viimeistä kautta on ilman tekstitystä.

MyPS4Life näytti, että olen pelannut 10 397h PS4:n pelejä. Helmikuussa 2014 ostin konsolin, jos oikein osasin laskea keskiarvon niin noin 6h päivässä oli käytetty aika. Se on melkoisen paljon.

En sitten tiedä onko tuossa Sonyn ilmoittamassa luvussa mukana Netflixit, YouTubet ja päävalikossa vietetty aika.

OK

Well-Known Member
MyPS4Life näytti, että olen pelannut 10 397h PS4:n pelejä. Helmikuussa 2014 ostin konsolin, jos oikein osasin laskea keskiarvon niin noin 6h päivässä oli käytetty aika. Se on melkoisen paljon.

En sitten tiedä onko tuossa Sonyn ilmoittamassa luvussa mukana Netflixit, YouTubet ja päävalikossa vietetty aika.
Itsellä PS4:n YouTube + nettiselain on ollut jokapäiväisessä käytössä, mutta tästä huolimatta peliaika on vaivaiset 2054 tuntia. Eli omalla kohdalla tuo tarkoittaisi, että PS4 olisi ollut käytössä keskimäärin reilun tunnin per päivä. Tämä ei pidä paikkaansa, koska tosiaan konsoli hyrrää useita tunteja päällä joka päivä.

Top 3 lista näyttää seuraavalta:
321h Enter the Gungeon
315h Metal Gear Solid 5
128h Persona 5

Auta armias tuota MGSV:n peliaikaa... Valtaosa tuosta "peli"ajasta olin jättänyt konsolin päälle kun olin poissa kotoa tai nukkumassa, jotta pystyin kehittämään tukikohtaa ja suorittamaan grindaus tehtäviä :D

Okei, hyvä tietää.

Toki olisihan sen varmaan itsekin pystynyt päättelemään, jos listan ykkösenä olevaan urheilupeliin on mennyt hieman yli 1 000h. Ja tässä on tullut pelattua aika paljon erillaisia urheilupelejä + iso läjä muitakin pelejä niin äkkiä sieltä se 10 000h tulee jo peleistä täyteen.

Huh huh, tuohon päälle vielä videopalvelut ja päävalikossa hengailu. On siinä ollut PS4 sekä Pro-malli paljon päällä.

Ylös Bottom