Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

POTM-Aubameyang on kyllä helposti yksi parhaita kortteja, joka mulla on Ronaldinhon lisäksi ollut koko FUT:n historiassa. Tsiisus mikä ukko.

Laina päättyi sopivasti, kun sain ne Swapit haettua ja nyt voi taas vetäytyä taka-alalle.
 
Flashback Ibra... kiitos EA! Vielä kun saisivat ulos sen consepteihin vuotaneen 92 Balen niin voisi sanoa että TOTY promo parasta fifaa pitkään aikaan.
 
Potm VVD tuli tehtyä (ehkä liiankin nopeasti) 300k paloi coinseja + joitain pelaajia clubista. Pakoista sitä itseään parilla informilla höystettynä. Mut onpahan topparia..
 
Semmonen markkupakka sitten. Nyt vähän keljuttaa, ettei äänestämäni Pogba vienyt TOTY-votea.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20190111_213430.jpg
    IMG_20190111_213430.jpg
    1,6 MB · Lukukerrat: 37
Haluaakos joku tulla tekemään Swapin pois päiväjärjestyksestä? Sanotaan nyt vaikka huomenna. Taisi vaatia että tekee maalin neljässä Online Friendlyssä se yksi vaatimus. Molemmat skoraa kerran ja sit pelataan peli normaalisti 4x
 
Haluaakos joku tulla tekemään Swapin pois päiväjärjestyksestä? Sanotaan nyt vaikka huomenna. Taisi vaatia että tekee maalin neljässä Online Friendlyssä se yksi vaatimus. Molemmat skoraa kerran ja sit pelataan peli normaalisti 4x

Just meinasin ehdottaa samaa eli mulle sopii. Tänään kävisi kyllä paremmin vaikkapa samantien?
 
Just meinasin ehdottaa samaa eli mulle sopii. Tänään kävisi kyllä paremmin vaikkapa samantien?
Olitko sä HeinousPlanet27? Jos, niin en voi vastata Xboxissa mitään ja en ehdi nyt pelata. Sain päivän viestibannin, kun pistin vastukselle vähän totuuksia EAIDSista. (Kuva ylempää)
 
Käyttääkö Ibran tekijät ukkelia vaihdosta vai saatteko jotenkin sovitettua avaukseen? Onko toi tekemisen arvoinen kun fb tevezkin löytyy supersubina?
 
Käyttääkö Ibran tekijät ukkelia vaihdosta vai saatteko jotenkin sovitettua avaukseen? Onko toi tekemisen arvoinen kun fb tevezkin löytyy supersubina?

4-5-1 formaatiolla saa kahdella iconilla täysille chemeille tai sit jos on vaa yks iconi ni voihan ibraa peluuttaa ihan hyvin 7-8 chemillä. Voi kyl toimia ihan hyvin myös 5 chemillä.
 
Käyttääkö Ibran tekijät ukkelia vaihdosta vai saatteko jotenkin sovitettua avaukseen? Onko toi tekemisen arvoinen kun fb tevezkin löytyy supersubina?
Larsson ja 451 formaatio varmaan joka toisella pian aloituksessa. Liian häiritsevä tuo staminan 71 arvo. Mikäli olisi esim 70 tai 72 niin voisin tehdäkin tuon kortin :D

Stamina ei itsessään ole mikään ongelma. Med-low hyökit jaksaa vaikka olisi stamina 50.
 
Itellä tommone porukka.

Screenshot_20190112-192743-01.jpegScreenshot_20190112-192759-01.jpeg

Kaikki untradeable paitsi Aurier ja DDG. Formaatio pelissä 4231.

Toty Marcelon hankintaa oon kärkkyny mut en oo viel viittiny ostaa.
 
Ylös Bottom