Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Luulen keskustelun tästä vasta alkavan. Battlefield on meille monelle todella rakas ja tärkeä pelisarja, siksi sen mahdollinen alennustila (?) tässä on asia joka puhututtaa meillä ja maailmalla. Angry Joe aika hyvin jälleen kerran summaa asian tuossa edellisessä videossa. Tarjouksen vuoksi tässä alkaa olla kiire ostopäätökselle.

Mikä keskustelu alkaa? Muut puhuu pelistä ja millaisia kokemuksia niillä on ollut sen kanssa. Luin viimeiset 3 sivua ja sinä vain jankkaat alennuksista ja myyntiluvuista. Olikohan yhtään viestiä missä et mainitse sanaa alennus, myynti tai ostan ehkä myöhemmin? Itse en paljon tänne kirjoittele, mutta käyn ketjua mielelläni lukemassa niin voitko kiitos lopettaa ylimääräisen paskanjauhamisen joka kolmannen viestin välissä ja hakea huomioo jostain muualta?
 
Perkele että tuo Gears 4 on paska peli!
Tuo koko vitun yksinpeli on jotain aaltoja vastaan vetämistä.

ollaan aivan helvetin kaukana vanhoista hyvistä peleistä.
sama kun ei ois tehnyt tuota sp ollenkaan, vittu mitä paskaa.


Tämä on niin paska että edes ilmaisena ei kiinnosta yhtään, 2/10

Aivan helvetin monet antaa tälle 9/10 mitähän peliä nuo on pelannut, yksinpeli on ainakin ihan paska.

Saattahan tuo vielä parantua, mutta pari ekaa jaksoa on ollut surkeita, todella geneerisen näköisiä kenttiä missä ammutaan tylsiä robotteja.
 
Viimeksi muokattu:
Perkele että tuo Gears 4 on paska peli!
Tuo koko vitun yksinpeli on jotain aaltoja vastaan vetämistä.

ollaan aivan helvetin kaukana vanhoista hyvistä peleistä.
sama kun ei ois tehnyt tuota sp ollenkaan, vittu mitä paskaa.


Tämä on niin paska että edes ilmaisena ei kiinnosta yhtään, 2/10

Aivan helvetin monet antaa tälle 9/10 mitähän peliä nuo paskat on pelannut.
Tämähähän on kuvottava yksinpeli, ihan naurettavaa.
Itse tykkäsin kovasti ja antaisin 8/10 Gears 4:lle..Kaikki ei tykkää vaan kaikesta, mutta se että joku ei tykkää, ei tee pelistä paskaa..
 
Yksinpeli oli minustakin aivan täysin paska mutta huono peli siltikään kyseessä ei ollut koska moninpeli pelasti paljon. Tämä myös osoitti sen että vuonna 2018 tämä ammu piilosta 2685 kertaa sitä toistaen on aikansa nähnyt... Eikä sitä voisi edes epäillä millon uusi kohta tulee kun panoksia ja aseita on tarjolla ennen seuraavaa aulaa tai tilaa :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Väitän, että tietoa löytyy edelleen.

Positiivissävytteisestä en tiedä. Onko se siis parempi, että täällä yhdessä nyökytellään, eikä kritisoida tai tuoda esiin epäkohtia tai toisen puolen mielipiteitä? Ilman näitä ei paljon keskustelua synny.

Tämä menee offtopicikiksi...
Kyllä on kaukana ne ajat kuin täällä ihmiset intohimoisesti jakoivat tietoa peleistä joista pitivät esimerkiksi keskustelivat buildeista, aseista tai minkälaisella taktiikalla ovat lähestyneet jotain vaativaa tehtävää vaikkapa jotain raidin bossia tms. Muistan kuinka hieno kokemus nämä foorumit oli destiny 1 aikoihin.
Kyllä kritisoida saa voi ja pitääkin, mutta onko mitään mieltä käydä nillittämässä 10viestiä pelistä josta ei pidä. Kyllä nämä foorumit on laskenut tasoaan niin paljon ettei täällä itse enään hirveästi kiinnosta käydä kommentoimassa ja keskustelemassa peleistä, joista itse pidän. Tämän pelin kohdalla tein poikkeuksen ja taisi sekin olla virhe.

En näe itse mitään mieltä, että menisin haukkumaan spidermania 10viestin verran, koska en kyseisestä pelistä pidä ja nekin resurssit olisi voitu käyttää peliin josta minä pitäisin.
 
Kyllä on kaukana ne ajat kuin täällä ihmiset intohimoisesti jakoivat tietoa peleistä joista pitivät esimerkiksi keskustelivat buildeista, aseista tai minkälaisella taktiikalla ovat lähestyneet jotain vaativaa tehtävää vaikkapa jotain raidin bossia tms. Muistan kuinka hieno kokemus nämä foorumit oli destiny 1 aikoihin.
Kyllä kritisoida saa voi ja pitääkin, mutta onko mitään mieltä käydä nillittämässä 10viestiä pelistä josta ei pidä. Kyllä nämä foorumit on laskenut tasoaan niin paljon ettei täällä itse enään hirveästi kiinnosta käydä kommentoimassa ja keskustelemassa peleistä, joista itse pidän. Tämän pelin kohdalla tein poikkeuksen ja taisi sekin olla virhe.

En näe itse mitään mieltä, että menisin haukkumaan spidermania 10viestin verran, koska en kyseisestä pelistä pidä ja nekin resurssit olisi voitu käyttää peliin josta minä pitäisin.
Mikä estää edelleen jakamasta tietoa buildeista, aseista tai vastaavista? Siitähän se keskustelu syntyy, kun asiasta joku alkaa puhumaan.

Jos Spidermanissa olisi paljon ongelmia, mutta silti peliä haluaisit pelata, mutta ongelmat harmittavat ja ärsyttävät. Näitäkö ei saa tuoda esiin? Varmaan aika moni täällä suhtautuu varsin intohimoisesti peleihin ja pelaamiseen, joten pettymyskin tuodaan esiin vahvana. Ihan niinkuin ne positiivisetkin fiilikset.
 
jos Spidermanissa olisi paljon ongelmia, mutta silti peliä haluaisit pelata, mutta ongelmat harmittavat ja ärsyttävät. Näitäkö ei saa tuoda esiin? Varmaan aika moni täällä suhtautuu varsin intohimoisesti peleihin ja pelaamiseen, joten pettymyskin tuodaan esiin vahvana. Ihan niinkuin ne positiivisetkin fiilikset.
Jos pitäisin spidermanista varmaan testaisin sitä ja loisin sitä kautta aidon oman mielipiteeni pelikokemuksen kautta, mutta kuten sanoin että en pidä ja keksin siitä monta itselleni ylitsepääsemätöntä ongelmaa minulle ja voin netistä kaivaa miinuksia siitä tukemaan ajatuksiani, mutta miksi tekisin niin? En pidä pelistä ja genrestä en tuhlaa siihen energiaani tai aikaani.
 
Jos pitäisin spidermanista varmaan testaisin sitä ja loisin sitä kautta aidon oman mielipiteeni pelikokemuksen kautta, mutta kuten sanoin että en pidä ja keksin siitä monta itselleni ylitsepääsemätöntä ongelmaa minulle ja voin netistä kaivaa miinuksia siitä tukemaan ajatuksiani, mutta miksi tekisin niin? En pidä pelistä ja genrestä en tuhlaa siihen energiaani tai aikaani.
No niin, nyt löytyi se ero. Minä ja varmaan moni muukin haluaisi tykätä Anthemista. Ostopäätöstä vaan jarruttaa tässäkin ketjussa jo moneen kertaan esiin tuodut jutut. Siksi tähän suhtaudutaan niin intohimoisesti, kun jengi on tätä peliä odottanut ja sitten se ei vastaakaan odotuksia.

Jos olisin jonkun pelin suhteen täysin välinpitämätön, niin en silloin kommentoisi. Peli ei vaan kiinnostaisi.
 
No niin, nyt löytyi se ero. Minä ja varmaan moni muukin haluaisi tykätä Anthemista. Ostopäätöstä vaan jarruttaa tässäkin ketjussa jo moneen kertaan esiin tuodut jutut. Siksi tähän suhtaudutaan niin intohimoisesti, kun jengi on tätä peliä odottanut ja sitten se ei vastaakaan odotuksia.

Jos olisin jonkun pelin suhteen täysin välinpitämätön, niin en silloin kommentoisi. Peli ei vaan kiinnostaisi.

Veit varpaat suustani.
 
No niin, nyt löytyi se ero. Minä ja varmaan moni muukin haluaisi tykätä Anthemista. Ostopäätöstä vaan jarruttaa tässäkin ketjussa jo moneen kertaan esiin tuodut jutut. Siksi tähän suhtaudutaan niin intohimoisesti, kun jengi on tätä peliä odottanut ja sitten se ei vastaakaan odotuksia.

Jos olisin jonkun pelin suhteen täysin välinpitämätön, niin en silloin kommentoisi. Peli ei vaan kiinnostaisi.
niin meissä on se ero että, minä haluan muodostaa omakohtaisten kokemusten kautta mielipiteen. Enkä puhu asioista muiden suilla. En kritisoi pelin olevan buginen jos en ole sitä itse kokenut. En moiti mekaniikkoja jos en ole niitä itse kokenut. Jos en ole pelannut peliä en sitä myöskään juuri lähde kritisoimaan luon mielikuvan kyllä, mutta en sitä ala levittelemään. Minusta on aina eri asia kokea asiat itse silloin todella tietää mistä puhuu.

Tässä ketjussakin on monta "pelaamatta paskaa" jätkää ja en arvosta sellaisia yhtään ja en häpeile tuoda sitä julki.
 
Eli nyt siis esimerkkinä, jos pitkät latausajat alkaa ottaa päähän niin siitä ei voi kritisoida, vaan ne latausajat pitää itse kokea ennen kun voi sanoo että ne ärsyttää?

Pelejä on markkinoilla genrestä genreen ja jokaiselle löytyy jotain, mutta jos jostain pelistä on kiinnostunut mutta se kerää ympäri maailmaa paljon negatiivista kritiikkiä on täysin normaalia jättää sen perusteella peli ostamatta eikä että sitä tarttis itse kokea.

Pelissä on puutteita ja jos odottaa vaikka 6kk, lyön vasemman pallini vetoa Anthem on parempi peli mitä se on nyt ja sen saa huomattavasti halvemmalla.
 
niin meissä on se ero että, minä haluan muodostaa omakohtaisten kokemusten kautta mielipiteen. Enkä puhu asioista muiden suilla. En kritisoi pelin olevan buginen jos en ole sitä itse kokenut. En moiti mekaniikkoja jos en ole niitä itse kokenut. Jos en ole pelannut peliä en sitä myöskään juuri lähde kritisoimaan luon mielikuvan kyllä, mutta en sitä ala levittelemään. Minusta on aina eri asia kokea asiat itse silloin todella tietää mistä puhuu.

Tässä ketjussakin on monta "pelaamatta paskaa" jätkää ja en arvosta sellaisia yhtään ja en häpeile tuoda sitä julki.
Eli mielestäsi on pakko sijoittaa rahaa, että pelin ongelmista saa puhua. Miten kaikki ne jotka esim. nyt ovat Anthemiin pettyneet eivätkä halua käyttää siihen lantin lanttia pääsevät peliä testaamaan? Hekö eivät saa keskustella Anthemista ollenkaan? Tai saavat, mutta vain positiivissävytteisesti.

Itse olen onnellisessa asemassa, kun minulla on voimassa oleva EA Access -tilaus, mutta näin ei varmastikaan ole kaikilla. Tulen kyllä ketjuun kommentoimaan myös sitten kun olen joskus onnistuneesti saanut Anthemin EA accessin kautta ladattua ja sitä testattua, mutta on se nyt kumma ettei ongelmista saisi sitä ennen puhua.
 
Osaisko joku sanoa että miten noi masterwork kamojen perkit toimii? Mulla on esim monessa niistä sellainen että jos vaikka R1 latautuu niin L1 tekee vaikka +50% damagea enemmän. Stäkkäytyykö nämä kaikki jos niitä on useampi?

Ja sitte, onko mahdollista GM tasoilla päästä quickplayn kautta lege contractiin? Sellanenha tietääkseni onnistuu että voi mennä vaikka kaverin lege contractiin jos on jo omansa tehny. Tällä saa useamman masterworkin grindattua. Tai näin ainaki tietäjät sanoi youtubessa.

-----------------------

Ja no minäkin avaan lättyni tuosta pelin kritisoinnista, lähtee mullakin usein laukalle. Mun mielestä peliä saa ja pitääkin kritisoida, toki sellainen turha trollailu on asia erikseen. Hyvänä muistutuksena sellainen pieni fakta, että Anthemissa ei alun perin ollut mitään sosiaalitilaa jossa olisi ollut samaan aikaan useampi pelaaja. Siitä nostettiin kritiikkiä Redditissä ja EA:n foorumeilla ja tämän seurauksena Bioware lisäsi peliin Launchbayn, alueen jossa pelaajat näkevät toisensa ja voivat laittaa ryhmää pystyyn yms.

Pelissä on tällä hetken paljon, todella paljon korjattavaa, ihan niistä bugeista lähtien aina sinne pelimekaniikan alueille asti. Monta asiaa on tehty todella tyhmästi, jotkut asiat on totaalisen rikki (eilen yritin tunnin verran tehdä lege contractia mutta syystä tai toisesta tehtävät jatkuvasti hajosivat kesken kaiken). Se, että tällä pelillä on tällä hetken metacriticissa se noin 60 pistettä, on ihan ansaittu saldo. Peli ei vain ole teknisesti kovinkaan hyvä, peli ei myöskään pidemmän päälle ole kovinkaan hauskaa pelattavaa, tähän kyllästyy nopeasti. Loottimekaniikka on toteutettu muissa vastaavissa paljon paremmin.

Tämä ei ole, eikä tästä tule mitään loottipelien kuningasta.
 
Viimeksi muokattu:
Eli nyt siis esimerkkinä, jos pitkät latausajat alkaa ottaa päähän niin siitä ei voi kritisoida, vaan ne latausajat pitää itse kokea ennen kun voi sanoo että ne ärsyttää?

Pelejä on markkinoilla genrestä genreen ja jokaiselle löytyy jotain, mutta jos jostain pelistä on kiinnostunut mutta se kerää ympäri maailmaa paljon negatiivista kritiikkiä on täysin normaalia jättää sen perusteella peli ostamatta eikä että sitä tarttis itse kokea.

Pelissä on puutteita ja jos odottaa vaikka 6kk, lyön vasemman pallini vetoa Anthem on parempi peli mitä se on nyt ja sen saa huomattavasti halvemmalla.
tottakai voi pelin jättää sillä tunteella ostamatta, mutta itse en ainakaan pysty peliä arvostelemaan kun en ole sitä itse kokenut. varsinkaan peliä joka perustuu kokemukseen ja tuntumaan suurelta osin. Tässä genressähän se pelaaminem pitää tuntua hauskalta ja pelimekaniikkojen vangitsevilta. Itse en sellaista voi kokeilematta päätellä. Nykypäivänä pelejä on niin helppo päästä testaamaan, että sen mielikuvan voi käydä itse luomassa jos on tahtoa. Itse olen onneksi vielä niin onnekas, että voin ostaa kaikki pelit jotka minua kiinnostaa ja harvoin tulee huteja, koska testaan lähes kaikki pelit mitä ostan ja tiedän mistä pidän.

Kaikista peleistä voi käydä etsimässä itsestään selviä ongelmia. latausruutuja liikaa siis kauheeta saibaa.

voin lyödä oikean pallini vetoa, että myös division2 on 6kk päästä parempi peli. Tuohan on itsestään selvää.
 
Eli mielestäsi on pakko sijoittaa rahaa, että pelin ongelmista saa puhua. Miten kaikki ne jotka esim. nyt ovat Anthemiin pettyneet eivätkä halua käyttää siihen lantin lanttia pääsevät peliä testaamaan? Hekö eivät saa keskustella Anthemista ollenkaan? Tai saavat, mutta vain positiivissävytteisesti.

Itse olen onnellisessa asemassa, kun minulla on voimassa oleva EA Access -tilaus, mutta näin ei varmastikaan ole kaikilla. Tulen kyllä ketjuun kommentoimaan myös sitten kun olen joskus onnistuneesti saanut Anthemin EA accessin kautta ladattua ja sitä testattua, mutta on se nyt kumma ettei ongelmista saisi sitä ennen puhua.
en käskenyt sinun tai kenenkään muun sijoittaa rahaa. vaan kerroin miten itse toimin ja mitä arvostan. Tästäkin pelistä oli ennakkotilaajien ja avoin demo + EA access Mahdollisuuksia siis peliä kokeilla on ollut.

Kyllä minusta on hyvä tietää mistä oikeasti puhuu. Tällöin ei ainakaan niin herkästi jauha paskaa
 
en käskenyt sinun tai kenenkään muun sijoittaa rahaa. vaan kerroin miten itse toimin ja mitä arvostan. Tästäkin pelistä oli ennakkotilaajien ja avoin demo + EA access Mahdollisuuksia siis peliä kokeilla on ollut.

Kyllä minusta on hyvä tietää mistä oikeasti puhuu. Tällöin ei ainakaan niin herkästi jauha paskaa
Eli nyt kun on lukenut arvosteluja, katsonut gameplay -videoita, lukenut ihmisten kommentteja, nähnyt ennakkomarkkinoinnin, lukenut uutisia ja seurannut eri foorumeita, niin se ei riitä? Näinhän se on aina tehty. Miten muuten saat infoa, jos et pysty peliä testaamaan tai jos sinulla ei ole rahaa ostaa ihan jokaista haluamaasi peliä tuosta noin vaan. Edelleenkään kaikki eivät ole valmiita laittamaan peliin euroakaan, jos kokevat pettyneensä. Se ei silti tarkoita etteikö peli kiinnostaisi tai etteikö sitä olisi odottanut kieli pitkällä. Juuri tämän takia meillä on erilaisia kanavia, joista saa tietoa, että ostopäätöksen voi tehdä.
 
Eli nyt kun on lukenut arvosteluja, katsonut gameplay -videoita, lukenut ihmisten kommentteja, nähnyt ennakkomarkkinoinnin, lukenut uutisia ja seurannut eri foorumeita, niin se ei riitä? Näinhän se on aina tehty. Miten muuten saat infoa, jos et pysty peliä testaamaan tai jos sinulla ei ole rahaa ostaa ihan jokaista haluamaasi peliä tuosta noin vaan. Edelleenkään kaikki eivät ole valmiita laittamaan peliin euroakaan, jos kokevat pettyneensä. Se ei silti tarkoita etteikö peli kiinnostaisi tai etteikö sitä olisi odottanut kieli pitkällä. Juuri tämän takia meillä on erilaisia kanavia, joista saa tietoa, että ostopäätöksen voi tehdä.
Kuten sanoin itse en kritisoi pelaamatta juurikaan pelejä ja en myöskään anna pelaamatta paskaa kommenteille painoarvoa. Luon mielipiteen jostain pelistä kyllä eri lähteiden kautta, mutta jos huomaan, että tämä peli ei ole minulle. En sytytä soihtuja ja ryntää foorumeille vuodattamaan Montako kertaa se pitää sinulle sanoa? Ensi kerralla kun odotat kieliposkella jotain peliä laita kieli keskelle suuta ja hyppää betaan tai demoon mukaan. Se ei paljoa vaadi jos oikeasti kiinnostaa.

Eiköhän tämä tästä aiheesta riitä kiitos ja anteeksi.
edit. arvosteletko elokuvan trailerin perusteella tai lempijoukkueesi pelin koosteen perusteella. Kyllä niistä jotain mielikuvaa tietenkin saa..
 
Viimeksi muokattu:
Kuten sanoin itse en kritisoi pelaamatta juurikaan pelejä ja en myöskään anna pelaamatta paskaa kommenteille painoarvoa. Luon mielipiteen jostain pelistä kyllä eri lähteiden kautta, mutta jos huomaan, että tämä peli ei ole minulle. En sytytä soihtuja ja ryntää foorumeille vuodattamaan Montako kertaa se pitää sinulle sanoa? Ensi kerralla kun odotat kieliposkella jotain peliä laita kieli keskelle suuta ja hyppää betaan tai demoon mukaan. Se ei paljoa vaadi jos oikeasti kiinnostaa.

Eiköhän tämä tästä aiheesta riitä kiitos ja anteeksi.
edit. arvosteletko elokuvan trailerin perusteella tai lempijoukkueesi pelin koosteen perusteella. Kyllä niistä jotain mielikuvaa tietenkin saa..
Jos et anna meidän peliä pelaamattomien kommenteille painoarvoa, niin aika kauan jaksat asiasta jankata. Muodostan mielipiteeni niiden asioiden perusteella, jotka olen jo monta kertaa tässäkin ketjussa maininnut. Montako kertaa se pitää sinulle sanoa? Ensi kerralla, kun vedät herneen nenään jonkun negatiivisista kommenteista tykkäämääsi peliä kohtaan, ota se herne sieltä pois ja juttele itse niistä positiivisista puolista.

Elokuvan trailereita on niin monenlaisia. Jostain saa enemmän kuvaa millainen leffa kyseessä ja jostain vähän vähemmän. Ja en arvostelisi pelkän trailerin perusteella, enkä lempijoukkuetta pelkän koosteen perusteella. Mutta saattaisin hyvinkin arvostella sen jälkeen kun olisin lukenut esim. ottelutilastot, nähnyt koosteen, kuullut asiantuntijan kommentit, peilannut näitä joukkueen aikaisempaan tasoon ja käynyt vilkaisemassa mitä muut katsojat olivat pelistä mieltä. Ehkäpä vielä jutellut toisen joukkueesta tykkäävän kaverin kanssa.
 
Ylös Bottom