Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mähän kirjoitin aiemmin viestin että hain pelin kirjastosta Futin synttäreiden kunniaksi lainaa. Onko jotenkin nyt niin kamalaa että muutaman viikon käymässä? Kuten sanoin jo aiemmin, jossain vaiheessa TOTS:n aikoihin saatan vielä palata pelin pariin kun tuosta läheltä ilmaiseksi pelin saa lainalle. Saat hengittää ihan rauhassa paperipussiin asiasta kuin haluat.

Edit: @Fin Bon Itselläni taas Rivalsissa toimi yhtenä päivänä noin kaikki, mutta seuraavana taas omat pelaajat juoksi toisiaan päin mulla, pelaajat vältteli palloa, irtopallot meni vastuksille yms muuta syöpää. Kovin surullista että tuo gameplay tuollaista on, kovin luotaantyöntävää.

Jees, luojalle kiitos. En ymmärrä ihmisiä jotka pelaa tätä ja samalla itkevät kuinka ribulssia peli on. Onkait sitä muutakin aktiviteettiä olemassa. :p
 
Jees, luojalle kiitos. En ymmärrä ihmisiä jotka pelaa tätä ja samalla itkevät kuinka ribulssia peli on. Onkait sitä muutakin aktiviteettiä olemassa. :p
Aion lainata pelin vielä TOTS:ien aikaan uusiksi, kun pakat aukeaa mieluumin pelissä kuin apissa. Aion myös kertoa jos pelaaminen tuolloin on ribulssia, jos jotain pelaan. Paperipussi valmiiksi.
 
Ite pelaan lähinnä vain wl sen 18-30 peliä. Riippuen jätänkö sijotuksen gold 3 vai tekeekö mieli pelata enemmän. Omasta mielestä wl gameplay paljon parempaa kuin rivals.

Tuli tehtyä moments Henry. Oli aikanaan suosikki pelaajani ja on pelissä ihan huippu. Laskin et meni sbc joku 1,8 milliä ja loput meni untradeable ukoilla.

Joukkue hyvällä mallilla ja coinssejakin tilillä vielä 3,7 milliä.

1729

Pelissä formaatio 4222, 4231 tai 41212 (2).
 
Tuosta gameplaystä: Olin jo lopettamassa kettuuntumisen takia koko online-pelaamisen mutta ajattelin vetää vielä lopuksi tämän viikon CSL-liigan viikkotehtävän. Pelihän kulki mukavasti ja ihmeelliset pomput sun muut puuttuivat lähes kokonaan. Tämän jälkeen vaihdoin Rivalseihin vähän vastaavan miehistön eli kaikki Ikonit ja muut parhaat pelaajat vege ja kultaisia kortteja tilalle, niin johan alkoi voittoja tulemaan ihan eri lailla ja ärsyttävät pelitapahtumat siirtyivät vastuksille :)

Ehkä myös online pelaaminen jatkuu tämän kannustamana eteenpäin.

Itse kanssa parin viikon takaisen irkku-haasteen ja tämän viikon CSL-liiga haasteen jälkeen online pelaaminen on ruvennut tuntumaan taas miellyttävältä pelaamisen kannalta, kun noissa single peleissä ei ole sitä Rivalsin mukanaan tuomaa kidutusta.

Rivalsissa iski itselle helmikuussa se että osun tolppiin 3-5 kertaa pelissä ja loput vastustajan maalivahti torjuu jollakin uskomattomalla tavalla. Välillä pelaajat on täysin jäässä, syötöt menee yleensä vastustajille melkein joka tilanteessa ja itsellä on pelin jälkeen shots on target vähintään kymmenen, kun vastustajalla se on 2 ja tietysti vastustaja voittaa kahdella tekemällään maalilla.

Ja jotenkin vaan rupesi tuntumaan että mitä parempia pelaajia saan hankittua, niin sen huonommin peli kulkee. Kun esim. Oma La Liga-jengi, rating 88, on maksanut yli miljoonan(jos nyt myisi saisi ehkä 500 000) niin vastustajat olivat näitä Est. Feb 2019(Eli joukkue perustettu juuri), jolla paras pelaaja on joku Barcelonan Rafinha, joka uskomattomilla kaukolaukauksillaan on man of the match. Että ihan kuin EA rankaisee siitä, mitä parempia pelaajia minulla on.

Itse sain maaliskuun aikana käännettyä Rivals-kidutuksen prossipenkityksellä ja sillä että vaihtopelaajina on yksi hyvä, yksi noin 82-rating pelaaja ja sitten joku matalan ratingin supersubi, kuten vaikka Lazion Jordan Lukaku. Kuitenkin niin että squadin kokonais rating on max. 85. Ja tähän vielä päälle tutustuin Game Planiin tarkemmin tubettajien videoilta, niin nyt häviän ehkä 4/10 Rivals pelistä, mutta huomattavasti kevyemmin pääsen rank II, kuin pari kuukautta sitten. Ja parasta on tietysti se että, toisinaan vastustajat laukovat koko ajan päin tolppia ja ragequittailee.
 
Itse en pahemmin ole koskaan noista paidoista piitannut, mitä FUT:ssa jaetaan, mutta nyt pitää kyllä nostaa hattua tämän illan paidoille. Ihan hiton hienoja jokainen, Ilveksen kannattajalle tuo kolmas etenkin iskee huikealla tavalla.
 
Ja jotenkin vaan rupesi tuntumaan että mitä parempia pelaajia saan hankittua, niin sen huonommin peli kulkee. Kun esim. Oma La Liga-jengi, rating 88, on maksanut yli miljoonan(jos nyt myisi saisi ehkä 500 000) niin vastustajat olivat näitä Est. Feb 2019(Eli joukkue perustettu juuri), jolla paras pelaaja on joku Barcelonan Rafinha, joka uskomattomilla kaukolaukauksillaan on man of the match. Että ihan kuin EA rankaisee siitä, mitä parempia pelaajia minulla on.

Itse sain maaliskuun aikana käännettyä Rivals-kidutuksen prossipenkityksellä ja sillä että vaihtopelaajina on yksi hyvä, yksi noin 82-rating pelaaja ja sitten joku matalan ratingin supersubi, kuten vaikka Lazion Jordan Lukaku. Kuitenkin niin että squadin kokonais rating on max. 85. Ja tähän vielä päälle tutustuin Game Planiin tarkemmin tubettajien videoilta, niin nyt häviän ehkä 4/10 Rivals pelistä, mutta huomattavasti kevyemmin pääsen rank II, kuin pari kuukautta sitten. Ja parasta on tietysti se että, toisinaan vastustajat laukovat koko ajan päin tolppia ja ragequittailee.

Tämä on kuin suoraan omasta pelipäiväkirjasta... Luulin, että tämä pronssipenkitys on jokin urbaanihuhu mutta omat kokemukset ovat ihan päinvastaiset. Korkean reittauksen miehistöillä saat kyllä pelinhallinnan ja maalipaikat 10-1 mutta se ei paljon lohduta, jos vedät tyhjistä maaleista tolppiin tai pallot kimpoilee omista pelaajista miten sattuu.

Ja tähän vielä päälle tutustuin Game Planiin tarkemmin tubettajien videoilta,

Haluatko vielä avata tätä? Onko jokin peliform, asetus tai joku muu yli muiden?
 
Tuollainen napsahti kun katsoin tuota Lontoon lähetystä. Kelpaa oikein hyvin
 

Liitetiedostot

  • IMG_20190407_232806.jpg
    IMG_20190407_232806.jpg
    974,1 KB · Lukukerrat: 36
Tämä on kuin suoraan omasta pelipäiväkirjasta... Luulin, että tämä pronssipenkitys on jokin urbaanihuhu mutta omat kokemukset ovat ihan päinvastaiset. Korkean reittauksen miehistöillä saat kyllä pelinhallinnan ja maalipaikat 10-1 mutta se ei paljon lohduta, jos vedät tyhjistä maaleista tolppiin tai pallot kimpoilee omista pelaajista miten sattuu.



Haluatko vielä avata tätä? Onko jokin peliform, asetus tai joku muu yli muiden?

Itse tein säädöt tämän videon perusteella , paitsi ultra defense formi 4-1-4-1 ja attacking 4-2-3-1
 
Fifa 18 sai tehdä vain kerran. Saakos nuo palkintopakatkin moneen kertaan? Jos saa, niin tää on vitsi!! Ottaa halvimman liigan ja tekee sitä koko ajan:D
Ihan hirveän halpoja ne liigat ei kyllä ole olleet, kun osa pelaajista on järjettömän kalliita, ellei vietä suurinta osaa ajastaan yrittäen snaipata pelaajia. Olisikohan Serie A se halvin, ei tainnut olla yhtään näitä 15k/pelaaja rostereita kuten esim Valioliigassa ja Eredivisiessä.
 
Ihan hirveän halpoja ne liigat ei kyllä ole olleet, kun osa pelaajista on järjettömän kalliita, ellei vietä suurinta osaa ajastaan yrittäen snaipata pelaajia. Olisikohan Serie A se halvin, ei tainnut olla yhtään näitä 15k/pelaaja rostereita kuten esim Valioliigassa ja Eredivisiessä.
Eipä mulla vielä noihin liigoihin ole mitään palaa, kun oikeastaan nyt vasta aloittelin tätä taas:D Yhden kerran vetäisin Championshipin läpi ja ei se mikään pahan hintainen ollut. Onneks on tullut pari myytävää pelaajaa, niin pystyy tekemään noita ylipäätään..
 
Fifa 18 sai tehdä vain kerran. Saakos nuo palkintopakatkin moneen kertaan? Jos saa, niin tää on vitsi!! Ottaa halvimman liigan ja tekee sitä koko ajan:D

Noissa halvoissa on pakatkin sen verran surkeita että pitää melkoinen munkki käydä.

Ite teen noita ihan vaan pakka-addiktion takia... mutta onhan noista jotain hyvääkin joskus tullu. Nyt oon keräämässä viimeistä settiä ja joka ikinen kultapakka liiga sbc alkaa olla valmiina. Auki sitten premi totsilla kaikki kerralla. Yksikin sininen niin olen tyytyväinen...
 
Noissa halvoissa on pakatkin sen verran surkeita että pitää melkoinen munkki käydä.

Ite teen noita ihan vaan pakka-addiktion takia... mutta onhan noista jotain hyvääkin joskus tullu. Nyt oon keräämässä viimeistä settiä ja joka ikinen kultapakka liiga sbc alkaa olla valmiina. Auki sitten premi totsilla kaikki kerralla. Yksikin sininen niin olen tyytyväinen...
Itsellä Championshipista 88 Juventuksen pelaaja ja 86 Mane ja näillä päästiin alkuun. Eilen tuli Saudien liigasta muutama hyvä hopea ja 86 kortti. Näitä kun jaksaa tehdäkin, koska aina saa kentälle 2-4 pronssipelaajaa ja silti täyttyy kemiat+kokonaisuus:) Siihen nähden ei ole edes kallista tehdä noita. Valioliiga ja suurseurat on asia erikseen. Sopparit ei näköjään enää myyneet, niin hävisi yksi helppo malli tehdä kolikoita. Minusta aivan typerää, että noita saa tehdä rajattomasti, mutta saapahan pelaajia kokonpanoon ainakin. Tähän vielä lisäksi pelaa SB:t ja muutaman Rivals matsin, niin hyvin pärjää! Tuollahan muuten joku sanoi noista pakoista, että niissä on sen hetkisiä kortteja. Eli en oikein usko, että monta viikkoa sitten tulleissa pakoissa olisi mitään tämän hetkistä sisältönä.
 
Itsellä Championshipista 88 Juventuksen pelaaja ja 86 Mane ja näillä päästiin alkuun. Eilen tuli Saudien liigasta muutama hyvä hopea ja 86 kortti. Näitä kun jaksaa tehdäkin, koska aina saa kentälle 2-4 pronssipelaajaa ja silti täyttyy kemiat+kokonaisuus:) Siihen nähden ei ole edes kallista tehdä noita. Valioliiga ja suurseurat on asia erikseen. Sopparit ei näköjään enää myyneet, niin hävisi yksi helppo malli tehdä kolikoita. Minusta aivan typerää, että noita saa tehdä rajattomasti, mutta saapahan pelaajia kokonpanoon ainakin. Tähän vielä lisäksi pelaa SB:t ja muutaman Rivals matsin, niin hyvin pärjää! Tuollahan muuten joku sanoi noista pakoista, että niissä on sen hetkisiä kortteja. Eli en oikein usko, että monta viikkoa sitten tulleissa pakoissa olisi mitään tämän hetkistä sisältönä.

Pakoissa on aina sen hetken sisältö kun ne avataan eli jos nyt säästät vaikkapa totsille niin silloin on mahdollisuus nostaa tots kortti.


Ajan kuluksi päätin katsoa mitä näihin liigoihin on tullu pistettyä futbin hinnoilla... ja paljonko olisin saanut kun olisin myynyt kortit.

3x saudi 327k
3x la liga 963k
1x eredivisie 191k
3x premier 1,112k
3x super lig 480k
2x scotish 180k
4x bundes 800k
3x meiji yasuda 366k
3x mls 627k
2x liga nos 368k
3x hyundai 192k
4x serie 1, 188k
3x csl 273k
2x ligue 442k
2x liga bancomer 270k
3x pro league 300k
2x championship 328k
1x saf 176k

Näillä hinnoilla on liigoihin palanut 8,5M kolikkoa. Vaikka olenkin jokusen hyvän kortin nostanut niin en pääse lähellekään sitä summaa minkä olisin saanut kun olisin pistänyt kaikki aina myyntiin kun tulee pakoista. Pakat kuitenkin kuuluu fifaan ja varsinkin se vitunmoinen pettymys kun ei tule yhtään mitään :)
 
Ylös Bottom