Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

KonsoliFin_1 USA/ BMW M3

M Power laulamaan ja reitille.
Erikoiskokeet 1-4 semmosta puhdasta ajamista virheitä vältellen. Jotain pieniä
virheitä, mutta isommilta vältyttiin.

Erikoiskokeen 5 aikana rouva kurkkii naaman edessä ja pyytää syömään. :p
Kännykkä soi ja ruudulla tulee viestiä, poika ettii mopon avaimia. Koita siinä nyt keskittyä.:D

Erikoiskokeet 6-10 ei ihmeempää raportoitavaa.

Erikoiskokeella 11 kaato vasurin maali mutkassa. Auto jää katolleen, joten katsojat apuun.

Vika sitten tulikin pumppaamalla ja virheitä vältellen.

Täytyy sanoa, että noi pimeellä ajettavat pätkät on mulle vaikeita. En tiedä mistä johtuu...onko silmissä
vikaa....näytön kirkkaus väärin tai sitten vaan korvien välissä!:D

Maalissa kuitenkin ja nyt odotellaan onko mahkuja kuuden sakkiin.
 
2h
Suht puhtaasti läpi mut ois varmaa voinu ajaa vähä kovempaaki no saa nähä mihi riittää

Eiköhän se riitä paalupaikkaan.
Joutu lähtee mökille vaimon kanssa niin ei päässy ajamaan, täytyy kattoo jos sunnuntain kisaan ehtii mukaan.

Nii mä meinasin et Pete ei kerkee ajaa kun sillä on sauna mut näköjään se kerkes ja veti sitte pohjat
 
Viimeksi muokattu:
Expert Dirt USA
Tuli ajettua vähän aiemmin, mutta päin persettä meni. Ekalla pätkällä kaato, tokalla keula edellä kiveen, ihmettelin ettei tullut terminal damagea, mutta eturengas rikki, moottori, turbo, vaihdelaatikko, jäähdytin, pyöränkulmat jne. paskaksi. Kolmonen tuli vain ajeltua rikkinäisellä autolla läpi, lopussa huippunopeus oli n. 120 km/h kun auto oli niin hajalla. Huollossa olisi ehkä pitänyt vaan ottaa aikasakkoa ja korjata autoa, nyt jatkettiin rikkinäisellä, eikä ollut hauskaa. Ei mitään mahdollisuuksia ajaa edes hyviä pätkäaikoja. Vitosella taas rengasrikko ja loppui motivaatio. Keskeytys.

2H Espanja
Ehdinkin saunomisreissulta ajamaan, pieniä kaidekosketuksia lukuunottamatta aika ongelmitta läpi. Vikan pätkän lopussa meinasi livetä n. 190 km/h vauhdista, mutta sain pidettyä tiellä.
 
2H Espanja rapsaa

Kuten mainitsin edellisessä kisarapsassa, piti ottaa parit loiventavat Konsolfin USA:n törttöilyjen myötä..
Ja niinhän siinä sitten kävi että en muistanut ajaa koko 2H:ta.

Mutta jos olisin ajanu niin olisin ajanu mutta en ajanu.

Sääli sinällään koska luultavasti olisi tullut pohjat joka pätkälle ehkä paitsi ei luultavasi EK3:lle ja EK5:lle kun olisin spinnannut tai olisin ollu spinnaamatta, ei voi tietää :eek:

Unelma kisa olisi laskea menemään koko MM-sarja Wartburgilla tai Trabantilla!
Mikähän ihme siinä on että pelintekijät ei ole niitä mallintaneet peliin :cool:

Ei voi unohtaa kun -89 Savon pätkällä oltiin ylikessulla katselemassa kun itä-saksan poijaat antoivat Trabanteille kunnolla happea. Tosin purkuauto tuli takaa ja näytti suuntavilkkua oikealle mutta asenne ratkaisi ja se on jotain se:p

Toinen nyt Warreen liittyvä mielikuva vuodelta -93 kun sama pätkä eli Savo tosin vastakarvaan. Olin kunnanrajan S-mutkissa.
Kaukaa kuulu pauhu kun kone kiersi vähintään 10000rpm ja että nyt tulee lujaa..
No warrehan sieltä sitten ilmestyi mutkan takaa noin reipasta juoksuvauhtia..

Sama vuosi kun Mikkola ajoi jäähyväiskisan ja testasi "paukku celicaa".
Komeaa tykistötulitusta joka kuului liki lähdöstä ko paikkaan piti celica mutta ei kyllä warren kireä ujellus paljoa hävenny!

Nyt nukkumaan jotta jaksaa taas huomenna ajaa ja sitten ajetaankin ISOAKOVAA kunnes taas kellahtaa metsään tai on kellahtamatta!
Ei voi tietää jos ei kokeile!
 
Viimeksi muokattu:
HC USA:

Ralli lähti hyvin käyntiin ja odotin kahden ajetun pätkän jälkeen tästä tulevan tiukan sekuntitaistelun, mutta kolmas pätkä pudotti takaisin maan pinnalle ja joukon hännille :D
Auto lähti oudosti jakelemaan täydestä laukasta ja mielestäni pohjaamisen takia. Siinä rytäkässä meni sitten rengas ja kokeilin ajaa kolmella renkaalla maaliin ja se aiheutti vielä yhden poistumisen. 1min 36sek jäin kärjelle.
Sen jälkeen ajo meni välillä ihan ok ja välillä taas spinnailin. Viimeiselle pätkälle lähdettäessä katsoin että Stuxin päänahka on vielä otettavissa, mutta vielä mitä...kaato ihmeellisessä paikassa ennen sitä alun tiukkaa oikeata heti vesilätäkön jälkeen. Yleisö nosti auton pyörilleen, mutta tuulilasi oli täynnä jotain mustaa mönjää. Edes pyyhkijät ei sitä poistaneet ja lähes sokkona tuli ajettua koko pätkä. Onkohan tuo joku bugi?
Kärki on vetänyt kyllä todella kovaa ja varmasti. Rispektit!

9ek jälkeen olin näemmä 1:34 kärkeä jäljessä, joten ilman ek3 rämpimistä olisi tullut aika eeppinen viimeisen pätkän taisto :D
Tämä on motorsporttia ja välillä raakaa sellaista :)
 
Viimeksi muokattu:
KFin USA:

Huh huh poijjaaat! Aika helkutin kovaa saa vetää, että pysyy teidän tahdissa. B Kröönholmi ja HT Oivonen tuntuvat olevan todellisia kardaanimiehiä. Virheitä ja spinnejä alkoi tulemaan itselleni, kun koitin pysyä teidän kyydissänne. Etenkin ek5 meni munilleen, kun spinnailin kahdesti. Ekan spinnin jälkeen yritin paikata mokaani yrittämällä vielä kovempaa. Ja eihän siitä seurannut muuta kuin toinen spinni ja peruuttelua ja sompaamista, että sai taas nokan menosuuntaan. Meinasin jo luovuttaa suosiolla kärkipaikasta taistelun, kun joutu tulemaan niin riskillä, mutta sitten yhtäkkiä B Kröönholmi katosi edestä ja HT Oivonen tuntui karkaavan. Tokavikalla pätkällä taasen HT Oivonen oli kipannut ja kärkipaikka vaihtui. Viimeinen pätkä tultiinkin sitten jo hieman varmistellen.
Voittoa tuolla ajollani tuskin tulee, mutta olihan hauskaa!
Kyllä noilla takatuuppareilla tulee oikein ajamisen maku. Kieli keskellä suuta saa mennä ja silti välillä lähtee lapasesta.
 
Viimeksi muokattu:
KFin USA:

Huh huh poijjaaat! Aika helkutin kovaa saa vetää, että pysyy teidän tahdissa. B Kröönholmi ja HT Oivonen tuntuvat olevan todellisia kardaanimiehiä. Virheitä ja spinnejä alkoi tulemaan itselleni, kun koitin pysyä teidän kyydissänne. Etenkin ek5 meni munilleen, kun spinnailin kahdesti. Ekan spinnin jälkeen yritin paikata mokaani yrittämällä vielä kovempaa. Ja eihän siitä seurannut muuta kuin toinen spinni ja peruuttelua ja sompaamista, että sai taas nokan menosuuntaan. Meinasin jo luovuttaa suosiolla kärkipaikasta taistelun, kun joutu tulemaan niin riskillä, mutta sitten yhtäkkiä B Kröönholmi katosi edestä ja HT Oivonen tuntui karkaavan. Tokavikalla pätkällä taasen HT Oivonen oli kipannut ja kärkipaikka vaihtui. Viimeinen pätkä tultiinkin sitten jo hieman varmistellen.
Voittoa tuolla ajollani tuskin tulee, mutta olihan hauskaa!
Kyllä noilla takatuuppareilla tulee oikein ajamisen maku. Kieli keskellä suuta saa mennä ja silti välillä lähtee lapasesta.

Nimeenomaan H3:sen takapotkuilla on hauska painaa menee, Bemmi oma suosikki, kun riittävän rauhallinen ilman säätöjä. Rellu ja Lancia kiinostais kanssa, mutta tartteis säätää vähän.

KFin/USA/H3

Omalla suosikilla Bemarilla lähdin kisaan. Vaimokkeen loma loppusuoralla, niin eihän sitä saanut rauhassa ajaa, piti välissä käydä säätämässä sitä sun tätä ja se sitten näky muutamalla pätkällä koheltamisena. EK3, 7 & 10 tilanteita pelissä ja irl :p Joillain pätkillä sai hyvin juonesta kiinni ja silloin ei jäänyt kärkee montaakaa sekunttia, muuten reilu sekuntti/km.
 
HUOMIO HUOMIO!

FLYING FINN PUOLA H2 RWD KISA HUOMENNA KLO 16.00-19.00 VÄLISENÄ AIKANA

Nyt otetaan kuskeista kaikki irti 8 erikoiskokeen aikana.
Sää ennusteen mukaan koko kilpailun ajan on kuivaa keliä ja kilpailu alkaa auringon noustessa,
ja päätyy auringon laskiessa.

Nyt on kyseessä todellinen kardaani kunkku kisa! :D

Taasen kaikki kynnelle kykenevät viivalle ja hakemaan kardaani kunkku titteliä!:D
 
KFin USA:
Huh huh poijjaaat! Aika helkutin kovaa saa vetää, että pysyy teidän tahdissa. B Kröönholmi ja HT Oivonen tuntuvat olevan todellisia kardaanimiehiä.
Nyt täytyy kyllä todeta omalta osalta, että en todellakaan ole kardaanimiehiä. :)
IRL ajanut kilpaa etuveto vehkeellä. Ja kerran ajanut testiä 4wd N Mitsulla.
Tossa taka vuosina muutaman taukovuoden jälkeen hommasin viimesen päälle olevan F Starletin.
Ja sillä ajamisesta ei tullut kahden vuoden aikana yhtään tulosta, joten luovutin!:D
 
Hc usa
Odotin krapulois kauheeta koheltamist mut yllättävän vähäl selvittii 4ek eka hairpin pitkäks ja kauheel vauhil takas pätkäl ni tietenkin väärää suuntaa vikal pätkäl rengas rikko kärkee maalis ero 31sekkaa et pitää olla tyytyväinen että selvis noin vähäl koheltamisel nelos pätkän tötöilyjen jälkee piti ottaa kyl yks loiventava et sais vähä rauhotettuu tekemist eikä säikkyis kaikkii varjoi:D
 
Itselläni nuo takavetoiset ei oikein herätä luottamusta ajamiseen ja en tiedä miksi ne tuntuvatkin niin haastavilta tässä pelissä. Vähänkin kun yritän ajaa aggressiivisemmin, niin perä meinaa karata ja kun taas vähän hillitsen, niin ei sekään toimi...ainakaan kun kelloa katsoo :)

Näillä tuntuu tulevan aika tiukkaa kisaa USA:ssa. Ei ole montaa sekuntia eroa porukoilla ekojen pätkien jälkeen ja monta ukkoa mahtuu pienen marginaalin sisään. Katselin jo että FINGTR tuuppaamassa kärkitaistoon, mutta ekalla pitkällä pätkällä tapahtunut jotain.
Ja nyt on SAVI_NAAMA_AASI tiukasti taistelemassa rallin kärkipaikasta.
Ilman virheitä jos pystyy nyt vetämään tuolla, niin kärkipaikka on helpohkosti otettavissa. Niitä virheitä vain näyttää tulevan yhden sun toiselle aina jollain pätkällä :)
 
Itselläni nuo takavetoiset ei oikein herätä luottamusta ajamiseen ja en tiedä miksi ne tuntuvatkin niin haastavilta tässä pelissä. Vähänkin kun yritän ajaa aggressiivisemmin, niin perä meinaa karata ja kun taas vähän hillitsen, niin ei sekään toimi...ainakaan kun kelloa katsoo :)

Näillä tuntuu tulevan aika tiukkaa kisaa USA:ssa. Ei ole montaa sekuntia eroa porukoilla ekojen pätkien jälkeen ja monta ukkoa mahtuu pienen marginaalin sisään. Katselin jo että FINGTR tuuppaamassa kärkitaistoon, mutta ekalla pitkällä pätkällä tapahtunut jotain.
Ja nyt on SAVI_NAAMA_AASI tiukasti taistelemassa rallin kärkipaikasta.
Ilman virheitä jos pystyy nyt vetämään tuolla, niin kärkipaikka on helpohkosti otettavissa. Niitä virheitä vain näyttää tulevan yhden sun toiselle aina jollain pätkällä :)
Näyttää SNA:n perässä Pete tulevan taas kerran omaa kyytiään!o_O

Edit. Taidan arvata kenelle huominen kardaani kunkku titteli menee :D
 
Ei voi unohtaa kun -89 Savon pätkällä oltiin ylikessulla katselemassa kun itä-saksan poijaat antoivat Trabanteille kunnolla happea.
En muista vuotta tarkkaan, mutta jotain -80 lukua kun oltiin Jyskälässä. DDR:n pojat Trabantilla AT:llä auto käynnissä ja kauhee
katku ja savu...jengi nauroi siinä, niin sammutti auton ja veivas ikkunan kiinni. Lähettäjä 5, 4, 3, 2 ja sit pärähti vasta Trambba käyntiin ja aja.
Sininen savu vaan jäi leijailemaan pitkäksi aikaa kun Trambba hävis horisonttiin.
 
Konsolifin_1 USA
Lancia alle ja baanalle... Isoilta ulosajoilta tuli vältyttyä, mutta säätöbugin takia sai aika varovainen olla kaasun kanssa. 4 kertaa piti etsiä pakkivaihde laatikosta rallin aikana, kun tuli pyörähdettyä.
Jos saa kysyä, mikä toi sun vauhdin salaisuus on? :)
Kyyti on ihan omaa luokkaansa! Ei voi muuta kun ihmetellä!

Olisi kiva nähdä joku video sun ajosta!
 
Jos saa kysyä, mikä toi sun vauhdin salaisuus on? :)
Kyyti on ihan omaa luokkaansa! Ei voi muuta kun ihmetellä!

Olisi kiva nähdä joku video sun ajosta!
Ei kai siinä mitään salaisuutta ole. Tietä pitkin kovaa. ;) Täälläkin on tullut esiin, että virheisiin menettää eniten aikaa ja se on ihan totta. Ensin opettelee ajamaan virheettömästi ja sitten alkaa nostamaan vauhtia, ja etsii sen kohdan kun vehkeet pysyy tiellä ja menee lujaa. Toinen pointti on siinä, että malttaa ajaa riittävän hiljaa jossain paikoissa. Silleen pääsee yleensä paljon kovempaa kuin reuhaamalla järkyttävässä sladissa ulkomutkassa. Tähän tulee kyllä helposti sorruttua itsekin.
 
Ei kai siinä mitään salaisuutta ole. Tietä pitkin kovaa. ;) Täälläkin on tullut esiin, että virheisiin menettää eniten aikaa ja se on ihan totta. Ensin opettelee ajamaan virheettömästi ja sitten alkaa nostamaan vauhtia, ja etsii sen kohdan kun vehkeet pysyy tiellä ja menee lujaa. Toinen pointti on siinä, että malttaa ajaa riittävän hiljaa jossain paikoissa. Silleen pääsee yleensä paljon kovempaa kuin reuhaamalla järkyttävässä sladissa ulkomutkassa. Tähän tulee kyllä helposti sorruttua itsekin.
Juu no noi on sitä perus juttua. Kaksi tapaa...hiljaa aloittaen ja siitä nosto kun raja löytyy. Ja toinen tapa, lappu lattiaan ja siitä
alaspäin kun ei enää lipee. Toinen IRL vaan jos on paksu lompakko. :D

Lähinnä kiinnostaa käytätkö aikaa esim. auton säätöihin, onko sulla hyvä tie muisti jne.?

Tässä tuntuu säädöillä olevan aika iso vaikutus, sekä sillä et muistaa pätkät ulkoa.
 
Tiet alkaa muistamaan aika hyvin, nuotit auttaa siinä vierellä. Välillä muistaa aivan väärin jotkut paikat, ja silloin saattaa käydä tie kapeaksi.

Autoja olen säätänyt jonkin verran, yleensä camberia vähän lisää, ehkä aurausta takarenkaisiin (rauhoittaa käytöstä), takavedoilla lukkoa jonkin verran pois, nelivedoilla sen mukaan, jos tuntuu puskevan tai pyörähtävän. Jousia ja iskareita olen aika vähän vain säätänyt, madaltanut ja koventanut autoa, jos se meinaa kovemmassa vauhdissa muuttua epävakaaksi. Pehmentämällä voi vähän parantaa vetopitoa. Yli/aliohjaamiseen voi vaikuttaa kallistuksenvakaajia säätämällä. Löysempi keula kääntyy paremmin, mutta yliohjaa herkemmin. Välityksiä olen moneen autoon pidentänyt vakioista, varsinkin nopeisiin ralleihin.

Näissä clubikisoissa on häirinnyt aika ikävästi se säätöbugi, kun auto tuntuu seuraavalla pätkällä sitten vähän erilaiselta.

Edit. Aikaa säätämiseen en hirveästi käytä, joskus tulee säädeltyä ja tallennettua säädöt, ja sitten seuraavalla kerralla vain lataa valmiit säädöt.
 
Ylös Bottom