Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
2h
Suht puhtaasti läpi mut ois varmaa voinu ajaa vähä kovempaaki no saa nähä mihi riittää
KFin USA:
Huh huh poijjaaat! Aika helkutin kovaa saa vetää, että pysyy teidän tahdissa. B Kröönholmi ja HT Oivonen tuntuvat olevan todellisia kardaanimiehiä. Virheitä ja spinnejä alkoi tulemaan itselleni, kun koitin pysyä teidän kyydissänne. Etenkin ek5 meni munilleen, kun spinnailin kahdesti. Ekan spinnin jälkeen yritin paikata mokaani yrittämällä vielä kovempaa. Ja eihän siitä seurannut muuta kuin toinen spinni ja peruuttelua ja sompaamista, että sai taas nokan menosuuntaan. Meinasin jo luovuttaa suosiolla kärkipaikasta taistelun, kun joutu tulemaan niin riskillä, mutta sitten yhtäkkiä B Kröönholmi katosi edestä ja HT Oivonen tuntui karkaavan. Tokavikalla pätkällä taasen HT Oivonen oli kipannut ja kärkipaikka vaihtui. Viimeinen pätkä tultiinkin sitten jo hieman varmistellen.
Voittoa tuolla ajollani tuskin tulee, mutta olihan hauskaa!
Kyllä noilla takatuuppareilla tulee oikein ajamisen maku. Kieli keskellä suuta saa mennä ja silti välillä lähtee lapasesta.
Nyt täytyy kyllä todeta omalta osalta, että en todellakaan ole kardaanimiehiä.KFin USA:
Huh huh poijjaaat! Aika helkutin kovaa saa vetää, että pysyy teidän tahdissa. B Kröönholmi ja HT Oivonen tuntuvat olevan todellisia kardaanimiehiä.
Näyttää SNA:n perässä Pete tulevan taas kerran omaa kyytiään!Itselläni nuo takavetoiset ei oikein herätä luottamusta ajamiseen ja en tiedä miksi ne tuntuvatkin niin haastavilta tässä pelissä. Vähänkin kun yritän ajaa aggressiivisemmin, niin perä meinaa karata ja kun taas vähän hillitsen, niin ei sekään toimi...ainakaan kun kelloa katsoo
Näillä tuntuu tulevan aika tiukkaa kisaa USA:ssa. Ei ole montaa sekuntia eroa porukoilla ekojen pätkien jälkeen ja monta ukkoa mahtuu pienen marginaalin sisään. Katselin jo että FINGTR tuuppaamassa kärkitaistoon, mutta ekalla pitkällä pätkällä tapahtunut jotain.
Ja nyt on SAVI_NAAMA_AASI tiukasti taistelemassa rallin kärkipaikasta.
Ilman virheitä jos pystyy nyt vetämään tuolla, niin kärkipaikka on helpohkosti otettavissa. Niitä virheitä vain näyttää tulevan yhden sun toiselle aina jollain pätkällä![]()
En muista vuotta tarkkaan, mutta jotain -80 lukua kun oltiin Jyskälässä. DDR:n pojat Trabantilla AT:llä auto käynnissä ja kauheeEi voi unohtaa kun -89 Savon pätkällä oltiin ylikessulla katselemassa kun itä-saksan poijaat antoivat Trabanteille kunnolla happea.
Jos saa kysyä, mikä toi sun vauhdin salaisuus on?Konsolifin_1 USA
Lancia alle ja baanalle... Isoilta ulosajoilta tuli vältyttyä, mutta säätöbugin takia sai aika varovainen olla kaasun kanssa. 4 kertaa piti etsiä pakkivaihde laatikosta rallin aikana, kun tuli pyörähdettyä.
Ei kai siinä mitään salaisuutta ole. Tietä pitkin kovaa.Jos saa kysyä, mikä toi sun vauhdin salaisuus on?
Kyyti on ihan omaa luokkaansa! Ei voi muuta kun ihmetellä!
Olisi kiva nähdä joku video sun ajosta!
Juu no noi on sitä perus juttua. Kaksi tapaa...hiljaa aloittaen ja siitä nosto kun raja löytyy. Ja toinen tapa, lappu lattiaan ja siitäEi kai siinä mitään salaisuutta ole. Tietä pitkin kovaa.Täälläkin on tullut esiin, että virheisiin menettää eniten aikaa ja se on ihan totta. Ensin opettelee ajamaan virheettömästi ja sitten alkaa nostamaan vauhtia, ja etsii sen kohdan kun vehkeet pysyy tiellä ja menee lujaa. Toinen pointti on siinä, että malttaa ajaa riittävän hiljaa jossain paikoissa. Silleen pääsee yleensä paljon kovempaa kuin reuhaamalla järkyttävässä sladissa ulkomutkassa. Tähän tulee kyllä helposti sorruttua itsekin.