Minusta on ihan hienoa, että joku vihdoin uskaltaa riikkoa vähän rajoja. Alustat kaikki vaan sekasin ja ohjaaminen kans. En minä tiedä toimiiko se loppujen lopuksi kuinka hyvin, vai onko jokin alusta ylivoimainen toisiin verrattuna, mut hienoa se on nähdä. Musta on kans hienoa et peli antaa vapauden pelata konsolillakin ohjaimella tai hiirellä. Noilla rajoituksilla voi sit kukin valita millaisessa ympäristössä haluaa pelata, vaikka sitten vaan siinä oman konsolin ympäristössä, sillä konsolin mukana tulleella ohjaimella.
Pelaajilla on hirveästi ennakkoluuloja toisia alustoja ja ohjauslaitteita kohtaan, suurin osa varmasti pelkää, että oma asema heikkenee. Hupaisaa on, että huono menestys usein johtuu ihan muusta kuin alustasta/ohjaimesta/cheetereistä.
Mä oon pelannu ja seurannu FPS pelaamista näin internetin välityksellä aika paljon ja väittäisin, että taidon lisäksi suurimpia erottavia tekijöitä on hosti advantage, eli verkkoon liittyvät seikat. Vakaa, pienilatenssinen yhteys joka on lähellä hostia (serveriä tai pelaajaa) yleensä pesee muita tehokkaasti millä tahansa alustalla tai ohjaimella.