Onko tietoa, miten toi beta menee boxin ennakkotilaajille? Pitääkö siihe joku koodi olla (ei ole mulla) vai saako ton pelin sitte 19pv vai koska lie ladattua?
Onko tietoa, miten toi beta menee boxin ennakkotilaajille? Pitääkö siihe joku koodi olla (ei ole mulla) vai saako ton pelin sitte 19pv vai koska lie ladattua?
Tämän takia olen innostunut kampanjasta, pelille on annettu ESRB 18+ ikäraja. Toivottavasti saadaan jotain järkyttäviä tapahtumia niinkuin on luvattu.
Cross-play striimi menossa. Systeemi toimii niin että ensisijaisesti matchmaking pyrkii keräämään hiirellä pelaavat omille servuilleen, ja padilla pelaavat omilleen. Sellaisissa tilanteissa joissa pelaajia ei ole tarpeeksi tai partyssä on eri ohjaustavoilla pelaavia niin nuo tottakai sekoittuvat. Cross-playn saa toki myös pois päältä jos haluaa.
Jännä nähdä miten tuo menee käytännössä, jos samassa partyssa pelaa tyyppejä sekä hiirellä että ohjaimella. Heittääkö koko partyn ohjainpelaajineen ensisijaisesti hiirien sekaan, toisinpäin vai onko puhdasta rngtä![]()
Itse en ainakaan löytänyt asetusta millä saisi PSN tunnuksen näkyviin ja nyt joudun tyhmästi olemaan Piratefin, kun ei saa viivoja laitettua tuohon Activision tunnukseen.Ensimmäisen betan perusteella en olisi hankkinut, mutta tämä viimeisen beta oli sen verran hauskaa, että hankintaan meni.
Mites kun käyttäjänimeni pelissä ei ollutkaan PSN käyttis vaan Activision/Infinyty Wardille rekisteröimä käyttäjänimi. Johtuuko tämä cross-playsta, vai voinko pelata siten että PSN-tunnus näkyy?
Mites kun käyttäjänimeni pelissä ei ollutkaan PSN käyttis vaan Activision/Infinyty Wardille rekisteröimä käyttäjänimi. Johtuuko tämä cross-playsta, vai voinko pelata siten että PSN-tunnus näkyy?
Näinhän se on. Eli tässä ei pelata varsinaisesti minkään alustan omalla nimimerkillä, vaan nimenomaan Activisionin tunnuksella. Tuon tunnuksen alle pystyy esim. kasaamaan kaverilistaa muiden alustojen pelaajista, sekä käyttämään party chattia.Crossplayssa party-chat kulkee Activisionin tarjoamana. Joten eiköhän tuo tunnus liity nimenomaan laitetajan yli pelaamiseen.
Eli saako tuon siten, että kaveri voi pelata pleikalla ja itse ostaisin pc:lle, pelaten kuitenkin pädillä. Niin heittää meidät pelkkään pädi servuun aina ja kun ollaan samassa partyssä, niin kuullaan vain toisemme puheet. Vai kuuluuko silloin koko joukkueelle?Crossplayssa party-chat kulkee Activisionin tarjoamana. Joten eiköhän tuo tunnus liity nimenomaan laitetajan yli pelaamiseen.
Peli tunnistaa millaisella ohjaimella pelaat, eli pitäisi ensisijaisesti hakea padi-servuja kuvailemassasi tilanteessa. Ja eilen striimissä sanoivat että voi luoda oman partyn vaikka olisitte eri pelialustoilla, kun tosiaan peliä pelataan Activisionin tunnuksen (COD Account) kautta.Eli saako tuon siten, että kaveri voi pelata pleikalla ja itse ostaisin pc:lle, pelaten kuitenkin pädillä. Niin heittää meidät pelkkään pädi servuun aina ja kun ollaan samassa partyssä, niin kuullaan vain toisemme puheet. Vai kuuluuko silloin koko joukkueelle?
Olen käyttänyt aina pleikan omaa äänichättiä, joten en tiedä miten menee Codissa. Eli kuuluuko puheet koko joukkueelle, vai partylle?Peli tunnistaa millaisella ohjaimella pelaat, eli pitäisi ensisijaisesti hakea padi-servuja kuvailemassasi tilanteessa. Ja eilen striimissä sanoivat että voi luoda oman partyn vaikka olisitte eri pelialustoilla, kun tosiaan peliä pelataan Activisionin tunnuksen (COD Account) kautta.
Aikaisemmissa CODeissa on käytetty pelkästään pleikkarin omaa chattia kavereiden kesken, koska cross-play ei ole ollut mahdollista. Sama pätee edelleen jos pelaatte samalla alustalla. Mutta JOS pelataan kaveriporukalla esim. PS4 ja PC sekaisin, niin käytetään pelin sisäistä kaverilistaa/chattia. Siellä pitäisi myös onnistua niin että keskustelu kuuluu vain kavereille, eikä koko maailmalle.Olen käyttänyt aina pleikan omaa äänichättiä, joten en tiedä miten menee Codissa. Eli kuuluuko puheet koko joukkueelle, vai partylle?