Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - Auroan haaksirikkoutuneet

Tuski peli osaa erotella mikä skill pointsi on ostettu ja mikä pelaamalla ansaittu.
Niin totta tuokin. Pelinkehittäjät ovat kyllä sanoneet aikaisemmin että kaikki ovat samalla tasolla nettipuolella, olit sitten aloittelija tai pelannut enemmän. Mun mielestä nuo buffataan kaikki samalle tasolle. Leveleistä tulee tätä kalsaripakettia ja aseita mutta ne on sitten mitä kukakin tykkää käyttää ilman etuja. En itse vielä ole perehtynyt tuohon pvp puoleen niin tarkkaan mutta näin muistelisin. Että tuskin siellä kukaan paksulompakko missään jumalamoodissa vetää.
 
Enkä nyt puolustele millään lailla näitä rahanahneita isoja pahoja julkaisijoita mutta porukka noita ostaa ja niitä tulee olemaan jatkossakin niin näillä mennään. Ei ole pakko ostaa jos ei halua.
 
Kävin tuon kaupan läpi. Ostettavat aseet on kakkosluokkaa olevia, eli ne saa ihan jo alkuhetkien jälkeen itsekin päivitettyä sellaisiksi kunhan avaa sopivan skillin sitä varten. Asetta ja roinaa tulee niin paljon loottinakin, että matskuista ei varsinaisesti ole pulaa. Mitään legendaarisia tai korkeatasoisia aseita ei näkynyt, vain perustason asetta ja blueprinttiä. Toki osa aseista lienee toisia parempia ja "harvinaisempia" mutta ei tuolla nyt mitään epäreilua tai peliä rikkovaa näkynyt.

Sama homma aseiden osissa. Niitä blueprinttejä ja asetehtäviä löytyy pelistä kuin sieniä sateella tehtävien muodossa.

Skillpojoja ei ole pelin kaupassa ainakaan minun versiossani. Ne on siis poissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä suututtaa tiistaina lähetetty peli eikä se piru vie tullut entäs teille onko tullut jos tilasitte vpd pelikaupasta.
 
Koska AMD pelin antoi kaupanpäälle, niin nopeat testit vedetty.
Graafisesti paha sanoa mitään. Betoissa olin mukana pleikalla ja nyt pc:llä 1440p ja kaikki ultralla 70-80fps ja näyttää todella hyvältä.

Pelillisesti autoihin on saatu massaa ja ajaminen on parempaa, joskin huonoa edelleen. Kamera on asetusten säädön jälkeenkin liian lähellä.

Kaippa tuota voi nyt pelailla, kun ilmaiseksi sai, mutta kyllä aika ähkyn näköjään betoissa sain, eikä oikein peli maistu. Melkein mielummin wildlandsia kuin tätä.
 
Tää on taas näitä pelejä, joista arvostelun tuottaminen ottaa oman aikansa. Vielä en ole päässyt varmaan kuin raapaisemaan pintaa, mutta jonkinlaisia ensiaatoksia tuosta sain valutettua artikkelimuotoon:

Ihmeellisiä pikkubugeja tuohon on jäänyt. Eilenkin yhtäkkiä lakkasi vihollisten tägäys toimimasta. Lennättelin dronea vihollisleirin päällä ja yritin saada pahiksia merkattua, mutta mikään ei auttanut ennen kuin käynnistin pelin kokonaan uudestaan. Ja se nyppii kanssa, että konsolin suspendauksen kanssa tämä ei suostu tekemään minkäänlaista yhteistyötä. Joka kerta uudelleenkäynnistyksen yhteydessä tulee verkkovirhevalitusta.

Ja porukalla tuota kun testailtiin niin huomattiin, että välivideota ei kannata skipata jos ei kaikki tee sitä samaan aikaan. Minä olin vielä kuuntelemassa jaaritteluja kun yhtäkkiä iski Game Over ruudulle. Kaveri kun oli hypännyt lätinöistä yli, ja välivideon jälkeen alkoi heti vihollisvyörytys. Ilmeisesti vastustajien taso oli mitoitettu kolmelle pelaajalle, joten yksinäinen skipperi otti meidän kaikkien edestä kuokkaan.

Ihmeen viimeistelemätön pökäle ainakin tähän asti kokeillun perusteella.
 
Paljon pieniä bugeja tullut esille. Listaanpa kaikki muistamani.

- hahmo jää jumiin jos tiputtautuu kiven/kaiteen/yms päältä, vain kaverin avustama itsemurha kranaatilla auttaa
- medic ei pysty nostamaan itseään, vaikka L1+R1 -superkyky olisi käytössä
- viholliset kävelevät edelleen maan sisässä tai leijuvat ilmassa, sama kopterilla matkatessa
- aseen lataaminen ei onnistu
- aseella tähtääminen ei onnistu
- kasveja/hedelmiä (tms.) ei voi kerätä
- vihollisdronet ovat jumissa kallioiden sisällä

Ja serveritkin ovat maassa. Redditissä Ubisoftin edustaja sanoo, että kaikki olisi kunnossa. Ihmiset aivan raivona. Tuliko servereiden kapasiteetti täyteen?
 
Vähä jo ehin innostumaan mutta taitaa nyt jäädä alelaarikamaksi, jotain uutta cooppia kaipais mut vähintään isoimmat bugit pitää olla korjattuna ja odotetaa ensimmäisiä isoja aleja. Veikkaan et tämän kohdalla sitä ei tartte kauan odottaa.
 
Taustamusiikiksi esim. siivoushommiin pelin soundtrack:
 
Aika paljon on pelissä pieniä bugeja, coopissa tuo ettei nappulat välillä toimi on kyllä ärsyttävä. Muuten ei ole tullut pelaamista haittaavia bugeja vastaan.
Tuo item wheel mihin laitetaan kranut sun muut on kyllä aivan naurettava. Kuusi paikkaa, joista kolme menee bandage, syringe ja vesipullo osastoille on aivan käsittämätön ratkaisu. Kaksi paikkaa vaan kranuille, flasheille, miinoille sun muille tärkeille mitä tarvitaan hyökkäyksessä koko ajan. Aina saa olla valikon kautta vaihtamassa noita. Saisi edes vapaasti täyttää tuon item wheelin haluamillaan tavaroilla.
Muutenhan peli on koukuttanut. Noin 20h mittarissa ja vaikeimmalla tasolla mennään niin yksin kuin coopissakin.
 
Ubisoft lähti juuri boikottiin, en koske yhteenkään firman peliin ennenko tällaisen keskinkertaisen roskan tekeminen pikaisen rahan toivossa loppuu. Valehteleminen ei ole keino saada pelejään myydyksi.

Timesaver mikromaksut olivat heidän mielestään vahinko eikä niiden pitänyt olla myynnissä pelin JULKAISUSSA, vaan tulla myöhemmin kun pelaajat ovat jo ostaneet pelinsä. Ubisoft voi haistaa paskan mun puolesta.

 
Joo. Siirsin jo aikaisemmin ennakkovarauksen Breakpointista pois seuraavaan Watch Dogs Legioniin, mutta jos meininki jatkuu senkin pelin kanssa samanlaisena, voi Ubisoft olla varma, että menettää minussakin asiakkaan.
 
Timesaver mikromaksut olivat heidän mielestään vahinko eikä niiden pitänyt olla myynnissä pelin JULKAISUSSA, vaan tulla myöhemmin kun pelaajat ovat jo ostaneet pelinsä. Ubisoft voi haistaa paskan mun puolesta.

Pelikellossa 20h+ enkä edelleenkään ymmärrä miksi joku ostaisi jotain tässä pelissä, kaikki aseet tulee vastaan kuin vain pelaa ja kiertonopeus on tosi nopea eli sellaista ei ole että "pitää grindata että saan aseen x"

Eli mikä tässä on niin kuin timesaver, gearscorella ei ole oikeastaan mitään merkitystä, joku ase attachment on ehkä oleellinen mutta en kyllä menisi ostamaan vaan helpompi on vaan googlata se ja tehdä se tehtävä että saat sen blueprintin, sama toki koskee asettakin. Skillpointseja tulee nopeasti ja esim. sniper buildiin mulla on aika pitkälti kaikki oleelliset skillit jo aktivoitu.

Se että on sitä mieltä että peli on pelaamatta paska niin se on sitten eri asia tai että periaatteessa on kaiken mailman micromaksuja vastaan mutta siinä tapauksessa pitää nykyään boikotoida aika monta peliä.

Omasta mielestä niin peli on tosi hauska, pientä haastetta kuin hyökkää vihollisen baseen ja pitää aloittaa uudestaan jokunen kerta ennen kuin onnistuu mikä on ihan hyvä asia, pvp toimii myös ja siinäkin ollaan pärjätty ihan ok ja ne kerrat kuin ei olla pärjätty niin se on kyl johtanut ihan jostain eri syystä kuin joku ns. "p2w" mekaniikka.

En siis ymmärrä ollenkaan tätä valitusta, toki olen pelannut myös fo76 ja division2:eek:sta missä vastaavat keskustelut on jo käyty ja tuntuu olevan enemmän niin että same shit different day, samaa paskaa eri pakkauksessa, joko pelaan vaan paskoja pelejä tai sitten oon vaan niin helvetin tyhmä että en ymmärrä paremman päälle. Mutta sillä aikaa kuin valittajat valittaa niin mulla on ainakin helvetin hauskaa näissä peleissä oli sitten micromaksuja tai ei...
 
Omasta mielestä niin peli on tosi hauska, pientä haastetta kuin hyökkää vihollisen baseen ja pitää aloittaa uudestaan jokunen kerta ennen kuin onnistuu mikä on ihan hyvä asia, pvp toimii myös ja siinäkin ollaan pärjätty ihan ok ja ne kerrat kuin ei olla pärjätty niin se on kyl johtanut ihan jostain eri syystä kuin joku ns. "p2w" mekaniikka.

Olisko heittää vinkkiä, miten noita baseja kannattaa yrittää vyöryttää yksinpelissä. Tai ei edes vyöryttää vaan hakea niistä himoittuja esineitä. Olen muutaman kerran yrittänyt ja aivan toivotonta on ollut, kun yksin yrittää painaa koko plutoonaa vastaan.
 
Ylös Bottom