Timesaver mikromaksut olivat heidän mielestään vahinko eikä niiden pitänyt olla myynnissä pelin JULKAISUSSA, vaan tulla myöhemmin kun pelaajat ovat jo ostaneet pelinsä. Ubisoft voi haistaa paskan mun puolesta.
Pelikellossa 20h+ enkä edelleenkään ymmärrä miksi joku ostaisi jotain tässä pelissä, kaikki aseet tulee vastaan kuin vain pelaa ja kiertonopeus on tosi nopea eli sellaista ei ole että "pitää grindata että saan aseen x"
Eli mikä tässä on niin kuin timesaver, gearscorella ei ole oikeastaan mitään merkitystä, joku ase attachment on ehkä oleellinen mutta en kyllä menisi ostamaan vaan helpompi on vaan googlata se ja tehdä se tehtävä että saat sen blueprintin, sama toki koskee asettakin. Skillpointseja tulee nopeasti ja esim. sniper buildiin mulla on aika pitkälti kaikki oleelliset skillit jo aktivoitu.
Se että on sitä mieltä että peli on pelaamatta paska niin se on sitten eri asia tai että periaatteessa on kaiken mailman micromaksuja vastaan mutta siinä tapauksessa pitää nykyään boikotoida aika monta peliä.
Omasta mielestä niin peli on tosi hauska, pientä haastetta kuin hyökkää vihollisen baseen ja pitää aloittaa uudestaan jokunen kerta ennen kuin onnistuu mikä on ihan hyvä asia, pvp toimii myös ja siinäkin ollaan pärjätty ihan ok ja ne kerrat kuin ei olla pärjätty niin se on kyl johtanut ihan jostain eri syystä kuin joku ns. "p2w" mekaniikka.
En siis ymmärrä ollenkaan tätä valitusta, toki olen pelannut myös fo76 ja division2

sta missä vastaavat keskustelut on jo käyty ja tuntuu olevan enemmän niin että same shit different day, samaa paskaa eri pakkauksessa, joko pelaan vaan paskoja pelejä tai sitten oon vaan niin helvetin tyhmä että en ymmärrä paremman päälle. Mutta sillä aikaa kuin valittajat valittaa niin mulla on ainakin helvetin hauskaa näissä peleissä oli sitten micromaksuja tai ei...