Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Saanen huomauttaa, että kyllä, "jotain" löytyi :D Ei se tarkoita, että jos jotain outoja "karttojen nimiä" löytyy 60 betan rajapinnasta, niin peliin automaattisesti on tulossa jossain vaiheessa 60 karttaa. Tilanteet muuttuu, eikä mikään ole millään tasolla varmaa, kunnes joku sen Activisionilta/IW:ltä vahvistaa (eikä toki vielä silloinkaan)


Miten sitten kävikään?
 
Tuo Kill Confirmed ainakin saa porukkaa liikkumaan. Itseäni ei ole cämpperit haitanneet mutta kuitenkin.

Yökartat toki myös testiin kunhan töiltä taas kerkeää.
Tuskin, ihan sama mikä objective on niin ei ne kd cämpperit liiku. Objectivellä on vaan helppo houkutella.
 
Mikäs tässä nyt on kun ei pääse jatkaa seikkailua kampanjassa. Uusin päivitys on ladattu?? IMG_20191102_154752.jpg
 
Tuntuu että pelissä jotain lagia, vastustaja röntyilee ja ootan nurkan takana tähtäin valmiina että kun tulee niin ammun sen pois kuleksimasta. Lähes aina vastustaja kuitenkin ehtii avata kill camin perusteella tulen ennen minua, vaikka se tulee juoksulla sieltä.

Kuinka normaalia tämä on? Latency tms optionssissa on jotain 500-800ms
 
Tuntuu että pelissä jotain lagia, vastustaja röntyilee ja ootan nurkan takana tähtäin valmiina että kun tulee niin ammun sen pois kuleksimasta. Lähes aina vastustaja kuitenkin ehtii avata kill camin perusteella tulen ennen minua, vaikka se tulee juoksulla sieltä.

Kuinka normaalia tämä on? Latency tms optionssissa on jotain 500-800ms

Killcam on vaan kuvaus siitä mitä tapahtui, todellisuudessa asiat eivät mene ihan niinkuin se siinä pätkässä näkyy. Mutta itse olen huomannut useiden vuosien ajan CoDeissa että se joka rynnii sinua päin on aina etulyönti asemassa jos pysyt paikallasi.
 
Cyber attackis tullu sellanen ongelma, että välis kun juokset tai otat osuman stunnista niin sun oma primary ase katoaa ja voit pelata vaan pistoolilla.
 
Angry Joe on nyt hyvin vihainen, cooppi ei onnistunut täyttämään odotuksia. Sen sijaan Ground War ja Gun Fight sen teki. Yksikään kentistä ei kuitenkaan tule nousemaan legendojen joukkoon. Yksinpeli on Joen mukaan yksi parhaista mitä sarjassa on nähty.

Arvosana 7. Potentiaalia on nousta tästä sinne kasin päälle. Tulevaisuuden päivitykset sen ratkaisevat.

 
Joe vihasi ground waria betassa, mikähän sen mielipiteen muutti. Mutta aika samaa mieltä, kampanja on parasta sarjassa mutta online puoli tarvitsee patcheja ja lisää sisältöä.
 
M4 pitäis nerffata ja huolella. Naurettavan tehokas ja kaikki pelaajat tyyliin pelaa tuolla.

Ite en oo kyllä huomannu, että olis yhtään sen parempi, kun moni muukaan enkä ole huomannut, että kaikki sitä käyttäisi. Välistä tullut sitä käytettyä mutta esim nyt vedän MP5:lla ja itse asiassa vetänyt sillä parhaat pelit tähän asti. Samoin P90 olen pärjännyt hyvin.
 
Kiva yllätys, viimeisin päivitys poisti koko pelin pleikalta :rolleyes:. Onko kellekkään muulle sattunut samaa?
 
Itselle kävi äsken kampanjaa jatkaessa niin että n. minuutin pelaamisen jälkeen peli kaatui. Pleikkari ilmoitti että tiedostot ovat viottuneet ja peli pitää poistaa ja ladata uudestaan. Käynnistin kuitenkin pelin ja sen jälkeen saanut pelata normaalisti. Ainakin vielä välttyi yli 100Gb uudelleen lataamiselta...

Tuli samalla mentyä kampanja läpi asti. Oli kyllä huikea, loppu varsinkin. Enempää spoilaamatta etenkin Modern Warfare sarjan pelanneita lämmittää varmasti.
 
Ylös Bottom