Onko vain huhua vai tuleeko tähän toi deadsilensi johki normi perkkiin vielä? Ihan paskaa toi kyhnyttäminen ja jäätävät kopinat..
Mites toi crossplay nyt toimii? Betassahan kaikki oli aivan sekaisin joka servulla, mutta entä koko versiossa? Muistelen et piti mennä pädipelaajat samaan ja hiiri pelaajat samaan. Eli pystyy pelaa crossplaynä ilman et on ylivertaisia hiiri tyyppejä puolet servusta?
Eli jos kaveri pelaa pleikalla, mä ostaisin pc:lle ja pelaan pädillä. Päästäänkö ensisijaisesti konsoliservuille, vai ollaanko sen jälkeen pc pelaajien keskellä täysin altavastaajana?
Ja miten toi äänichätti toimii tässä keississä? Kuullaanko vain toisemme jos näin haluamme, vai kuuleeko koko joukkue/squadi meidän puheet?
Jotenkin en keksi syytä lähteä tätä ostamaan pleikalle, mutta jos joutuu kikkailemaan, tai kärsimään peliseurassa ni pakko ostaa pleikalle.
Taitavat mennä sekaisin nykysellään.
Mihin jäi se, että pädipelaajat alustasta riippumatta samassa ja hiiri pelaajat samassa? Eli pleikalla hiiren kanssa pelaava ois pc tyyppien kanssa ja pc:llä pädin kanssa pelaava ois sit ollu konsolityyppien kans.
Eikö tässä pitänyt olla joku rank-systeemi eli ihan alottelijat ei ois samoissa lobbyssa niiden kanssa joiden levut on useita kymmeniä? Itellä level 14 ja vastassa porukkaa ihan 0 - 100 levelin väliltä.
kyllä tämä toteutuukin 90% ajasta, mutta joskus ei vaan löydy padipelaajia tarpeeksi niin se heittää yhden matsin ajaksi siellä täällä hiiripelaajia mukaan.
Onko ihan viralinen tieto ? Itse oletin että tiputtivat vain kylmästi pois sen ohjaimen mukaan yhteen niputtavan hakukoneen ettei se pc-puoli autioidu. Kuulostaa nimittäin aika erikoiselle että se olisi pelissä, mutta sitten joutuu kuitenkin pelaamaan hiirellä sohivia vastaan vasten tahtoaan koska ei muka löytäisi tarpeeksi pelaajia. Codiin. Julkaisussa. Wat.
Niin ja mitä tulee tuohon crossplayhin kaverien kanssa, niin itse ollaan oltu discordissa jos kaikki sinne luontevasti pääsevät. Boxilla party chatin käyttö aiheuttaa niitä jäätymisiä ainakin X mallilla, niin ollaan nyt sitten ihan boxi porukan keskenkin oltu game chatissa. Ei se nyt tasoltaan ole niin laadukas verrattuna vaikkapa siihen partyyn, mutta ajaa asiansa. Aika nopeasti siihen heikompaan äänenlaatuunkin tottuu. Asetuksista voi ottaa että peli automutee kaikki paitsi kaverit / partyn, mikä ajaa käytännössä sitä partyn asiaa.
Ilmeisen raskas tuo yksinpeli varsinkin GPU:lle....tuli tuossa eilen pelailtua yksinpelii ja huomasin että todella korkealle nostaa GPU:n lämmöt melkein heti ja pysyvät koko ajan ylhäällä (81 astetta)
Onko muilla samanlaisia lämpöongelmia? Näyttiksenä Asus GeForce RTX 2060 DUAL OC EVO 6Gb GDDR6 ja high asetuksilla pelailen.
En tarkoittanut että ei olisi pelaajia ollenkaan vaan se että niissä matsin haku määrityksissä on niin monta tekijää (pelimoodi, skilli, viive, asuinpaikka) ettei juuri sillä sekunilla ole välttämättä juuri niitä ohjainpelaajia saatavilla. Prioriteetti on kuitenkin saman ohjaustavan pelaajissa.
Heh osaatpa saivarrella. Sitte ihmetellään miksi tämän pelisarjan yhteisö on mitä on "Aivan... typerät 12-vuotiaat kun menette laatikon taakse piiloon, ettei koko kehonne näy ja näin ollen en voi ampua teitä niin helposti. Typerät 12-vuotiaat kun ette ole paikallaan 1v1 tilanteessa liikkumatta enkä pysty ampua teitä niin helposti. Pitäis Activisionin uskaltaa rajoittaa moista touhua, tässähän vanhalta jää tapot saamatta.
Ai, mä en tiennytkään, että pelisarjan yhteisöllä on joku paha maine ja tila? Viitsitkö kertoa enemmänkin, että mitä se tämän pelisarjan yhteisö nyt on, ja miten mun saivartelu liittyy siihen?Heh osaatpa saivarrella. Sitte ihmetellään miksi tämän pelisarjan yhteisö on mitä on ""
Hyviä uutisia! Tulossa myös "multiplayer map" eli varmaan 6v6?Huomenna perjantaina uutta sisältöä!