Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Doom vfr oli pettymys pituutensa puolesta. Monet arvostelut sanoneet pelin olevan 4-5 tuntia, mutta alle kolme tuntia siinä meni.
Muuten samaa laatua mitä 2016 doom ja piilotettuja doom hahmoja keräämällä tähänkin aukeaa joitakin klassikko kenttiä pelattavaksi.
Tuolla storen 9e hinnalla vielä ihan ok ostos, mutta itse ostin tämän juuri ennen nykyisiä alennuksia 20e hintaan ja se tuntuu jo liian kovalta sisältöön nähden.
Itse ostin DOOMIN ja Farpointin näistä AIM peleistä. Vielä pitäisi itse controlleri jostain löytää.
 
Kumpikos näistä peleistä on "helpompi aloittelijalle" :D DOOM voi tietysti vähän pelottaa! :D

Ja ylipäänsä miten helppo tuo AIM on ottaa käyttöön?

Farpoint on rauhallisempi, sillä on hyvä aloittaa ja onpahan alunperin bundlattu myös aseohjaimen kylkiäiseksi.

Aseohjain otetaan käyttöön kuten Dualshock, PS-näppäin löytyyy aseen päältä. Kaikki samat namiskat löytyy, joten jo tuolla pääsee sukkuloimaan konsolin käyttöliittymässä. Parita ensimmäisellä kerralla kuitenkin vielä kaapelilla.

Pelaan aseohjaimella aina seisten, hakemalla samantapaista ampuma-asentoa kuin oikealla kiväärillä.
 
Nyt on Borderlands 2 VR testattu Aim ohjaimella ja hyvin toimii, hud sais olla vähän isompi, scopet on matalalla ruudunpäivityksellä ja co-op puuttuu.
Tosi rentoa räiskintää tuo on Aim ohjaimella ja graffatkin on kohdillaan.
 
Ostin eilen Catch & Release kalastuspelin storesta, kun yön pikkutunteina muutaman tunnin soutelin ja ongin tuolla järvellä niin välillä uppos niin hyvin tuohon peliin että ei edes muistanut että on täällä pimeässä ja kylmässä pohjolassa, tuo peli menee jo melkein terapiasta.

Sitä on paha sanoa että onko tuo 19,95€ arvoinen kun ei ole kuin yksi järvi, mutta pelimekaniikka on kyllä aika realistinen ja tämä taitaa olla PSVR paras kalastuspeli.

 
Blood & Truth on kyllä mainio peli. Toivottavasti saadaan jatkoa. Pitkästä aikaa tuli napattua pelistä muutamat klipit talteen ja samalla pitkästä aikaa tuli kokeiltua myös Share factoryä, että vieläkö sitä osaa videoita tehdä. No eipä niitä ole koskaan osannutkaan, mutta tein silti pienen "hupiklipin" pelin kunniaksi.

 
Kun tuo doomin pituus oli kova pettymys niin kuinkas pitkä moss oikeasti on?
Jotkut sanoo, että peli kestää alle 3 tuntia ja jotkut, että 5 tuntia.
Nythän tämä on tarjouksessa 20e hintaan ja peliä on vuolaasti kehuttu, mutta doomin jälkeen ei kyllä yhtään nappaa maksaa tuota summaa jostain 3 tunnin repäisystä.
Oma pelityyli olisi se, että tutkin kenttiä parhaani mukaan ja kerään sen mitä löydän, mutta läpäisyn jälkeen tuskin palaan collectibleja etsimään.
Jonkun päivityksen myötä tämä vissiin sai lisää pelattavaa joka nostaisi pelin keston tuohon viiteen tuntiin, mutta ainoastaan yksi katsomani arvostelu mainitsi tuon.
 
Kyl se lähempänä kolme tuntia on, jos vain pelaa läpi etsimättä matkalla enempiä collectibleja.
 
Kun tuo doomin pituus oli kova pettymys niin kuinkas pitkä moss oikeasti on?
Jotkut sanoo, että peli kestää alle 3 tuntia ja jotkut, että 5 tuntia.
Nythän tämä on tarjouksessa 20e hintaan ja peliä on vuolaasti kehuttu, mutta doomin jälkeen ei kyllä yhtään nappaa maksaa tuota summaa jostain 3 tunnin repäisystä.
Oma pelityyli olisi se, että tutkin kenttiä parhaani mukaan ja kerään sen mitä löydän, mutta läpäisyn jälkeen tuskin palaan collectibleja etsimään.
Jonkun päivityksen myötä tämä vissiin sai lisää pelattavaa joka nostaisi pelin keston tuohon viiteen tuntiin, mutta ainoastaan yksi katsomani arvostelu mainitsi tuon.

Osta ennemmin Astro Bot jos ei jo löydy, siinä on vähän samantyylinen pelimekaniikka kuin Moss, pituutta löytyy noin 7-8 tuntia ja se on tarjouksessa 17,95€.
 
Blood & Truth on kyllä mainio peli. Toivottavasti saadaan jatkoa. Pitkästä aikaa tuli napattua pelistä muutamat klipit talteen ja samalla pitkästä aikaa tuli kokeiltua myös Share factoryä, että vieläkö sitä osaa videoita tehdä. No eipä niitä ole koskaan osannutkaan, mutta tein silti pienen "hupiklipin" pelin kunniaksi.


Jep oli hyvä klippi..
No alottelin tätäkin kokeilemaan,mukava meininki on.
Hardilla suoraan radalle, ja kyllä ei ihan "heittämällä" ole menny!
Eli haastettakin on..no tämä "raiteilla" eteneminen on iso miinus..
Mut mut..kyllä tässä ei ole mennyt eurot hukkaan .hieno peli ,suosittelen
 
Itelle on tullut vähän yllätyksenä että kuin moni pelaa seisten, ei tulis itellä mieleenkään, ainut peli mitä pelaan seisten on Boxvr ja ehkä Creed.
Ehkä olen jo niin vanha ja selkä vetää viimeisiiään niin ei enää pysty, jos oisin 20v niin ehkä sitten, mutta en koe jääväni mistään paitsi jos pelaan istualtaan.
 
Mun mielestä seisten pelaaminnen on hulluutta, mitä järkeä siinä on.
Ei siinä ole mitään järkeä ihan sama pelata uutta codia seisten, ei helvetti

Seisten pelaamisesta on järki kaukana jos minulta kystytään, tietyt pelit vedetään saisten ja loput istuaalteen.
Itellä on niin vitun paska selkä muutenkin, seoísomis pelin on mulle paskaa mutta silti ihmettelen.

Ehkä tämmönen vanha paska on jo niin käpy että ei ymmärrä, ihan täysin mahollista

Nyt on tullut pelattua toimistotuolilla mutta se on paha kun liikkuu niin välillä kääntynyt ihan mihin sattuu, miettinyt että miksi ohjaimet ei toimi niin nostanut headsettiä niin tuijottaa seinää.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä seisten pelaaminnen on hulluutta, mitä järkeä siinä on.
Ei siinä ole mitään järkeä ihan sama pelata uutta codia seisten, ei helvetti

Seisten pelaamisesta on järki kaukana jos minulta kystytään, tietyt pelit vedetään saisten ja loput istuaalteen.
Itellä on niin vitun paska selkä muutenkin, seoísomis pelin on mulle paskaa mutta silti ihmettelen.

Ehkä tämmönen vanha paska on jo niin käpy että ei ymmärrä, ihan täysin mahollista

Tietysti jos padi-peli niin sama istua, mutta jos movet tai aim, niin tuntuu luonnollisemmalta liikkua myös koko kropalla. Jokainen tyylillään, pelasin wii-sporttiakin seisten oikeilla liikeradoilla, vaikka olisi riittänyt vähempikin.
 
Oli kyllä pettymys tuo Doom VRF. Paras tapa pelata tuota peliä oli Dualshockilla. Ase-ohjain tuntui typerältä kun toinen käsi oli ruudulla irti aseesta.

Alesta voisi vielä ostaa toisenkin pelin. Kumpi on parempi, Bloods and Truth vai Sairento?
 
Ylös Bottom