Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Onkos kukaan muuten modannut Thrustmasterin TH8A sekventaali vaihdekeppiä? Siinähän on se paljon huonompi tuntuma mitä h-kaaviossa. Koitin miettiä miten sitä jousisysteemiä voisi parantaa, kun tuli se jousi öljyttyä.

Eipä tullut mitään mieleen.
 
TH8A olen itse tota koittanut säätää mutta päädyin siihen että se pitäisi mekaanisesti tehdä, eli joku ulkoinen viritys. Fanatecin vaihteisto on kiikarissa myös tuon takia kun siinä pitäisi olla parempi sekventaali.
 
Logitech G29 ja kaveriksi Wheelstand Pro valikoitui sunnuntaikuskin rattihommiin. Viimeksi pelannut ajopelejä ratilla about 10v sitten joten innolla odotan ensitestiä.

Ilmeisesti Thrustmaster T300:ssa olisi ollut smoothimpi force feedback, mutta paikallisista kaupoista ei mistään tuota saanut, enkä viitsinyt alkaa tilaamaan. Eiköhän tuolla Logitechillä omat ajot pärjää.
 
Logitech G29 ja kaveriksi Wheelstand Pro valikoitui sunnuntaikuskin rattihommiin. Viimeksi pelannut ajopelejä ratilla about 10v sitten joten innolla odotan ensitestiä.

Ilmeisesti Thrustmaster T300:ssa olisi ollut smoothimpi force feedback, mutta paikallisista kaupoista ei mistään tuota saanut, enkä viitsinyt alkaa tilaamaan. Eiköhän tuolla Logitechillä omat ajot pärjää.

Itselläni juurikin sama setti, poikkeuksena että on G920 mutta käytännössä sama ratti/polkimet.
Olen kyllä ollut todella tyytyväinen ja pääse kyllä ihan eri fiilikseen kun pelaisi pädillä..:)
 
Itselläni juurikin sama setti, poikkeuksena että on G920 mutta käytännössä sama ratti/polkimet.
Olen kyllä ollut todella tyytyväinen ja pääse kyllä ihan eri fiilikseen kun pelaisi pädillä..:)
Jep kyllä tässä on menty jo muutama tunti hymy korvissa eri pelejä kokeillen.

Ensivaikutelma ratista on hyvä, toki paremmastakaan en tässä kohtaa tiedä. Epäilin Wheelstand Prota hiukan mutta sekin osoittautui todella jämäkäksi, ei jää ratti käteen kovissakaan kaarteissa :D
 
Moro. Löytyykö täältä WRC 8 pelaajia?
Mulla kävi mielenkiintonen homma.

Career modessa kun koittaa kisakalenterista valita ensimmäistä kisaa ni peli menee jumiin. Sieltä ei voi valita enää mitään eikä liikkumaan siellä. Äänet kuuluu. Careerin päävalikkoon pystyy palaamaan mutta sielläkään ei pysty liikkumaan.

Joutuu koko pelin käynnistään uudelleen että pääsee pois. Kaikkee muuta pystyy tekeen ja ajeleen mut toi kohta ei toimi.

Uudelleenasennus ei auttanu. Pelin teknisestä tuesta ei oo kuulunu vastausta. Mahtaisko olla vaan virheellinen kappale? Rupee vähän jo kiristään. Onneks on myös kaikki dirtit
 
Nyt olisi Fanateckin CSL Elite F1 setti myynnissä
-Polkimet on CSL Elite Lc
-Ratti on CSL Elite F1 Set-Officially Licensed PS4
Ps. Ajettu kyseisellä setillä noin 10h kun noita settejä löytyy 2 taloudesta
Hp.600€
 
Onkos kukaan muuten modannut Thrustmasterin TH8A sekventaali vaihdekeppiä? Siinähän on se paljon huonompi tuntuma mitä h-kaaviossa. Koitin miettiä miten sitä jousisysteemiä voisi parantaa, kun tuli se jousi öljyttyä.

Eipä tullut mitään mieleen.

Tämmöinen, ja vielä modi modattuna :Tässä Tässä

Edit. Ja joo jos lukisi kerralla oikein niin näkisi että tuossa puhuttii sekventiaalista:rolleyes: No tuossa kuitenkin vinkkinä jos joku ei noista vielä tiennyt.

Ricmotech myy kaikenlaista moditavaraa.
 
Viimeksi muokattu:
Kaverilla tuo t500 rungossa ja on kyllä paras ratti mitä olen kokeillut. Tulee minullekin kunhan joskus tämä köyhtyminen lakkaa. Itsellä tosin t300, niin en tiedä sitten mitä se "pikkumoottori" tykkää tuosta raskaammasta ratista. Yksi t300 nimittäin jo ylikuumeni ja sisällä pamahti joku tuhannen päreeksi.
 
Onkos tätä THRUSTMASTERIN Ralli rattia kenelläkään foorumilaisellla?
Eroaako tuo ralli ratti siitä Ferrarin 599XX-versiosta mitenkään merkittävästi? Nappulat toki eri.

Oma Alcantra-päällyste on jo aika kulunut kovaksi, kun olen ajatellut ilman hanskoja sen 3-4 vuotta. Kenties joskus vielä pitää rimmi uusia.
 
Eipä tuohon T300 runkoon tosiaan mitään kovin raskasta rattia uskalla laittaa ettei ylikuumene liikaa.
Jos ajan vaikka reilun tunnin niin semmoinen pieni palaneen öjyn haju tulee omasta T300 Evo alcantara ratilla ja tuntuu hieman kuumalta kun kokeilee.

Tuo Sparco taitaa olla 220g painavampi kuin Evo alcantara.
 
Eipä tuohon T300 runkoon tosiaan mitään kovin raskasta rattia uskalla laittaa ettei ylikuumene liikaa.
Jos ajan vaikka reilun tunnin niin semmoinen pieni palaneen öjyn haju tulee omasta T300 Evo alcantara ratilla ja tuntuu hieman kuumalta kun kokeilee.

Tuo Sparco taitaa olla 220g painavampi kuin Evo alcantara.
Riippuu varmaan yksilöstä sekä Forcen määrästä. Itselläni nykyisin kevyet force-asetukset ja harvemmin enää edes tuuletin puhaltelee ajaessa,. Lämmöt on matalalla ja hajuja ei tule.
 
Riippuu varmaan yksilöstä sekä Forcen määrästä. Itselläni nykyisin kevyet force-asetukset ja harvemmin enää edes tuuletin puhaltelee ajaessa,. Lämmöt on matalalla ja hajuja ei tule.
Ei tule minullakaan mitään. Sen verran kevyillä force voimilla ajelen. Juuri sen verran on voimaa että saan palautteen tiestä.
 
Joo se eka t300 oli varmaan jotenkin virheellinen, silloinkin ei kauaa ajettu ja ei ole minullakaan forcet koskaan kovalla. Toka runko on nyt kestänyt monta vuotta paljon rajumpaakin käyttöä, vaikka tosiaan hajuja sieltä tulee välillä. Rattina se pieni ferrari-tekele. Takuu tästä on jo mennyt ja modauksia on jo muutenkin tehty, niin samalla siihen tekisi sitten kunnon ilmastoinnin kylkeen niin ei ainakaan pitäisi lämmetä liikaa.
 
Jees nyt on semmonen 30 pätkää ajettu tuolla Sparcon ralli ratilla. Ei ole muuten lähellekään niin muovisen oloinen käteen kun se alkuperäinen.

Jokaiseen mahdolliseen ilmansuuntaan isompi kun se alkuperäinen :)

Huomasin myös että kun tuo on ilmeisesti 1:1 suhteessa aitoon ralli rattiin niin kaikki kääntösäteet sun muut on luonnollisemman oloisia.

Ei ollut hukka ostos synttäri lahjaksi kun tuossa tuli vähän aikaa sitten 28v täyteen. Antaa kyllä arvonsa (200€) takaisin fiiliksenä. :)
 
Pakko ostaa itsekin isompi ratti tuon onnettoman 28cm gte-ratin tilalle. Penkkisetuppi alkaa olemaan jo sillä tasolla että ratti on heikoin lenkki. Mietityttää vaan tuon 599xx:n ja r383:n välillä.? Onhan noilla kokoeroa, mutta kumpaakin kehutaan kovasti.

Tuosta t300:n kuumenemisesta niin takuu kun on jo rauennut aikoja sitten, niin youtube videoiden tapaan ajattelin heittää sen alkuperäisen tuulettimen kuikkaan ja isompi tilalle. Eikös tuota ohjaa joku moottorin lämpöanturi että pyörii vaan tarvittaessa ? Lisäksi ajattelin rakentaa läpiveto sinne kotelon sisään, kylkiin reijät ja 12v tuulettimet, joita hallitaan ihan itsenäisesti omalla virtalähteellä, tuossa minun penkissä kun on nyt vapaana 12v lähtöjä, niin siitä voisi vaikka potikan kautta vetää jatkuva tuuletus ratille.
 
T300 historian ensimmäiset ratithan oli aivan susia, tyyliin 80% palautettiin tai hajosi, huhu kertoo että yksi tehdaserä olisi kokonaan tuhottu.
Seuraava erä oli jo parempi mutta niinikään palautusprosentit kaupoissa oli aivan sanosinko hirveitä. Kolmas setti alkaa olemaan ilmeisesti jo parempi.
Tästä voisi tänäpäivänä löytyä jo tietoa että mikä Thrustmasterilla meni vikaan oikeasti tuon ratin kanssa. Niiltä tulleita tarinoita että käyttäjä käyttää väärin, kun ei kukaan jaksa uskoa.

Itsellä oli ns. maanantaikappale eli se ei hajonnut samaan aikaan kun muilla oli pelkkää takuuhommia. Möin sen sitten pois enkä oikein vieläkään uskalla antaa hyvää palautetta T-merkin rateille. Sen sijaan vaihteistot on hyviä ja ilmeisesti polkimet kans ok.

Fanatecilla on nyt menty pitkän aikaa ja ei sekään ihan se platinum ole... CSL Elite ps4 versiosta lähti muovi koneiston kotelon päältä irti, eli se missä nuo kierrosvalot on, katkesi ruuvien kohdalta kiinnitys kesken ajon. Pikaliimalla sain takaisin. Muuten kyllä on ollut aivan 10 ratti vaikka tietysti €€€€ saa vielä paremman.
 
Ylös Bottom