Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onkos kellään kokemuksia Hori Onyxin Ps4-ohjaimesta?
Itseltä tämä kapula nyt löytyy ja aina kun langattomana pelaa niin välillä tulee, ainakin bfv:tä pelatessa, sellaisia outoja vetoja tähdätessä/liikkuessa suuntaan jos toiseen, kerrankin ukko täydessä juoksussa vetänyt 180° ihan itekseen.
Langalla pelatessa tuntuu toimivan mutta se nyt ei oikein kiinnosta.
Elikkäs kannattaako vaihtaa uuteen vai onko nämä kapulat laajemminkin ihan susia ja mieluummin rahat takaisin?
Harmi sinällään jos ovat ihan paskoja, kun ohjain tuntuu toimiessaan oikeinkin hyvältä.
 
Moi. Minun PS4 ohjaimet eivät yhdisty PS4:loseen olen koittanut molempia USB reikiä ja useaa USB johtoa ohjaimet latautuvat eikä vika ole ohjaimissa koska olen ostanut uuden ohjaimen eikä sekään yhdisty olen koittanut käynnistää PS4 vikasietotilassa ja nollata ohjaimen ja koittanut muita tapoja. Tietääkö kukaan mikä auttaisi
 
Onko dualshock JDM-055 sama malli kuin JDS-055, googlettelin lisää niin näyttäis olevan ja JDS-055 lukee latausportin takana.
Onnistuin rikkomaan latauksen nauhakaapelin kun avasin ohjaimen, tilasin kiinasta uuden mutta ei lähde edelleenkään lataamaan, pitää varmaan vielä tilata myös latausportti, jos ei sillä tokene niin loppuu konstit.

Semmonen oire tuossa vielä on että kun laittaa latausjohdon kiinni niin ohjain käynnistyy ja PS4 valittaa akun vähyyttä ja ohjain sammuu, ilman latausjohtoa ei käy edes päällä.


Melko tiukassa tuntuu olevan tuo pakettien perille tulo kiinasta, nyt on 3 tilausyritys menossa tuosta 1€ osasta, jospa se nyt tulis perille.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tää juttu on, että esim Dishonoredis ohjaimen kursori liikkuu ittekseen ja änäris vasen tatti lakkaa välis toimimasta, että pelaajat ei luistele eteenpäin. Kun taas esim Mxgp ja Horizons en ole huomannut ongelmia?
 
Mikä tää juttu on, että esim Dishonoredis ohjaimen kursori liikkuu ittekseen ja änäris vasen tatti lakkaa välis toimimasta, että pelaajat ei luistele eteenpäin. Kun taas esim Mxgp ja Horizons en ole huomannut ongelmia?

Änäristä en osaa sanoa, mutta tuo kursorin liikkuminen johtuu yleensä siitä että pelissä on liian pieni deadzone tatille, jos se deadzone on lähellä 0 ja ohjaimen tatti hieman driftaa niin se rupeaa liikkumaan itsekseen.
 
En itse tuollaisiin ääniin pelatessa kiinnitä huomiota mutta Boxilla tatit ovat jämäkämmät ja tarkemmat mitä tulee pelaamiseen. PS4 tuntuvat hieman hepposilta ja ettei kunnon tuntua saa.

Tietenkään tästä uudesta nyt ei sen enempää ole tietoa.
 
Ostin verkkokaupasta ohjaimen ps4 pro:lle. Yksi hyvä löytyy kyllä ennestään mutta oli tarvetta siis toiselle ohjaimelle. Tässä ohjaimessa tatit elää ihan oma elämää. Vaikka ei koskis niin oikea liikkuu esim. välillä ylös ja vasen välillä vasemmalle. Suunnat muuttuu. Jos kevyesti vie esim. oikean tatin alas niin se sitten sen jälkeen liikkuu kaksinkertaisella nopeudella ylös. On ihan käyttökelvoton tämä ohjain, onneksi löytyy yksi hyvä. Missä vika on? Onko se matkalla pudonnut korkealta tai jotain?
Mulla on ostetussa ohjaimessa samanlainen ongelma. Ohjaimen resetoiminen auttoi jonkun aikaa, mutta vika tuli takaisin. Oikea tatti liikkuu ylös vaikka sitä ei liikuta sinne. Aluksi oli vasemmassa tatissa ongelmaa, mutta jostain syystä se on painottunut nyt oikeaan sauvaan. Onkohan tää yleinen vika näissä? Pitää varmaan vaihtaa uuteen.
 
Hei,

Ostin käytettynä PS4:sen. Ohjaimet toimivat normaalisti. Alustin konsolin, mutta en saa ohjaimia yhdistettyä alustuksen jälkeen. Olen kokeillut noin 8 eri usb-johtoa, eri portteihin ja painaa reset-näppäintä. Ohjaimet ilmeisesti saavat kuitenkin viertaa kun menevät oransseiksi.

mitä voisin vielä koittaa? Auttaisiko kenties uuden ohjaimen?

tulikohan viesti oikeaan paikkaan?
 
Tyhmä kysymys, mutta oletko painanut ps-nappia sen jälkeen kun olet kytkenyt usb-johdon?
 
Onko ideoita seuraavanlaiseen ongelmaan? Toinen ps4-ohjain toimii ainoastaan aloitusvalikossa. Kun pelin laittaa päälle, ohjain lopettaa toimimisen. Kerran resetoitu, alkoi toimimaan osittain,l2 ja r2 napit eivät toimineet. Lapsilukkoa ei pitäisi olla päällä.
Meillä sama ongelma, kaikkea jo kokeiltu. Löytyskö joltain jotain vinkkiä vielä? Ohjain on alkuperäinen
 
Hei,

Ostin käytettynä PS4:sen. Ohjaimet toimivat normaalisti. Alustin konsolin, mutta en saa ohjaimia yhdistettyä alustuksen jälkeen. Olen kokeillut noin 8 eri usb-johtoa, eri portteihin ja painaa reset-näppäintä. Ohjaimet ilmeisesti saavat kuitenkin viertaa kun menevät oransseiksi.

mitä voisin vielä koittaa? Auttaisiko kenties uuden ohjaimen?

tulikohan viesti oikeaan paikkaan?
Testaa painaa samaa aikaa ps-nappia ja share nappia muutaman sekunnin ajan, niin ohjaimen valo alkaa vilkkumaan, sen jälkeen piuha kiinni ja paina ohjaimen ps-nappia vielä kerran.

En tiedä auttaako, mutta eipä se haittaa jos koittaa.
 
Ei auttanut. Pitäiskö koittaa ostaa uusi ohjain?
Toimiiko ohjaimet vikasietotilassa? Jos toimii, niin yritä vielä alustaa kone uudelleen.

  1. Sammuta PS4-järjestelmä painamalla etupaneelin virtapainiketta. Virran merkkivalo vilkkuu hetken ja sammuu sitten.
  2. Kun PS4-järjestelmä on sammunut, paina virtapainiketta pitkään. Vapauta painike, kun olet kuullut kaksi piippausta: toinen kuuluu heti kun painat painikkeen pohjaan ja toinen seitsemän sekuntia myöhemmin.
  3. Liitä DUALSHOCK 4 -ohjain USB-kaapelilla ja paina ohjaimen PS-näppäintä.
 
Toimiiko ohjaimet vikasietotilassa? Jos toimii, niin yritä vielä alustaa kone uudelleen.

  1. Sammuta PS4-järjestelmä painamalla etupaneelin virtapainiketta. Virran merkkivalo vilkkuu hetken ja sammuu sitten.
  2. Kun PS4-järjestelmä on sammunut, paina virtapainiketta pitkään. Vapauta painike, kun olet kuullut kaksi piippausta: toinen kuuluu heti kun painat painikkeen pohjaan ja toinen seitsemän sekuntia myöhemmin.
  3. Liitä DUALSHOCK 4 -ohjain USB-kaapelilla ja paina ohjaimen PS-näppäintä.
Ei toiminut viimeksi. Pitää koittaa uusiksi.
 
Ylös Bottom