Mikäli ei tuo Gilletten sanoma aukene niin ole onnellinen.
Sinulla ei siis selvästikään ole ikinä ollut ongelmia ns. paskan miehisyyden takia. Minulla on. En ole koskaan halunnut lyödä ketään ja muutenkin olen ns. nössö. Tämän vuoksi on sitten kestetty vaikka ja mitä enkä stereotyyppisen "ideaalimiehen" kaavaan vain sovi.
Miksi tätä sitten on olemassa? Sen vuoksi, että se "pojat on poikia"-sanonta meinaa juuri sitä paskaa, että nyrkeillä selvitetään välit ja "minun iskä hakkaa sinun iskäsi", joka on aivan helvetin paska sanoma opettaa jo lapsesta lähtien. Onko sitten ihme että nämä "miehiksi" pahimmillaan nyrkeillä opetetut lapset vähän muksivat muita koulun pihassa kun on vähän herkempi, hiljaisempi, köyhempi tai mitä tahansa muuta "väärää".
Ei pojat itke ja sitä rataa. Ei ole ihme että sitten aikuisena voi patoutumia vähän joutua purkamaan vaikkapa vaimoon tai lapsiin ja kierre jatkuu.
Ottaa päähän ihan helvetisti kasvattaa omaa lastaan maailmassa, jossa on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä mitä "tässä Gilleten mainoksessa edes sanotaan".
Lisättäköön loppuun, että noin ulkoisesti olen täysi mies (natsilta olen näyttänyt enemmän kuin nössöltä) enkä siis mikään erikoisuus, joten syytä on turha sieltäkään kokemuksilleni etsiä. Voin vain kuvitella miltä maailma tuntuu oikeasti ulkoisesti erilaisille ihmisille.
Mikäli ei tuo Gilletten sanoma aukene niin ole onnellinen.
Sinulla ei siis selvästikään ole ikinä ollut ongelmia ns. paskan miehisyyden takia. Minulla on. En ole koskaan halunnut lyödä ketään ja muutenkin olen ns. nössö. Tämän vuoksi on sitten kestetty vaikka ja mitä enkä stereotyyppisen "ideaalimiehen" kaavaan vain sovi.
Miksi tätä sitten on olemassa? Sen vuoksi, että se "pojat on poikia"-sanonta meinaa juuri sitä paskaa, että nyrkeillä selvitetään välit ja "minun iskä hakkaa sinun iskäsi", joka on aivan helvetin paska sanoma opettaa jo lapsesta lähtien. Onko sitten ihme että nämä "miehiksi" pahimmillaan nyrkeillä opetetut lapset vähän muksivat muita koulun pihassa kun on vähän herkempi, hiljaisempi, köyhempi tai mitä tahansa muuta "väärää".
Ei pojat itke ja sitä rataa. Ei ole ihme että sitten aikuisena voi patoutumia vähän joutua purkamaan vaikkapa vaimoon tai lapsiin ja kierre jatkuu.
Ottaa päähän ihan helvetisti kasvattaa omaa lastaan maailmassa, jossa on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä mitä "tässä Gilleten mainoksessa edes sanotaan".
Lisättäköön loppuun, että noin ulkoisesti olen täysi mies (natsilta olen näyttänyt enemmän kuin nössöltä) enkä siis mikään erikoisuus, joten syytä on turha sieltäkään kokemuksilleni etsiä. Voin vain kuvitella miltä maailma tuntuu oikeasti ulkoisesti erilaisille ihmisille
Mikäli Gilletten mainoksen kokee syyllistämisenä, niin ehkä sitä vikaa sitten itsestä tai lähipiiristä löytyy. Minä en koe että siinä minua kritisoitaisiin vaikka mies olenkin. Minä koen mainoksen sellaisena kuin se on selvästi tarkoitettukin: paskan miehisyyden kritisoimisena ja sellaisen miehisyyden esiin kuuluttamisessa, jota oikeasti olisi aina kaivattu. Oikean, rohkean, kunnon miehisyyden, joka puolustaa heikompiaan ilman että siihen tarvitaan nyrkkejä, joilla vain samalla tulee alistaneeksi sitä toista, joka ehkä nimenomaan on vain purkanut ahdistusta, jota vaikkapa se oma miehinen isä on siellä kotona jakanut.
Mainoshan ei pakota ketään hameissa kulkemaan vaan kehoittamaan olemaan mies. Sellainen terve versio eikä sitä mitä myös näkee samassa mainoksessa ylpeästi katsomassa poikiensa taistelua, koska pojat on poikia.