Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Walking Dead: Saints & Sinners PSVR

Itse oikeakätisenä pidän vasemmalla lonkalla pyssyä ja oikealla puolella kun tulee enemmän käytettyä niin puukkoa. Pyssy on helppo ottaa oikealla kädellä tuolta vasemmalta sitten kun sitä käyttää. Repun sain päivitettyä isommaksi ja kaksi paikkaa myös isommille aseille eli yhteensä kolme isoa asetta mukana
 
Kaippa se pitää vaan ostaa ja toivoa että ohjaus toimii, pikkusen kyllä huolettaa kun jotkut vasurit sitä netissä vähän kiroaa.
Ei se kyllä pahitteeksi olisi jos ois mahdollisuus muuttaa ohjaus samanlaiseksi kuin Skyrimissä.
 
Viimeksi muokattu:
Kaippa se pitää vaan ostaa ja toivoa että ohjaus toimii, pikkusen kyllä huolettaa kun jotkut vasurit sitä netissä vähän kiroaa.
Ei se kyllä pahitteeksi olisi jos ois mahdollisuus muuttaa ohjaus samanlaiseksi kuin Skyrimissä.

Juu, jännä ettei moveja voi swäpätä toisinpäin. Ittelle ei kuitenkaan mitään ongelmaa noinkaan, tottunut irl tekemään asioita välillä oikea-kätisenä, mutta vasureissa paljon eroja.

Itse oikeakätisenä pidän vasemmalla lonkalla pyssyä ja oikealla puolella kun tulee enemmän käytettyä niin puukkoa. Pyssy on helppo ottaa oikealla kädellä tuolta vasemmalta sitten kun sitä käyttää. Repun sain päivitettyä isommaksi ja kaksi paikkaa myös isommille aseille eli yhteensä kolme isoa asetta mukana

Tuo repun laajennus onkin hyvä päivitys, saa vielä haulikon yms. messiin. Vielä en ole sitä kertaakaan käyttänyt, kun tykännyt hiljaisesta jouskarista.
 
Viimeksi muokattu:
Saakohan kadotamiaan aseita mitenkään takasin. johonkin oon kirveen unohtanu, en tiedä yhtään minne mutta ei sitä vaan ole. Sais olla joku vaikeus taso valinta pelissä, huonojen aseiden kanssa kun toikkaroi niin eipä hyvä heilu...
 
Saakohan kadotamiaan aseita mitenkään takasin. johonkin oon kirveen unohtanu, en tiedä yhtään minne mutta ei sitä vaan ole. Sais olla joku vaikeus taso valinta pelissä, huonojen aseiden kanssa kun toikkaroi niin eipä hyvä heilu...

Jos hukkaat aseen, muualle kuin leirin alueelle, niin taitaa hävitä lopullisesti, kun poistut sieltä. Kuitenkin ainakin bussiin voi jättää aseita ja ne löytyy sieltä vielä myöhemmin. Tein nimittäin haulikon ja se on lojunut siellä pöydällä jo useamman päivän.

Vinkkinä, yksittäinen zombi on helppo hoidella ruuvimeisselillä, keittiöveitsellä, tai vaikka lusikalla, kun eka tarttuu vapaalla kädellä sitä päästä ja hakkaa vasta sitten aseen kallosta läpi, napakoilla iskuilla. Oma suosikkini on ampua jouskarilla niitä suhkot läheltä otsikkoon, tehokasta ja äänetöntä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tahtoo kirveitä ja haulikoita hävitä tolskatessa!eikä niitä löyvy.
Oon tehny puukkoja reppuun leirissä mukaan pari, jos on materiaalia.
Pistooliki oli ilman paukkuja, niin laitoin kummallekki lanteelle puukot.
Sätkää vetäny niin et yskä on päällä.
Tarviis tuota lääkitystä kyhätä kohilleen.mut aina on tarpeet vähissä.
Isompi reppu tuli juuri päivitettyä onneksi.
On tämä tietty yhtä "ryyhyytä" mut vielä on kiinnostusta piisannu!
Tuliaseet on jääny nyt paitsioon. Ovat ehkä tarpeen,ku ihmis vihuja alkaa puottelemaan.
On jääny tehtävien teot aika vähille..
 
Kyllä tahtoo kirveitä ja haulikoita hävitä tolskatessa!eikä niitä löyvy.
Oon tehny puukkoja reppuun leirissä mukaan pari, jos on materiaalia.
Pistooliki oli ilman paukkuja, niin laitoin kummallekki lanteelle puukot.
Sätkää vetäny niin et yskä on päällä.
Tarviis tuota lääkitystä kyhätä kohilleen.mut aina on tarpeet vähissä.
Isompi reppu tuli juuri päivitettyä onneksi.
On tämä tietty yhtä "ryyhyytä" mut vielä on kiinnostusta piisannu!
Tuliaseet on jääny nyt paitsioon. Ovat ehkä tarpeen,ku ihmis vihuja alkaa puottelemaan.
On jääny tehtävien teot aika vähille..

Mä oon tehnyt jatkuvasti tehtäviä, samalla tutkien paikkoja, reppu täynnä olen palannut leirille. Äsken oli just eka kunnon verilöyly ihmisiä vastaan, putsasin reilun 10 ukon tukikohdan, etsiessäni yhtä tiettyä juttu. Tietysti puolet vihuista kuoli vartalo-osumaan, joten kohta olivat kimpussa zombeina. Siinä meni omat ja löydetyt aseet. Tulipahan käytettyä kahta erilaista haulikkoa samalla. Just kun sain lanattua koko leirin ja löysin tavaran, niin kellot soi. Lähdin väärää reittiä lautalle ja kävelijä lauma sai kiinni kesken pakomatkan, söivät elävältä, perskule :D Ens kerralla toivon, että tavara on samassa paikassa, niin tarvii vain muutama ukko tappaa ja käyn vaivihkaa sen vohkimassa.

Päivitykset jäänyt vähemmälle, kun teen eka ruokaa ja kääreitä ja sitten seuraavaan reissuun yhden puukon ja kuteja, tarvittaessa muita aseita. Puukkoja yms. turha tehdä montaa, kun hätävaroiksi löytyy tarpeet kentältä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon tehnyt jatkuvasti tehtäviä, samalla tutkien paikkoja, reppu täynnä olen palannut leirille. Äsken oli just eka kunnon verilöyly ihmisiä vastaan, putsasin reilun 10 ukon tukikohdan, etsiessäni yhtä tiettyä juttu. Tietysti puolet vihuista oli kuolut vartalo-osumaan, joten kohta olivat kimpussa zombeina. Siinä meni omat ja löydetyt aseet. Tulipahan käytettyä kahta erilaista haulikkoa samalla. Just kun sain lanattua koko leirin ja löysin tavaran, niin kellot soi. Lähdin väärää reittiä lautalle ja kävelijä lauma sai kiinni kesken pakomatkan, söivät elävältä, perskule :D Ens kerralla toivon, että tavara on samassa paikassa, niin tarvii vain muutama ukko tappaa ja käyn vaivihkaa sen vohkimassa.

Päivitykset jäänyt vähemmälle, kun teen eka ruokaa ja kääreitä ja sitten seuraavaan reissuun yhden puukon ja kuteja, tarvittaessa muita aseita. Puukkoja yms. turha tehdä montaa, kun hätävaroiksi löytyy tarpeet kentältä.
Kyllä on aika vähissä välillä kättäpitempi kentällä..
Ja keuhko vammanen ei jaksa pinkoa pakoon.!ehtimään lusikkaa.
Repusta nappaa "moran" ja taas ohimot puhkeaa..
No kukin tyylillään
 
Ihan hyvältä näyttää trailerin perusteella ja täälläkin tuntuu porukka ihan hyviä kommentteja kirjoittelevan, joten on kyllä harkinnassa ostoon varsin piankin.

Onko nimenomaan mielestänne tämänhetkisen 40 euron hinnan arvoinen? Lähinnä pelin sisältöä ajattelen. Minkä verran pelin läpäisemiseen menee, jos jotkut ovat jo loppuun asti päässeet, ja onko uudelleenpeluuarvoa mielestänne?
 
Muutama vinkki jos joku ei ole huomannut:
Yhdeltä radiokanavalta löytyy ”lootti” vinkkejä miltä kartalta löytyy esim ylimääräisiä lääkkeitä sun muuta lootattavaa. Myöskin saatetaan mainita ettei ole laumaa jossain, se meinaa että karttaa saa tutkia rauhassa ilman pelkoa kellojen soitosta. Nämä ovat yleensä pari kolme päivää auki tuossa kartalla. En tiedä miten nämä vinkit aukeaa, tarinan jossain vaiheessa vai tietyn päivän kohdalla.
Ja henkilöautojen päälle pääsee zombeja karkuun. Sieltä niitä voi yksitellen sitten pudotella.

Onko nimenomaan mielestänne tämänhetkisen 40 euron hinnan arvoinen? Lähinnä pelin sisältöä ajattelen. Minkä verran pelin läpäisemiseen menee, jos jotkut ovat jo loppuun asti päässeet, ja onko uudelleenpeluuarvoa mielestänne?
Sisältöä VR peliksi hyvin. 15h läpäisystä arvosteluissa ollut mainintaa, itsellä nyt reilu 9h mittarissa ja päätarinaa en ole kovin montaa tehtävää tehnyt. Tullut vaan tutkisteltua paikkoja ja lootattua. Ehdottomasti yksi VR:n laadukkaimpia pelejä ja varmasti saa rahoilleen vastinetta jos tälläisestä pelistä pitää.
 
Muutama vinkki jos joku ei ole huomannut:
Yhdeltä radiokanavalta löytyy ”lootti” vinkkejä miltä kartalta löytyy esim ylimääräisiä lääkkeitä sun muuta lootattavaa. Myöskin saatetaan mainita ettei ole laumaa jossain, se meinaa että karttaa saa tutkia rauhassa ilman pelkoa kellojen soitosta. Nämä ovat yleensä pari kolme päivää auki tuossa kartalla. En tiedä miten nämä vinkit aukeaa, tarinan jossain vaiheessa vai tietyn päivän kohdalla.
Ja henkilöautojen päälle pääsee zombeja karkuun. Sieltä niitä voi yksitellen sitten pudotella.


Sisältöä VR peliksi hyvin. 15h läpäisystä arvosteluissa ollut mainintaa, itsellä nyt reilu 9h mittarissa ja päätarinaa en ole kovin montaa tehtävää tehnyt. Tullut vaan tutkisteltua paikkoja ja lootattua. Ehdottomasti yksi VR:n laadukkaimpia pelejä ja varmasti saa rahoilleen vastinetta jos tälläisestä pelistä pitää.
Sisältöä VR peliksi hyvin. 15h läpäisystä arvosteluissa ollut mainintaa, itsellä nyt reilu 9h mittarissa ja päätarinaa en ole kovin montaa tehtävää tehnyt. Tullut vaan tutkisteltua paikkoja ja lootattua. Ehdottomasti yksi VR:n laadukkaimpia pelejä ja varmasti saa rahoilleen vastinetta jos tälläisestä pelistä pitää.

Tuo oli hyvä vinkki ett auton päälle pääsee turvaan,olinkin jo helisemässä noiden zompien kanssa. Näköjään voi voi myös lauta aitojen yli kiivetä punnertamalla :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt nelisen tuntia pelattu ja ainakin vielä ollut erittäin hyvä.
Rauhassa tutkinut paikkoja ja pelkästään sillä ekalla alueella kävin kolmena päivänä loottaamassa paikat ja kassakaappia etsiessä alkoi jo kellotkin soimaan ja melkein pääsin hengestäni.
Nyt on isompi reppu joten saa entistä enemmän loottia mukaan.

Tarinassa olen vasta siinä vaiheessa kun on eka intel haettu ja tapasin juuri sen mimmin ihan naamatusten joten pitkälle en ole ehtinyt.
Eikä tässä mikään kiire edes ole sillä vaikka peli pelottelee sillä zombi määrän kasvamisella niin kuulemma 15 päivän jälkeen niiden määrät ei enää kasva isommaksi. Toki ne edelleen spawnaa takaisin joten ei homma sunnuntai kävelyksi mene.

Istuen pelaan eikä move kapuloiden seurannan kanssa ole ollut ongelmia ja nyt oppinut jo ottamaan aseet vyötäröltä ja laittamaan takaisin ilman katsomista.
Onko se muuten ihan ok vaan ampua ne aseistautuneet ryhmät jotka tappelee keskenään? Viimeksi kävelin vaan pois, koska en ollut varma onko toinen porukka ns. hyviä tyyppejä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko se muuten ihan ok vaan ampua ne aseistautuneet ryhmät jotka tappelee keskenään? Viimeksi kävelin vaan pois, koska en ollut varma onko toinen porukka ns. hyviä tyyppejä.
Tästä en itekkään ole ihan varma, en tarinaa ole pelannut pitkälle. Jossain luki että kaikilla valinnoilla on väliä mut ei kai se noihin ihmisten tappoihin vaikuta kun ei mitään honor systeemiä taida olla. En tiiä sitten muistavatko nuo ryhmittymät jos ampuu niitä. Tosin sinner trophy tuli (tapa 30 ihmistä) niin oon siellä räiskiny menemään jonkin verran
 
Tästä en itekkään ole ihan varma, en tarinaa ole pelannut pitkälle. Jossain luki että kaikilla valinnoilla on väliä mut ei kai se noihin ihmisten tappoihin vaikuta kun ei mitään honor systeemiä taida olla. En tiiä sitten muistavatko nuo ryhmittymät jos ampuu niitä. Tosin sinner trophy tuli (tapa 30 ihmistä) niin oon siellä räiskiny menemään jonkin verran

En tiedä muistavatko ampumiset vielä alueelta poistumisen jälkeen, mutta ainakin heti alkupääntehtävissä tulee jo vastaan tilanne, jossa voi päättää kumpaa ryhmittymää auttaa, vai auttaako kumpaakaan. Tehtävän pystyi selvittämään ainakin kolmella tavalla ja tämä homma on voinut mennä kokonaan ohi ellei ole käynyt juttelemassa ukkeleiden kanssa. Tehtävän läpäisy ei varsinaisesti vaatinut tekemään yhteistyötä kenenkään kanssa, vaan sen pystyi hoitamaan myös puhtaana ryöstökeikkana.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä muistavatko ampumiset vielä alueelta poistumisen jälkeen, mutta ainakin heti alkupääntehtävissä tulee jo vastaan tilanne, jossa voi päättää kumpaa ryhmittymää auttaa, vai auttaako kumpaakaan. Tehtävän pystyi selvittämään ainakin kolmella tavalla ja tämä homma on voinut mennä kokonaan ohi ellei ole käynyt juttelemassa ukkeleiden kanssa. Tehtävän läpäisy ei varsinaisesti vaatinut tekemään yhteistyötä kenenkään kanssa, vaan sen pystyi hoitamaan myös puhtaana ruöstökeikkana.
Tuon tehtävän varmaan tein, taisi olla ensimmäinen paikka mistä löytyi molemmat ryhmittymät. Uudestaan kun kävin alueella ei ollut enää kumpaakaan ryhmittymää paikalla.
Tässä ei kuitenkaan taida olla sellaista pääpaikkaa mistä ryhmittymät antavat tehtäviä vaan ovat tietyissä paikoissa ja ne tehdään sitten miten halutaan. Erilaisia loppuja kai on, eli ilmeisesti joku merkitys päätöksillä kuitenkin on
 
Toivottavasti pelistä julkaistaan joskus myös ei-VR versio. Minä kun en koskaan tule vajoamaan pelihulluuteni kanssa VR-tasolle. On se sitten kuinka pelaamisen tulevaisuutta tahansa. Eihän tuosta voi saada kuin migreenin ja todennäköisesti käy vielä south parkit ja unohtaa itsensä vr-maailmaan. :)
 
Toivottavasti pelistä julkaistaan joskus myös ei-VR versio. Minä kun en koskaan tule vajoamaan pelihulluuteni kanssa VR-tasolle. On se sitten kuinka pelaamisen tulevaisuutta tahansa. Eihän tuosta voi saada kuin migreenin ja todennäköisesti käy vielä south parkit ja unohtaa itsensä vr-maailmaan. :)

Ei tämä näytöltä, tavallisella ohjaimella pelattuna olisi lähellekkään niin hyvä. Huomaa hyvin, että suunniteltu alusta-alkaen vr:lle.

VR ei voi selittää tai näyttää, se pitää kokea itse. Tosin jos ei kovaa hinkua, niin psvr kannattaa vielä skipata, PS4 Pron tehot riittää lasit päässä PS2.5 graffoihin ja on jo muutenkin jälkeenjäänyt. Toivottavasti seuraavassa sukupolvessa päästään tykittämään kunnolla.
 
Millä tuon kamalan rykimisen saa peliukolta pois ?
Mitä ovat bussin etuosassa olevat kaksi tappia vierekkäin ja monta peräkkäin olevat jutut, voiko niihin jotain ripustaa tms, näyttää että niissä joku siihen malliin kuultaa
Minä kävin kentässä kolmanteen kertaan jossa oli keskenään ampuilevia ihmisiä eka kerralla. Yksi ihminen yritti kiristää lääkettä ja nainen nälissään vaihtoi ruuan minulle hyödylliseen tarvikkeeseen, josta sai paljon erilaista rakennus ainetta !

Koko ajan peli tuntuu paremmalta ja paremmalta :)
 
Millä tuon kamalan rykimisen saa peliukolta pois ?
Mitä ovat bussin etuosassa olevat kaksi tappia vierekkäin ja monta peräkkäin olevat jutut, voiko niihin jotain ripustaa tms, näyttää että niissä joku siihen malliin kuultaa
Minä kävin kentässä kolmanteen kertaan jossa oli keskenään ampuilevia ihmisiä eka kerralla. Yksi ihminen yritti kiristää lääkettä ja nainen nälissään vaihtoi ruuan minulle hyödylliseen tarvikkeeseen, josta sai paljon erilaista rakennus ainetta !

Koko ajan peli tuntuu paremmalta ja paremmalta :)

Pari pientä patsasta olen saanut ripustettua niihin, en tiedä mitä muuta saa laitettua, tai mitä hyötyä siitä on. Älysin kokeilla, kun niitä ei voinut hajottaa osiksi.
 
Millä tuon kamalan rykimisen saa peliukolta pois ?
Mitä ovat bussin etuosassa olevat kaksi tappia vierekkäin ja monta peräkkäin olevat jutut, voiko niihin jotain ripustaa tms, näyttää että niissä joku siihen malliin kuultaa
Minä kävin kentässä kolmanteen kertaan jossa oli keskenään ampuilevia ihmisiä eka kerralla. Yksi ihminen yritti kiristää lääkettä ja nainen nälissään vaihtoi ruuan minulle hyödylliseen tarvikkeeseen, josta sai paljon erilaista rakennus ainetta !

Koko ajan peli tuntuu paremmalta ja paremmalta :)
yskimiseen tarvitaan medicineä mitä löytyy aika harvakseltaan. Reseptillä saa tehtyä se pitää avata vaan sieltä yhdeltä crafting pöydältä. En ole itsekään saanut sitä auki.
Ja aseita ainakin siihen arkun vasemmalle puolelle saa ripustettua
 
Ylös Bottom