Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Löytyy. Playstation plus -> sitten nuolta oikealle niin tulee monthly games play now. Kuvassa on nuo kuun alun pelit, mutta myös Call of Duty löytyy sieltä. Facebookista luin, että jollakin ei ollu löytynyt sieltäkään.

Riittää kun menee pleikkarin valikon PlayStation Plus-logon kautta ja painaa avautuvassa valikossa X:ää. Kokoa on 14 GB.
 
Saa nähdä saadaanko vielä Spiderman tähän COD: WW2:n kylkeen. Tulee ruuhkaiset pelipäivät PS5:n julkistustapahtuman alla. Tuskin on sattumaa, jos valinnaksi todella tulee tämä pelipari PS+:lle. Jatkoa luvassa uudella alustalla sitten myöhemmin? Molemmat pelaamatta.

 
Viimeksi muokattu:
^ Olisi jälleen yksi Nown kautta jo pelattavissa oleva peli, ei voi tehdä pidemmän päälle hyvää tilaajamäärille jos noin pahasti aletaan samoja pelejä lisäämään molempiin palveluihin.
 
^ Olisi jälleen yksi Nown kautta jo pelattavissa oleva peli, ei voi tehdä pidemmän päälle hyvää tilaajamäärille jos noin pahasti aletaan samoja pelejä lisäämään molempiin palveluihin.
Tätä mietin itsekkin, että ei olisi ollut mitään järkeä tuoda Spider-Mania PS+, kun tuli juuri Nowiin.
 
Onko kenellekään muulle käyny näin? Mulla on tuossa Call of Duty: WWII kohdalla PS Plus logo ja lukon kuva. Sen kun avaa niin tulee ”Sisältöä ei voida käyttää. Playstation Plus -tilauksesi on vanhentunut. Jos haluat käyttää sisältöä, siirry Playstation Store-kauppaan ja uusi Playstation Plus -tilauksesi tai osta sisältö.” Mulla on tilaus voimassa 22.12.2020 asti. Ei ole vielä ladannut peliä kokonaan, mutta lataus on ylittänyt kohdan, jolloin pelin voi käynnistää. Ainakin tämä aikaisemmin plus pelinä ollut Call of Duty Modern Warfare Remastered käynnistyy normaalisti.
 
Mullekin tuli tuo. Peli kokonaan ladattu, Plus-tilaus voimassa vuoden loppuun saakka. Ostin 12 kk jatkoaikaa, minkä olin ajatellut tehdä muutenkin, ja nyt toimii. Joku tekninen häikkä varmaan, toivottavasti korjaavat pian ja ehkäisevät tämäntyyppiset ongelmat jatkossa.
 
Onko kenellekään muulle käyny näin? Mulla on tuossa Call of Duty: WWII kohdalla PS Plus logo ja lukon kuva. Sen kun avaa niin tulee ”Sisältöä ei voida käyttää. Playstation Plus -tilauksesi on vanhentunut. Jos haluat käyttää sisältöä, siirry Playstation Store-kauppaan ja uusi Playstation Plus -tilauksesi tai osta sisältö.” Mulla on tilaus voimassa 22.12.2020 asti. Ei ole vielä ladannut peliä kokonaan, mutta lataus on ylittänyt kohdan, jolloin pelin voi käynnistää. Ainakin tämä aikaisemmin plus pelinä ollut Call of Duty Modern Warfare Remastered käynnistyy normaalisti.

Kokeilitko jo päivittää lisenssit?

Settings -> Account management -> Restore licenses

Itse joudun tekemään tuota lähes joka kerta, kun lataan jotain Storesta.
 
Onko kenellekään muulle käyny näin? Mulla on tuossa Call of Duty: WWII kohdalla PS Plus logo ja lukon kuva. Sen kun avaa niin tulee ”Sisältöä ei voida käyttää. Playstation Plus -tilauksesi on vanhentunut. Jos haluat käyttää sisältöä, siirry Playstation Store-kauppaan ja uusi Playstation Plus -tilauksesi tai osta sisältö.” Mulla on tilaus voimassa 22.12.2020 asti. Ei ole vielä ladannut peliä kokonaan, mutta lataus on ylittänyt kohdan, jolloin pelin voi käynnistää. Ainakin tämä aikaisemmin plus pelinä ollut Call of Duty Modern Warfare Remastered käynnistyy normaalisti.
Kun olet ladannut pelin. Niin mene storeen ja lataa peli uudestaan. Saat ilmoituksen pelin olevan jo asennettu ja lukko poistuu
 
Eikö myös PS Storeen pitänyt tulla 12kk Plus-tilaus tarjoukseen? Siellä se möllöttää normihinnalla. Monesta verkkokaupasta saa kyllä alehintaan, mutta ei huvittaisi alkaa tilaileen mitään läpysköjä ja maksaa niistä postareita vielä.
 
Eikö myös PS Storeen pitänyt tulla 12kk Plus-tilaus tarjoukseen? Siellä se möllöttää normihinnalla. Monesta verkkokaupasta saa kyllä alehintaan, mutta ei huvittaisi alkaa tilaileen mitään läpysköjä ja maksaa niistä postareita vielä.
Jos veikata saa, niin sanoisin, että tuossa n. klo 13-14 Storeen päivittyy toi Plus-tarjous.
 
Ylös Bottom