Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

CD Projekt tarjoaa Witcher 3:n ilmaiseksi PC:lle, jos omistat pelin konsolille. Tämä edellyttää, että asennat uuden GOG Galaxy clientin ja kytket sen kautta esim. Playstation Network -tilisi palveluun, jolloin PS4 pelikirjastosi on palvelusaa näkyvissä ja voit napata PC-version pelistä kirjastoosi. Koskee vain Playstation ja Xbox -versioita pelistä.

 
CD Projekt tarjoaa Witcher 3:n ilmaiseksi PC:lle, jos omistat pelin konsolille. Tämä edellyttää, että asennat uuden GOG Galaxy clientin ja kytket sen kautta esim. Playstation Network -tilisi palveluun, jolloin PS4 pelikirjastosi on palvelusaa näkyvissä ja voit napata PC-version pelistä kirjastoosi. Koskee vain Playstation ja Xbox -versioita pelistä.


Ekaa kertaa harmittaa että tuli fyysinen versio ostettua. Oletan ainakin ettei sitä kelpuuteta, vaikka en nyt ihan suoraan sellaista mainintaa nähnytkään.
 
Ekaa kertaa harmittaa että tuli fyysinen versio ostettua. Oletan ainakin ettei sitä kelpuuteta, vaikka en nyt ihan suoraan sellaista mainintaa nähnytkään.

Fyysinen versio kelpuutetaan yhtä lailla, kunhan se näkyy pelilistallasi, jonka GOG lataa tilien liittämisen yhteydessä.
 
Myös jos omistat pelin sekä GOG:ssa että jossain muualla saat ilmaisen koodin jonka voit jakaa jollekkin toiselle.

Mutta tämä on loistava veto CD projektilta koska saavat paljon uusia käyttäjiä alustalleen. :)
 
Ehkä mä vihdoinkin vedän ekan läpipeluun loppuun asti, kun aina jää kesken vaikka julkaisusta asti omistanut tämän :D
Tämä se on itsellänikin Witcher kolmosessa ollut valitettavasti ongelma. Kampanja ei vain ollut kovin mielenkiintoinen eikä koukuttanut minua juuri lainkaan. Pätkissä tuli pelailtua ja välillä jätettyä kesken, kunnes taas jossain välissä sai sitten lopulta taas jatkettua. Kampanja meni lopulta läpi, mutta varsinkin loppu oli melkoisen iso pettymys eikä innostanut kyllä ollenkaan.

Ja kovasti kehutut DLC:t ovat sitten olleet jo suorastaan pitkäpiimäistä pelattavaa, joita olen yrittänyt aika ajoin pelata eteenpäin jo vuosikaupalla. Ei vain kiinnosta tarinat, eivätkä oikein hahmotkaan. Ja pelimekaniikat on tässä pelissä valitettavasti suorastaan onnettomasti toteutettu, mikä sekin aiheuttaa sen, että kiinnostus lopahtaa itselläni aivan liian helpolla.

Graafisesti toki hieno peli, ja on siinä ainakin ajoittain tunnelmakin noussut sellaiseksi, että jonkinlaisia innostuspiikkejä on itsellänikin saattanut toki muodostua. Valitettavasti ovat harvemmin kantaneet kovin pitkälle. Ykkönen ja kakkonenkin olivat kyllä itselleni paljon kiinnostavampia ja parempia pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä se on itsellänikin Witcher kolmosessa ollut valitettavasti ongelma. Kampanjaa ei vain ollut kovin mielenkiintoinen eikö koukuttanut minua juuri lainkaan. Pätkissä tuli pelailtua ja välillä jätettyä kesken, kunnes taas jossain välissä sai sitten aina jatkettua. Kampanja meni lopulta läpi, mitta varsinkin loppu oli melkoisen iso pettymys ei innostanut kyllä ollenkaan.

Ja kovasti kehutut DLC:t ovat sitten olleet jo suorastaan pitkäpiimäistä pelattavaa, joita olen yrittänyt aina ajoin pelata eteenpäin jo vuosikaupalla. Ei vain kiinnosta tarinat, eivätkä oikein hahmotkaan. Ja pelimekaniikat on tässä pelissä valitettavasti suorastaan onnettomasti toteutettu, mikä sekin aiheuttaa sen, että kiinnostus lopahtaa itselläni aivan liian helpolla.

Graafisesti toki hieno peli, ja on siinä ainakin ajoittain tunnelmakin noussut sellaiseksi, että jonkinlaisia innostuspiikkejä on itsellänikin saattanut ajoittain muodostua. Valitettavasti ovat harvemmin kantaneet kovin pitkälle.
Jep, aina välillä tulee pelattua joitakin tunteja ja sitten jää taas muiden pelien alle. Itsellä tässä tökkii ehkä eniten tuo, että aseet/armorit hajoavat ja niitä joutuu korjailemaan, mutta se taitaa kuulua tämän tyylisiin peleihin en vain itse tuommoisesta tykkää, vaan se ärsyttää.

Ja yksi toinen ärsytyksen aihe on tuo hahmon ohjattavuus, kun ei vain tunnu hyvältä.
 
Puutteiden kanssa pystyy helposti elämään, kun niin moni asia on tehty paremmin kuin muissa peleissä. Varsinkaan, kun ne viatkaan eivät ole pahastikkaan pielessä. Lähinnä toivoisi vielä parempaa.

Toki, jos taistelu, hahmon kehitys ja ohjattavuus olisivat vielä parempia niin ei elämässä tarvitsi muuta tehdä kuin pelata Witcher 3:sta!

Game of Generation!
 
Witcher 3 rupee oleen nopea fast travel


Alkuperäistä nopeampi, mutta vanhoillakin konsoleilla pelin fast-travel toimii 5 sekunnissa samalla kartalla. Mikä on älyttömän nopeaa vanhoilla kovalevyillä.

Se on kuitenkin mielenkiintoista nähdä kuinka paljon nopeutuu kuoleman jälkeinen lataus, kartasta toiseen vaihto sekä tuleeko välivideon latauksissa enää ongelmia. Nekin toivottavasti parantuvat uusilla konsoleilla.
 
Tämä se on itsellänikin Witcher kolmosessa ollut valitettavasti ongelma. Kampanja ei vain ollut kovin mielenkiintoinen eikä koukuttanut minua juuri lainkaan. Pätkissä tuli pelailtua ja välillä jätettyä kesken, kunnes taas jossain välissä sai sitten lopulta taas jatkettua. Kampanja meni lopulta läpi, mutta varsinkin loppu oli melkoisen iso pettymys eikä innostanut kyllä ollenkaan.

Ja kovasti kehutut DLC:t ovat sitten olleet jo suorastaan pitkäpiimäistä pelattavaa, joita olen yrittänyt aika ajoin pelata eteenpäin jo vuosikaupalla. Ei vain kiinnosta tarinat, eivätkä oikein hahmotkaan. Ja pelimekaniikat on tässä pelissä valitettavasti suorastaan onnettomasti toteutettu, mikä sekin aiheuttaa sen, että kiinnostus lopahtaa itselläni aivan liian helpolla.

Graafisesti toki hieno peli, ja on siinä ainakin ajoittain tunnelmakin noussut sellaiseksi, että jonkinlaisia innostuspiikkejä on itsellänikin saattanut toki muodostua. Valitettavasti ovat harvemmin kantaneet kovin pitkälle. Ykkönen ja kakkonenkin olivat kyllä itselleni paljon kiinnostavampia ja parempia pelejä.
Aika lailla samat ajatukset jäi mullekin pelistä. Pitäis innostua mutta kun ei niin ei. Witcherin maailma myös jäi jotenkin valjuksi kaikista yksityiskohdista huolimatta.
Ykkösestä mä tykkäsin eniten koska siinä oli vähän semmoinen humoristinen asenne. Sellainen tietty leikkimielisyys kuten vaikkapa vanhoissa Gothic-peleissä. Ehkä mulla homma tökkää just siihen kun nykyisin monet pelit ottaa itsensä vähän liian vakavasti. Siinä käy helposti niin että se suuri draama alkaa tuntua halvalta saippuaopperalta.
 
Kyllä Witcher 3:ssa löytyy myös samaa humoristista puolta mitä oli ykkösessä. Sivutehtävissä varsinkin, mutta myös ihan monesta päähahmosta sekä dialogista. Toki siellä vastapainona on se vakavuus sekä kuivuus.

Päätarina itsessään ei ole niin huikea Witcher 3:ssa, mutta se on tarkoitus johdattaa pelaajaa eri paikkoihin kartalla ja kohdata mielenkiintoisia henkilöitä matkan varrella.

Ei ole ihan niin kevytpelattavaa kuin Witcher 1 tai Bethesdan rpg:t, ja se on välillä huonokin asia.

Itselle ei taas Witcher 2 oikein pelinä niin paljon maistunut, vaikka hahmot oli hyviä ja grafiikka näyttävää. Oli vähän pakkopullaa. Witcher 1:ssä taas tunnelma oli loistava ja tarina/lore hyvin tehty. Siitä tykkäsin paljon.
 
Kyllä Witcher 3:ssa löytyy myös samaa humoristista puolta mitä oli ykkösessä. Sivutehtävissä varsinkin, mutta myös ihan monesta päähahmosta sekä dialogista. Toki siellä vastapainona on se vakavuus sekä kuivuus.

Päätarina itsessään ei ole niin huikea Witcher 3:ssa, mutta se on tarkoitus johdattaa pelaajaa eri paikkoihin kartalla ja kohdata mielenkiintoisia henkilöitä matkan varrella.

Ei ole ihan niin kevytpelattavaa kuin Witcher 1 tai Bethesdan rpg:t, ja se on välillä huonokin asia.

Itselle ei taas Witcher 2 oikein pelinä niin paljon maistunut, vaikka hahmot oli hyviä ja grafiikka näyttävää. Oli vähän pakkopullaa. Witcher 1:ssä taas tunnelma oli loistava ja tarina/lore hyvin tehty. Siitä tykkäsin paljon.
Juuh, Witcher ykkösessä se koko pelimaailma oli jollain tapaa huvittava. Johtui ehkä paljolti myös siitä että pelin grafiikka oli kömpelöä( hyvällä tavalla kömpelöä). Hahmot varsinkin oli hauskan näköisiä. Kakkosessa oli sitten jo ihan toinen meininki ja eikä mulle jäänyt siitäkään oikein mitään erityistä mieleen. Wild Hunt oli mulle vähän niin kuin kakkonen avoimella maailmalla. Mä olisin varmasti pitänyt siitä enemmän ilman Geraltia.
Itse luomalla hahmolla peliin ja sen maailmaan olisi ehkä uppoutunut paremmin.
 
Kyllä Witcher 3:ssa löytyy myös samaa humoristista puolta mitä oli ykkösessä. Sivutehtävissä varsinkin, mutta myös ihan monesta päähahmosta sekä dialogista. Toki siellä vastapainona on se vakavuus sekä kuivuus.
Ehkä paras paikka, jossa tällä huumorin ja vakavuuden kontrastilla luodaan fiilistä on Kaer Morhenin "bileet" ennen koko tarinan finaalia. Samalla tavalla mennään sitten skaalan aivan toiseen ääripäähän Priscillan surumielisen ja sykähdyttävän The Wolven Storm -balladin kanssa.
 
Ylös Bottom