Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikaupat

Itselläni tälläkin hetkellä 2 peliä ennakkotilattuna GameStopista. Vien sinne samalla kun haen ne niin 5 peliä pois. :D
 
Osaako joku sanoa, että onko tampereen gamestop edelleen koskikeskuksessa?
Google sanoo, että on, mutta gamestopin oma myymälähaku sanoo, että se on raatihuoneen vieressä.
 
Teinköhän virheen kun tilasin VPD stä sen Ride 3 pelin? Niin selkeesti gamestopia halvemmalla sai.
Kovasti ne mainostaa että tilaus lähetetään seuraavana päivänä. Ei ainakaan tässä tapauksessa pitänyt paikkaansa.
 
Alkaa vpd vituttaa kohtuu huolella.
9. päivä tilasin blood & truthin ja doom vfr:n. Doomia oli yksi myymälässä ja blood & truthia 3kpl varastossa.
Tuon jälkeen tilaus on seisonut "odottaa käsittelyä" tilassa. Perjantaina laitoin iltapäivällä sähköpostia ja kysyin, että mikä tuon kanssa mahtaa olla tilanne.
Ei ole vielä tullut mitään vastausta.
Sen ymmärrän, että joku on saattanut ehtiä doomin ostamaan ennen kun mun tilaus on huomattu, mutta vielä seuraavana päivänäkin oli blood & truthia jäljellä joten voisi sitten edes sen lähettää tai ilmoittaa edes jotain.

Ja tietenkin juuri tällä kertaa päätin maksaa tilauksen heti kun yleensä otan kaiken laskulla juuri tällaisten ongelmien varalta.
 
Alkaa vpd vituttaa kohtuu huolella.
9. päivä tilasin blood & truthin ja doom vfr:n. Doomia oli yksi myymälässä ja blood & truthia 3kpl varastossa.
Tuon jälkeen tilaus on seisonut "odottaa käsittelyä" tilassa. Perjantaina laitoin iltapäivällä sähköpostia ja kysyin, että mikä tuon kanssa mahtaa olla tilanne.
Ei ole vielä tullut mitään vastausta.
Sen ymmärrän, että joku on saattanut ehtiä doomin ostamaan ennen kun mun tilaus on huomattu, mutta vielä seuraavana päivänäkin oli blood & truthia jäljellä joten voisi sitten edes sen lähettää tai ilmoittaa edes jotain.

Ja tietenkin juuri tällä kertaa päätin maksaa tilauksen heti kun yleensä otan kaiken laskulla juuri tällaisten ongelmien varalta.
Joku sähläys tai tietokone virhe siellä on oltava, jäänyt sun tilaus johonkin limboon.. Itse tilasin Shenmue 3 Torstaina vpd:stä ja juuri tipahti postiluukusta..
 
Hei mä oon saanut jo tilauksestani doomin kotiin asti.
16. päivä vastattiin mailiin, että doom oli ollut loppu, mutta sitä oli saatu lisää joten tilaus tulee mulle ylihuomiseksi joka olisi siis ollut keskiviikko.
Noh torstaina sai taas laittaa viestiä, että se luvattu ylihuominen oli eilen eikä tilausta ole vielä edes lähetetty.
No nyt oli kuulemma ollut blood & truthissa virheellinen saldo ja sitä pitäisi tulla jouluviikolla lisää, mutta laittoivat doomin tulemaan 20.päivä.
Eilen kävin katsomassa niin olihan siellä taas 2kpl blood & truthia liikkeen varastossa, mutta arvaatkaa kaksi kertaa onko mun tilaus tuon suhteen edennyt mihinkään?

Onneksi tuo blood & truth on 18.1 asti storessa tarjouksessa 16e hintaan joten sieltä sen viimeistään saa.
Sitten täällä jotkut saa tuolta kahdessa päivässä pelinsä jota ei edes tilaushetkellä ollut varastossa sivuston mukaan ollenkaan.
Itselläkin eka kerta kun vpd:n kanssa on ongelmia ja yleensä tullut 2-3 päivässä tilaukset perille, mutta tämä alkaa olemaan jo surkuhupaisaa.
 
Tuli tässä selattua VPD:n Xbox One ja PS4 pelejä, niin vähän kyllä ihmettelen, kun näyttää olevan yllättävän vähän pelejä varastossa.

Ennen siellä saattoi lukea, että yli 30 varastossa, niin nyt on todella monessa vain muutama tai ei ollenkaan :confused:
 
Näin pitkään noin 15 vuotta siinä sit meni et tuli eka huono kokemus VPDeen kanssa.

Hommasin sieltä käytettynä PES 6 pelin ja huomasin että koko peli ei toimi koko pleikkari kakkosella :/

Onnekseni tilasin taas laskulla joten mitäään en ole menettänyt.

Max Payne ja Flatout 2 toimii moitteetta laitteessa siis ei ole vikaa.
 
Tietääkö kukaan mistä saisi Suomen Storeen 10€ PSN kortteja niin, että maksuna käy PayPal?
 
Täällä on ihan päinvastaiset kokemukset VPD:stä. Pelit on lähetetty aina tarpeeksi aikaisin ehtiäkseen julkaisupäiväksi. Henkilökunta on mukavaa ja paikan päältä löytyy välillä ihan hyvän hintaisia käytettyjä pelejä.

F1 2020 pelin julkaisupäivä on muuten huomenna, eli kyllä se vielä voi julkaisuksi ehtiä ihan kaikille.
 
Täällä on ihan päinvastaiset kokemukset VPD:stä. Pelit on lähetetty aina tarpeeksi aikaisin ehtiäkseen julkaisupäiväksi. Henkilökunta on mukavaa ja paikan päältä löytyy välillä ihan hyvän hintaisia käytettyjä pelejä.

F1 2020 pelin julkaisupäivä on muuten huomenna, eli kyllä se vielä voi julkaisuksi ehtiä ihan kaikille.
Peli Tuli sittenkin kyllä helpotti ja paljon
 
Viimeksi muokattu:
Tietääkö kukaan mistä saisi Suomen Storeen 10€ PSN kortteja niin, että maksuna käy PayPal?
Startselectissä näyttäisi kelpaavan PayPal ja ihan luotettava kauppa ollut, kun joskus sitä käyttänyt.

 
Ei varmaan täysin VPD vika, mutta alan kyllä ostamaan pelit muualta tästä lähtien.

Ghost of Tsushima tilattuna, mutta varastosaldot näyttää nyt "ei saatavilla" ja peliä ei ole lähetetty, vaikka niitä eilen oli vielä varastossa. Taitaapi mennä taas viikonlopun yli, että tuolta saa ennakkotilauksen kotiin :confused:

Pitää varmaan huomenna aamulla hakea se jostain muualta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
[en pysty luomaan vielä ketjuja, kirjoitan tänne]

Millä kaupoilla on kohtuulliset valikoimat 360-pelejä? Huuto.netistä en enää osta muuta kuin noudolla 3,20 euron toimituskulujen vuoksi. VPD:tä olen pitänyt parhaana, maksuton kirjetoimitus ja hyvin kilpailukykyiset hinnat. Puolenkuun Peleillä on kattava varasto, mutta hinnoittelu on jokseenkin aina yläkanttiin ja katalogia ei välttämättä ylläpidetä (siis hintoja ei välttämättä lasketa koskaan joidenkin tuotteiden kohdalla). Gamehousea myös pidän varteenotettavana.

CDONia en ole enää seurannut, joitan pahasti ylihinnoiteltuja pelejä tulee vastaan (reilut postit päälle?). Discshopissa ei oikeastaan mitään.
 
Ylös Bottom