Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikaupat

Vastaus: Pelikaupat

Konsolikauppa.fi Facebook sivuilla löytyy yht. kuusi arvostelua ja näistä yli puolet (4) on yhden tähden arvioita. Eli ei hyvältä vaikuta. Kannattaa suoraa soittaa asiakaspalveluun.

Olen tuota Konsolikauppa.fi ihmetellyt, kun lähetin asiakaspalveluun viestiä ja vastaus tuli Konsolinet.fi asiakaspalvelusta.

Onkohan tuo ihan sama mesta, kuin Konsolinet, mutta eri nimellä :confused:
 
Onkohan tuo ihan sama mesta, kuin Konsolinet, mutta eri nimellä :confused:
Ainakin sama Juho Korkeaoja näyttää olevan rekisteriselosteen mukaan Suomen Konsolikaupan rekisteriasioista vastaava ja osoitekin sama Urho Kekkosen katu 1 kuin Konsolinetillä.
 
Vastaus: Pelikaupat

Ainakin sama Juho Korkeaoja näyttää olevan rekisteriselosteen mukaan Suomen Konsolikaupan rekisteriasioista vastaava ja osoitekin sama Urho Kekkosen katu 1 kuin Konsolinetillä.
Gamelife.fi taitaa olla myöskin samaa puljua nykyään..Ennen oli täysin Tamperelainen liike..Kivijalka kauppa oli täällä ja varasto Nekalassa..
 
Vastaus: Pelikaupat

Kiitos vastauksista, mielenkiintoisia tietoja. Soitin asiakaspalveluun ja vastasivat, että ohjaimia (Nacon Revolution Pro PS4) olisi kauppaan tulossa ja lähtee uudesta lähetyksestä minullekin. Kaupan sivulla on lukenut koko ajan, että tuotetta on varastossa. Tilausvahvistus on kuulemma lähtenyt, mutta sitä en ole koskaan sähköpostiini saanut. En myöskään vahvistusta rekisteröitymisestä. Tarkistin myös roskapostikansion. Odotellaan nyt vielä muutama päivä ja sitten täytyy ruveta ilmeisesti muihin toimenpiteisiin.
 
Vastaus: Pelikaupat

Ainakin sama Juho Korkeaoja näyttää olevan rekisteriselosteen mukaan Suomen Konsolikaupan rekisteriasioista vastaava ja osoitekin sama Urho Kekkosen katu 1 kuin Konsolinetillä.

Gamelife.fi taitaa olla myöskin samaa puljua nykyään..Ennen oli täysin Tamperelainen liike..Kivijalka kauppa oli täällä ja varasto Nekalassa..

Tämän olen kyllä tiennytkin ja osittain siitä syystä myös kaikista kolmesta joskus jotain tilannut. Erikoista on vain se, että konsolinetin kanssa homma on pelannut aina ja näiden kahden muun kanssa ei. En oikein ymmärrä miten se on mahdollista ja miksi edes pyörittää kolmea kauppaa..
 
Vastaus: Pelikaupat

Tämän olen kyllä tiennytkin ja osittain siitä syystä myös kaikista kolmesta joskus jotain tilannut. Erikoista on vain se, että konsolinetin kanssa homma on pelannut aina ja näiden kahden muun kanssa ei. En oikein ymmärrä miten se on mahdollista ja miksi edes pyörittää kolmea kauppaa..

Konsolinetin kanssa tosiaan hommat toimii yleensä ihan ok, mutta on senkin taso laskenut tässä vuosien aikana aika paljon ja en myöskään ymmärrä, että miksi pitää pyörittää kolmea kauppaa, kun voisi keskittyä parantamaan yhtä eikä pyörittää useampaa joiden taso on suht heikkoa :confused:
 
Vastaus: Pelikaupat

Ei vaikuta olevan noitten yllä mainittujen firmojen omistaja edes tietoinen mitä ostamiensa firmojen nettisivuilla sanotaan tuotteiden saatavuuden saati hintojen osalta.

Mulla meni ratti takuun kautta hyvitykseen ja tuo firman pyörittäjä rupes vähentelemään jotain omaa myyntikatetta jos otan rahana hyvityksen, eli en olisi saanut täyttä ostohintaa hyvityksenä, eikä vastaavaa tuotetta ole toimittaa. Toki ehdotti ihan asiallisesti myös että voin saada jotakin muuta korvaavaa tuotetta tilalle. Noo korvaavaa mieleistä tuotetta ei kaupasta löytynyt, joten vastaavaa tuotetta/ilmoitusta huollon etenemisestä ja ratin kotiutumista olen odotellut nyt noin 4kk..
 
Vastaus: Pelikaupat

Ei vaikuta olevan noitten yllä mainittujen firmojen omistaja edes tietoinen mitä ostamiensa firmojen nettisivuilla sanotaan tuotteiden saatavuuden saati hintojen osalta.

Mulla meni ratti takuun kautta hyvitykseen ja tuo firman pyörittäjä rupes vähentelemään jotain omaa myyntikatetta jos otan rahana hyvityksen, eli en olisi saanut täyttä ostohintaa hyvityksenä, eikä vastaavaa tuotetta ole toimittaa. Toki ehdotti ihan asiallisesti myös että voin saada jotakin muuta korvaavaa tuotetta tilalle. Noo korvaavaa mieleistä tuotetta ei kaupasta löytynyt, joten vastaavaa tuotetta/ilmoitusta huollon etenemisestä ja ratin kotiutumista olen odotellut nyt noin 4kk..

Sain nyt Nacon Revolution Pro:ni postista ja ihan hyvältä ohjaimelta vaikuttaa. Sen vain tässä oppi, ettei kannata muutaman euron säästön takia tilata ennestään tuntemattomalta kaupalta. Mieluummin laitan tilauksen luotettavalle ja nopealle toimittajalle ja maksan sen muutaman euron enemmän.
 
Vastaus: Pelikaupat

Sain nyt Nacon Revolution Pro:ni postista ja ihan hyvältä ohjaimelta vaikuttaa. Sen vain tässä oppi, ettei kannata muutaman euron säästön takia tilata ennestään tuntemattomalta kaupalta. Mieluummin laitan tilauksen luotettavalle ja nopealle toimittajalle ja maksan sen muutaman euron enemmän.

Itte ostin edesmenneestä gamelifen kivijalkamyymälästä, säästöä tuli kuitenkin verrattain Suomessa myytäviin kilpailijoihin sillähetkellä..oli hinnassa ehkä jotakin vikaa kun firma vaihtanut omistajaa ja kivijalkakauppa lopetettu? Harvemmin tulee selvitettyä omistajasuhetta ja tämä nyt mietityttää lähinnä kun ruvettiin vähentelemään myyntikatteita ja viestit asian selvittämiseksi tulee eri firmoista..sanoisin myös että maahantuojalla oli oma osansa ja minkäpäs sitä myyjä tekeekään jos ei tuote ole varastossa tai missään..kaikenkaikkiaan sanoisin et harvemmin kellekään tätä keissiä kohdalle osuu mutta olipas paska juttu.
 
Pes ketjusta napattu:
VPD ei tunnu pettävän koskaan

Vetääkö nää firmat jollain naamakertoimella tms? Itse kun en ole esim. vielä koskaan saanut vpd:stä ajallaan mitään. Aina menee seuraavaan viikkoon ja pitkälle. Toiset saa aina ennakkoon sieltä.

Sama juttu esim Cdon.com ja Discshop. Vaikkapa nyt Lego Worlds Switchille. Perjantaina julkaistu peli ja ennakkoon cdonista tilattu, eikä vielä ole perillä.. varmaan vihdoin tulee tänään.
 
Sama juttu esim Cdon.com ja Discshop.
Kumpikin lähettää tavaran manner-Suomen ulkopuolelta (Ruotsi, Ahvenanmaa). Tämä sopii huonosti yhteen Postin viimeaikaisen palvelun parantamisen kanssa, ja Discshop onkin joutunut luopumaan aiemmasta toimitusnopeuslupauksestaan.

Vilunkipelidivarin puolesta voi sanoa ainakin sen, että se on ainoa tietämäni paikka josta on pystynyt tilaamaan sellaisia harvinaisuuksia kuin Alan Waken PS3-versio ja 400 euron Nintendo Classic Mini...
 
Vastaus: Pelikaupat

Kumpikin lähettää tavaran manner-Suomen ulkopuolelta (Ruotsi, Ahvenanmaa). Tämä sopii huonosti yhteen Postin viimeaikaisen palvelun parantamisen kanssa, ja Discshop onkin joutunut luopumaan aiemmasta toimitusnopeuslupauksestaan.

Sen tiedän, että tuolta tulee, mutta silti kuulostaa oudolta, kun itse asun laivareitin jälkeen ensimmäisen lajittelukeskuksen piirissä, josta posti jaetaan suoraan tänne. Tuntuu uskomattomalta, että ti-ke lähetetty paketti ei ole perjantainakaan kotona. Tai vielä kun sen hyväksyy, niin se ettei se ole maanantainakaan. Tämä taas aiheuttaa sen, että kun posti ei kulje tiistaisin enää, toimitus siirtyy keskiviikkoon. Mun tapauksessa cdonin varastolta kotiin viikko.

Paketti Saksasta kahdessa päivässä, vaikka posti kuljetti Suomen päässä. Ei vain mahdu mun jakeluun moinen. :D
 
Vastaus: Pelikaupat

Pes ketjusta napattu:


Vetääkö nää firmat jollain naamakertoimella tms? Itse kun en ole esim. vielä koskaan saanut vpd:stä ajallaan mitään. Aina menee seuraavaan viikkoon ja pitkälle. Toiset saa aina ennakkoon sieltä.

Sama juttu esim Cdon.com ja Discshop. Vaikkapa nyt Lego Worlds Switchille. Perjantaina julkaistu peli ja ennakkoon cdonista tilattu, eikä vielä ole perillä.. varmaan vihdoin tulee tänään.
Mä tilasin sen Sudden Strike 4 pelin VPD:stä. Tuli ihan ajallaan julkasupäivänä postilaatikkoo. Reilu 50€ ihan uudesta pelistä. :)
 
Vastaus: Pelikaupat

Mä tilasin sen Sudden Strike 4 pelin VPD:stä. Tuli ihan ajallaan julkasupäivänä postilaatikkoo.

Ite tilailin ennen paljonkin vpd:stä..lähes vallan. Kertaakaan ei tullut julkaisupelit ajallaan, kaikki muu tullut seuraavaksi päiväksi.

Switchin julkaisussa viimeksi tosin vpd:tä suosinut ja paljon oheiskamaa ja pelejä tilasin sieltä, kaikki paketit meni seuraavaan viikkoon. Onneksi konsolin tilasin muualta ja se tuli julkaisussa.
 
Vastaus: Pelikaupat

Ehkä se postimies sanoo noiden lähetysten kohdalla ihan samaa (anteeksi, oli pakko :D)

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Kesti hetki tajuta ennen kuin romahdin.
Jotain tälläistä siinä on varmaan oikeasti takana. ”Tuo tilaa kokoajan jotain, ei pysty nyt viemään pakettia..”
 
Vastaus: Pelikaupat

Pes ketjusta napattu:


Vetääkö nää firmat jollain naamakertoimella tms? Itse kun en ole esim. vielä koskaan saanut vpd:stä ajallaan mitään. Aina menee seuraavaan viikkoon ja pitkälle. Toiset saa aina ennakkoon sieltä.

Sama juttu esim Cdon.com ja Discshop. Vaikkapa nyt Lego Worlds Switchille. Perjantaina julkaistu peli ja ennakkoon cdonista tilattu, eikä vielä ole perillä.. varmaan vihdoin tulee tänään.

Itse olen saanut aina ennakkotilaukset julkaisupäiväksi Vpd:stä..Joskus jopa päivää, kahtakin ennen julkaisupäivää..Cdon kestää tilaukset tänne Tampereelle noin viikon, mutta Discshopista tilasin maanantaina juuri pelin ja tänään tipahti postiluukusta.. Discshop on mielestäni nopeuttanut toimituksiaan entiseen..

Ja eikös Discshopilla ole myös Vaasassa varasto, josta toimittavat tuotteita?.. Niin oli ainakin ennen, kaveri oli siellä töissä..
 
Vastaus: Pelikaupat

Viime viikon keskiviikkona tilasin VPD:stä 2 peliä, toinen jäi ilmeisesti matkalle.
Laitoin VPD:lle s-postia, viikko pitää vielä odottaa, sitten rupeavat lisätoimiin. Eipä tuo sinällään VPD:n vika ole, posti hukannut paketin, menny vähän höpöksi koko posti niiden leikkauksien jälkeen.
 
Vastaus: Pelikaupat

On tuo GameStop kyllä loistava kauppa. Mä ostin Jumbosta PES 2018 pelin uutena ja en joutunu maksamaan mitään. Mä vein 4 peliä vaihdossa pois niin ei jääny mitään maksettavaa. Sen sijaan mä sain 1€ :D
 
Ylös Bottom