Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Nyt alkaa tuntumaan siltä, että katson rauhassa arvostelut, ennen kuin hommaan pelin. Eilen olin jo ennakkotilaamassa sitä, mutta sitten tajusin, että senhän voi tilata konsolin kaupasta sitten juuri ennen julkaisua, kun arvostelut ovat jo tulleet. Jotain ihan perustavaa on pakko olla pielessä, kun vielä tähän aikaan tulee tuollainen viivästys.
 
Naurettavaa. Aikaisemmat lykkääntymiset, ihan ymmärrettävää. Mutta nyt ei enää heru sympatiaa. Peli on valmis! Sillä selvä. Aika moni on käärmeissään tästä, ja ihan ymmärrettävästi.
 
Kuten tekstissä mainitaan niin heillä on 9 alustaa joille peli julkaistaan ja täytyy testata että se toimii joka laitteella, tämä vaatii vähän enemmän aikaa kuin odottivat. En usko että tarvitsee mitään salaliittoteorioita alkaa kehittelemään. Jokainen pystyy ylimääräiset 3 viikkoa odottamaan, nyt ainakin saa next gen julkaisussa tulevat pelit paremman mahdolisuuden kun ihmiset haluavat jonkun pelin siihen 3 viikon ajalla, nyt voi jopa watch dogsia tai assasins creediä harkita heti julkaisussa.
 
Olisi kannattanut testata nuo 9 alustaa läpi ennen eilistä :D Varmaan pelissä on jotain yleistä vikaa, jos se viivästyy kaikilla alustoilla juuri tärkeimpään myyntiaikaan, jolloin jokainen menetetty päivä näkyy tuloksessa. Black Fridayn missaaminen on jo kohtuullisen kova isku.
 
Siitä vaikka banneri pelin etusivulle. :D

ElWYOXsWkAAdzcW
 
Eipä tähän voi kommentoida muuta kuin, että voihan paska. Onneksi en ole tätä varten ottanut vapaapäivää.
 
Omat suunnitelmat meni uusiksi, kun piti olla se ensimmäinen peli joka hommataan PS5:lle. Onneksi olen vielä maltannut ennakkotilauksen kanssa.

Itse jaksan kyllä odottaa ja eihän sitä tiedä vaikka tuo olisi jopa parempi julkaisupäivä itselle. Tietenkin ikävämpi niille joille jälleen yksi lykkäys ottaa jo pahasti hermoon, kyllä senkin ymmärtää. Odotukset voivat kasvaa välillä todella suureksi.

Kohta 7 vuotta odotettu peliä, muutama lisäpäivä ei enää haittaa.
 
Kyllä tämä nyt menee vähän koomisen puolelle. :D

Ei oikein jaksa edes olla pettynyt enää, niin mones lykkäys jo kyseessä ja vielä näin lähellä julkaisua. Sinänsä lykkäys ei haittaa. Jääpähän paremmin aikaa pelata Gears Tacticsia, Yakuzaa, Assassins Creediä ja muita julkaisupelejä. Silti, aika hupaisaa tämä on.
 
Parempi se on ottaa aika ja viimeistellä jos kerran tietävät, että tekemistä on. Julkkaripäivän totaalijumit ja muu sekoilu ei varsinaisesti luo tyytyväisyyttä asiakaskuntaan.
 
Kyllä tämä nyt menee vähän koomisen puolelle. :D

Ei oikein jaksa edes olla pettynyt enää, niin mones lykkäys jo kyseessä ja vielä näin lähellä julkaisua. Sinänsä lykkäys ei haittaa. Jääpähän paremmin aikaa pelata Gears Tacticsia, Yakuzaa, Assassins Creediä ja muita julkaisupelejä. Silti, aika hupaisaa tämä on.
Harmi kun ei ole yhtäkään peliä mikä kiinnostaisi tuon lisäksi. No voi katsella PS5n taustakuvaa.
 
Siis sehän meni kultaan jo. Mitä ihmettä :D
Itse ajattelen tuon kultaan menon, niin että peli on "pelattavassa" kunnossa ja sitten lyödään isohko päivitys pihalle julkaisupäivänä.

Onhan niitäkin pelejä nähty, missä ladataan 60 gigaa julkaisupäivänä, että pääsee pelaamaan :D

Nyt voikin hyvin säästää tämä jouluviikolle, niin ehtii ehkä hieman pelatakkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minulle ei tosiaan henkilökohtaisesti tuo kolme viikkoa merkitse mitään, mutta hirvittää CDPR:n puolesta, kun valtava panostus alkaa uhkaavasti lähestyä tilannetta, jossa se on valumassa ainakin osittain hukkaan. Jotenkin toivoisi, että puolalaisilla olisi parempi tuuri.
 
Ylös Bottom