Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Dark Pictures Anthology

Koskahan tulee seuraava osa? Pari kertaa tullu vedettyä Man of Medan läpi, ihan jees mutta ei kyllä pääse lähellekkään Until Dawnia.
Ei ole vielä tarkkaa julkaisupäivää annettu, mutta kesällä pitäisi tulla.
 
Uusi traileri ja uusi julkaisupäivä 30.10.2020

 
Eiköhän tuo ostoon mene. Tämäkin siirtyy lähelle PS5 konsolia kuten melkein kaikki muutkin.
 
Little Hope saa myös Collector's Editionin ja Volume 1 bundlen.

EcaMHYJUEAYwplh


EcaMG41UMAEQm3T
 
Julkaisu lähestyy ja uutta videota tullut tarjolle.

 
Arvostelut tulee tänään jossain vaiheessa iltapäivällä. Ensimmäinen osa oli ihan k, ei sitä kuitenkaan tehnyt mieli uudestaan pelata kuten Until Dawnin kanssa tuli tehtyä useaan otteeseen. Toivottavasti tämä toinen osa olisi parempi.
 
Arvostelut tulee tänään jossain vaiheessa iltapäivällä. Ensimmäinen osa oli ihan k, ei sitä kuitenkaan tehnyt mieli uudestaan pelata kuten Until Dawnin kanssa tuli tehtyä useaan otteeseen. Toivottavasti tämä toinen osa olisi parempi.
Samaa mieltä. Until dawn oli parempi kuin Man of Medan, mutta silti hyvin sekin piti otteessaan. Sen ollessa myös pituudeltaan vähän lyhyempi kuin Until Dawn, niin periaatteessa olisi helpompi pelata toinen kierros vähän eri valinnoilla. Molemmat olen kuitenkin pelannut vain kerran läpi. Säikyttelyt ja noin ylipäätään jännitys on kuitenkin ensimmäisellä läpipeluukerralla ihan eri luokkaa.
 
Mä en ymmärrä miksi näiltä Dark Picturesin peleiltä pitäisi odotetaan jotain 10/10-pisteitä, ja jotain ultrahdnextgen-grafiikkaa, kun näissä se juttu on elokuvamainen pelaamistapa. Siksi näiden kestot on sitä 4-5 tunnin luokkaa. Tuskin tämä uusin tulee poikkeemaan millään tavalla.
 
Mä en ymmärrä miksi näiltä Dark Picturesin peleiltä pitäisi odotetaan jotain 10/10-pisteitä, ja ne ultrahdnextgen-grafiikkaa, kun tarkoitus näissä se juttu on elokuvamainen pelaamistapa. Siksi näiden kestot on sitä 4-5 tunnin luokkaa. Tuskin tämä uusin tulee poikkeemaan millään tavalla.
En ainakaan itse mitään tällaista odotakaan. Until dawn oli myös hyvin elokuvamainen, mutta se vaan oli parempi. Hyvin samanlainen peli siis, mutta hitusen paremmin kerrottu, mielenkiintoisempi tarina ja niin edelleen.
 
Tämä Little Hope vaikuttaa kyllä kiinnostavammalta, kuin Man of Medan, niin toivottavasti lunastaa odotukset.

Tuo 4-5 tuntia on omasta mielestä sopiva tämmöiselle pelille ja tuli tuo aikaisempikin pelattua monta kertaa läpi juurikin tuon keston takia, kun en jaksa nykyään kovinkaan pitkiä pelejä vedellä montaa kertaa ja olihan se hauskaa tahallaan tapattaa tietyt hahmot :D
 
Arvostelut tulee tänään jossain vaiheessa iltapäivällä. Ensimmäinen osa oli ihan k, ei sitä kuitenkaan tehnyt mieli uudestaan pelata kuten Until Dawnin kanssa tuli tehtyä useaan otteeseen. Toivottavasti tämä toinen osa olisi parempi.

Samaa mieltä itsekin. Until Dawn itselle yksi viime vuosien tunnelmallisimpia pelejä ja tuli myös aikoinaan pelattua useita kertoja läpi. Man of Medan alkoi ihan vahvasti mutta tunnelma hieman latistui loppua kohden mutta kyllä ihan mieluusti kerran pelasi läpi. Little Hope vaikuttaa ainakin kiehtovammalta juonen ja miljöön osalta ja toivottavasti olisi lähempänä Until Dawnin tasoa.
 
Man of Medanin arvostellut Petri oli kiireinen vihreän laatikkonsa parissa, joten Little Hopen arviointi lankesi minun harteilleni.

Ja onneksi lankesi! Tykkäsin kovasti, tämän pelin pelaaminen oli varsin viihdyttävä kokemus. Suosittelen lämpimästi kauhun ystäville.

 
IGN arvioi tämän todella huonoksi. Sai vain 5/10. Ostoon menee silti, koska pidän näistä peleistä.
 
IGN arvioi tämän todella huonoksi. Sai vain 5/10. Ostoon menee silti, koska pidän näistä peleistä.

Yllättävän huonot pisteet kun ensimmäiselle kuitenkin 7/10 (En tosin tarkastanut oliko sama arvostelija) mutta keskimääräisesti tuntuisi hieman paremmat saavan Little Hope tällä hetkellä kuin Man of Medan. Siellä jo muutama 9/10 arvostelukin ja joku sanoi että saattaa olla Supermassiven paras peli tähän mennessä, mitä en kyllä jaksa uskoa. Kuitenkin ihan tyytyväinen olen arvosteluihin (Vaikka pisteet varmasti vielä laskevat) ja tämä on ollut pitkään itsellä jo tilauksessa, sillä yleensä tämän lajityypin pelit ovat lähellä sydäntä.
 
Viimeksi muokattu:
Little Hope läpi. 4 tuntia meni. Ihan ok peli, sain vain yhden tyypin pysymään hengissä ensimmäisellä pelikerralla. Täytyy koittaa parantaa uudella kierroksella. 2021 jatketaan seuraavan osan voimin. Sen luulis ilmestyvän ps4 ja ps5.
 
Ylös Bottom