Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Forumin Gigantin jono sakkaa koska ennenkuin saat Xboxin sinulle yritetään kaupata sähkösopimusta ja puhelinliittymää. Myöskin osa ennakkotilaajista yrittää perua ennakkotilauksen ja tehdä uuden kaupan jotta saisi ilmaiset kuulokkeet mikä myös hidastaa jonon purkautumista.
 
Forumin Gigantin jono sakkaa koska ennenkuin saat Xboxin sinulle yritetään kaupata sähkösopimusta ja puhelinliittymää. Myöskin osa ennakkotilaajista yrittää perua ennakkotilauksen ja tehdä uuden kaupan jotta saisi ilmaiset kuulokkeet mikä myös hidastaa jonon purkautumista.
Loistava meininki siis. Itsekin varmaan haluaisin ilmaiseksi 200 euron kuulokkeet, mutta miksi ei voi vain ostaa sitä ryysispakettia ja jättää ennakkotilauksen noutamatta?
 
Forumin Gigantin jono sakkaa koska ennenkuin saat Xboxin sinulle yritetään kaupata sähkösopimusta ja puhelinliittymää. Myöskin osa ennakkotilaajista yrittää perua ennakkotilauksen ja tehdä uuden kaupan jotta saisi ilmaiset kuulokkeet mikä myös hidastaa jonon purkautumista.

Näytti olevan vähän epäselvyyttä ilmassa kun osa ennakkotilanneista ihmetteli kovasti mikseivät he saa kuulokkeita. Sähkö ja puhelinliittymistä selvisi n. 30s kun ilmoitti että on pelkästään kiinnostunut konsolista.

E: Pro tippinä sanottakoon et jos oli enakkotilannut ja sai kuitenkin aamulla sen lappusen käteen, nii kannattaa tuoda se esille. Helpottaa sitä kuulokkeiden saantia .
 
Viimeksi muokattu:
Taisin saada konsolin ilman all accessia :( aspa pisti soittopyynnön porin gigantille
Mulla sama homma mattiboy
 
IMG_20201110_101325.jpg
Joo, turvallisuus ennen kaikkea! Ei isin uudelle mussukalle saa tapahtua mitään.

Itiksen Gigantissa meni jatkuvaan tahtiin Boxeja. Olin liikkeessä ehkä 8-9 minuuttia, jonka aikana meni kymmenkunta masiinaa.

Nyt konsoli päivittymässä, joten kohta pelataan. :)
 
Itsehän laitoin avointa palautetta Gigantille:

"Huonoa asiakaspalvelua, pettynyt asiakas. Tiedustelin teidän asiakaspalvelustanne aiemmin uuden Xbox Series X:n saatavuutta Kuopion myymälästä julkaisupäivänä. Sieltä minulle kerrottiin, että Kuopion myymälään olisi tulossa pieni erä kyseisiä konsoleita ilman ennakkovarausta ja että kannattaisi olla hyvissä ajoin liikkeellä, että sellaisen sieltä kerkeää saamaan. Lähdin hyvissä ajoin polkemaan aamupakkasessa kohti Giganttia. Olin klo 9.25 paikan päällä. Olin ensimmäinen, eikä ketään muuta näkynyt. Gigantti aukesi klo 10.00. Kiiruhdin myymälään ensimmäisenä konsoliosaston luokse. Konsoleita ei näkynyt. Myyjä sanoi, ettei niitä ollut tullut sinne muuten kuin ennakkovaraajille. Kerroin myyjälle, mitä minulle oltiin sanottu asiakaspalvelussa. Myyjä katsoi koneelta tilannetta ja soittikin kysyäkseen asiaa joltain. Myymälään oli tullutkin pieni erä konsoleita. Tasan YKSI kappale. Ajattelin, että sehän on sitten minun, olinhan ensimmäisenä jonossa. Pian selvisi, että sekin on varattu jollekkin. Eli ainuttakaan konsolia ei siellä ollut, jotka eivät olisi menneet ennakkovaraajille. Tässä vaiheessa alkoi ärsyttää. Asiakaspalvelussa valehdeltiin minulle. Myyjä sanoi, ettei voi tehdä tilanteelle mitään ja voisi tehdä varauksen ENSI VUODELLE. Ei kiitos. Lähdin sieltä pettyneenä tyhjin käsin polkemaan takaisin kotiin. Taidan jatkossa asioida muualla, ellen saa järkevää selitystä tälle. Vastausta odottaen, Pekka."
 
Kellään muulla all accessin kanssa ongelmia?
Soitin gigantin aspaan ja lupasi selvitellä asiaa. Soittaa klo 18 mennessä. Noh, änäri nyt ainakin latautuu. Eipä tuossa nyt varmaan muuta kun Gigantti (yllätys yllätys) on töpännyt. Saavat antaa pari koodia että saa sen 24 kk Ultimatea käyttöön jos eivät muuta keksi.

EDIT. Pitäisikö alottaa ketju käyttökokemuksille tai vastaavaa?
 
Ylös Bottom