Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Soitin gigantin aspaan ja lupasi selvitellä asiaa. Soittaa klo 18 mennessä. Noh, änäri nyt ainakin latautuu. Eipä tuossa nyt varmaan muuta kun Gigantti (yllätys yllätys) on töpännyt. Saavat antaa pari koodia että saa sen 24 kk Ultimatea käyttöön jos eivät muuta keksi.
24kk koodi tulee mukana all acces vai miten se menee. Kyllä teidän kelpaa ketä saanut oman kullan jo kotiin :)
 
24kk koodi tulee mukana all acces vai miten se menee. Kyllä teidän kelpaa ketä saanut oman kullan jo kotiin :)
Ongelmana nimenomaan on se kun sitä ei tullu. Ilmeisesti jotenkin "integroitu" konsoliin, että sen saa aktivoitua määrityksen yhteydessä.

"Eipä ollu!" -Niilo22
 
Törkeä lainaus viestistä IO-Techin sivustolta.
"Jenkki sivustolta:
What should i do if i purchased Xbox All Access but don't see an option to redeem Xbox Game Pass Ultimate on my console?
If you don’t see an option to redeem your Xbox Game Pass Ultimate through initial setup or the Settings app, contact Citizens One. They’ll need to verify your Xbox All Access account and determine next steps. "

Näitä varmaan korjaillaan sitten jälkeenpäin jollain tapaa.
 
Täällä oli vissiin muitakin jotka haki Tammiston Gigantista omansa? Tuli hyvä fiilis, kun joku kaveri oli menossa nouto-ovelle, mutta huomasi viime tippaan, että se onkin suljettu ja noudot on nykyään myymälän puolelta. Hän sitten kääntyi, kun juuri itse kävelin vastaan jo matkalla autolle Series X kainalossa. Kaveri nyökkäsi, minä nyökkäsin. Molemmat tiesimme että ollaan hyvien juttujen äärellä.

Jos olit joku täältä foorumilta, niin morjesta vielä näin nimimerkin takaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli vissiin muitakin jotka haki Tammiston Gigantista omansa? Tuli hyvä fiilis, kun joku kaveri oli menossa nouto-ovelle, mutta huomasi viime tippaan, että se onkin suljettu ja noudot on nykyään myymälän puolelta. Hän sitten kääntyi, kun juuri itse kävelin vastaan jo matkalla autolle Series X kainalossa. Kaveri nyökkäsi, minä nyökkäsi. Molemmat tiesimme että ollaan hyvien juttujen äärellä.

Jos olit joku täältä foorumilta, niin morjesta vielä näin nimimerkin takaa. :)
Joo oliko ryysis siellä Tammistossa, itse ehdin hakea aika myöhään.
 
Joo oliko ryysis siellä Tammistossa, itse ehdin hakea aika myöhään.
Ei ollu älyntöntä ryysistä. Olisko ollut sillä hetkellä neljä Xboxin hakijaa jonossa ja muutama muu asiakas. Olin ihan vähän kympin jälkeen hakemassa. Eli heti kun ovet aukesi. :)
 
Eli automaattiin tuleva boksi on sitten jossain NORJASSA?! :rolleyes: Mitähän ihmettä, tulikohan tämä Xboxin julkaisupäivä jotenkin yllättäen Gigantille? Selvästikin osa satsista löytänyt jo hyvissä ajoin maahan ja varmastikaan toimitukset ei nyt mene tilaisjärjestyksessä kuten valehtelivat.

No eipä siinä, mahtavalla Xbox One X kosolilla pelailee ihan mielellään vielä mahtavampaa odotellessa. Mutta jos nyt tunarit saisivat edes tällä viikolla toimitukseen olisi ihan jees. Pikkasen laski nyt Gigantin pisteet, ei näin.

Edit: LOL ainiinjuu, kaikenlisäksi tilauksessa oli Klubi etuna, "pikatoimitus normaalitoimituksen hinnalla" Milloinkohan se normaalitoimitus sitten olisi tullut jos pikatoimitus on päivätolkulla myöhässä :D Kyllähän tämä nyt siltä kieltämättä vaikuttaa, että automaattien tilanneiden allokaatio jaettiin aamulla Forumissa, kuten joku aiemmin väläyttellikin...
 
Viimeksi muokattu:
Suomenkielinen All Acccess -sivu sanoo seuraavaa:

"Jos et näe Xbox Game Pass Ultimaten lunastusvaihtoehtoa alkuasetusten aikana tai Asetukset-sovelluksen kautta, ota yhteyttä jälleenmyyjään, jolta ostit konsolin Heidän on vahvistettava Xbox All Access -tilisi ja päätettävä seuraavista vaiheista."

Soitin äsken gigantin asiakaspalveluun ja sieltä loivat soittopyyntöä myymälään. Aktivointi pitää tehdä myymälän puolelta.
 
Juu...kävin porin gigantissa paikan päällä ja sano jos ei parin tunnin sisään lähde all access pelittämään soittaa suoraan tälle myyjälle kenen kanssa juttelin (anto käyntikorttinsa) ja hän sit valittaa Ylöspäin miksei toimi...varmisti että sarjanumero oli annettu oikein yms
 
Juu...kävin porin gigantissa paikan päällä ja sano jos ei parin tunnin sisään lähde all access pelittämään soittaa suoraan tälle myyjälle kenen kanssa juttelin (anto käyntikorttinsa) ja hän sit valittaa Ylöspäin miksei toimi...varmisti että sarjanumero oli annettu oikein yms
Soittelivat kans myymälästä ja sanoivat että kaikki pitäisi olla kunnossa. Kertoi tosiaan sen että sen all accessin täytyisi pystyä aktivoimaan asetuksista. Toinen myyjä lupasi soittaa huomenna jolla enemmän kokemusta asiasta.
 
On. En saa aktivoitua. Ei antanu edes vaihtoehtoa määrityksen yhteydessä.
Eikö siellä näy sitä "sisältyy tähän konsoliin" tai joku semmoinen asetuksissa?


To redeem after setup in Settings app:
  1. Select Settings > Account > Included with this Xbox to see an overview of and redemption status of any Digital Direct offers included with your console.
  2. Press the Xbox button  to open the guide, and then select My games & apps > See all > Full Library. Look under Available offers to see your offers.
 
Itsekkin laitoin cdonilta kokeiluun. Jos ei ole toimitukseen laitetta niin lototaan PS5 ja kokeilis sit vaihtokauppoja:cool:
 
Oon just Gigantilla, koittavat aktivoida all accessia konsolille, kuulemma pirun vaikeeta ja jos myyjä mokaa ni korjaaminen hyvin hankalaa
 
Ongelma ratkesi ja All access palvelu toimii.
Nollasin konsolin ja tein määrityksen KONSOLIN kautta EI PUHELINSOVELLUKSEN kautta. Ilmoitin Giganttiin että ongelma ratkesi ja myyjä totesi, että taisit olla ensimmäinen joka haki konsolin että eivät ehtineet vielä koneelle tietoja laittaa kun konsoli oli jo määritetty. Parempi näin.
Oon just Gigantilla, koittavat aktivoida all accessia konsolille, kuulemma pirun vaikeeta ja jos myyjä mokaa ni korjaaminen hyvin hankalaa
Eipä tuollaisia näy, kaippa mä soitan giganttiin ja kysyn asiasta uudelleen

Nollatkaapa koko konsoli asetuksista ja tehkää määritys uudelleen ilman puhelinta.
 
Ylös Bottom