Itsehän laitoin avointa palautetta Gigantille:
"Huonoa asiakaspalvelua, pettynyt asiakas. Tiedustelin teidän asiakaspalvelustanne aiemmin uuden Xbox Series X:n saatavuutta Kuopion myymälästä julkaisupäivänä. Sieltä minulle kerrottiin, että Kuopion myymälään olisi tulossa pieni erä kyseisiä konsoleita ilman ennakkovarausta ja että kannattaisi olla hyvissä ajoin liikkeellä, että sellaisen sieltä kerkeää saamaan. Lähdin hyvissä ajoin polkemaan aamupakkasessa kohti Giganttia. Olin klo 9.25 paikan päällä. Olin ensimmäinen, eikä ketään muuta näkynyt. Gigantti aukesi klo 10.00. Kiiruhdin myymälään ensimmäisenä konsoliosaston luokse. Konsoleita ei näkynyt. Myyjä sanoi, ettei niitä ollut tullut sinne muuten kuin ennakkovaraajille. Kerroin myyjälle, mitä minulle oltiin sanottu asiakaspalvelussa. Myyjä katsoi koneelta tilannetta ja soittikin kysyäkseen asiaa joltain. Myymälään oli tullutkin pieni erä konsoleita. Tasan YKSI kappale. Ajattelin, että sehän on sitten minun, olinhan ensimmäisenä jonossa. Pian selvisi, että sekin on varattu jollekkin. Eli ainuttakaan konsolia ei siellä ollut, jotka eivät olisi menneet ennakkovaraajille. Tässä vaiheessa alkoi ärsyttää. Asiakaspalvelussa valehdeltiin minulle. Myyjä sanoi, ettei voi tehdä tilanteelle mitään ja voisi tehdä varauksen ENSI VUODELLE. Ei kiitos. Lähdin sieltä pettyneenä tyhjin käsin polkemaan takaisin kotiin. Taidan jatkossa asioida muualla, ellen saa järkevää selitystä tälle. Vastausta odottaen, Pekka."