Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Eikös sillä puhelimen sovelluksella onnistu valikoiden ja asetusten säätely? En tosin ole kokeillut

Joo, yritin tuota, mutta en saa "nuolinäppäimiä" toimimaan. Pitäisi kai swaipata, mutta ei tule minulla ainakaan mitään vaikutusta. Guiden kyllä saa auki ja A,B,X,Y löytyy
 
Nyt menee "fantastisesti", reilun tunnin konsolilla pelailin ja sitten sammutin sen muutaman tunnin ajaksi ja se on lataillut taustalla. Nyt sitten yritin ohjaimesta käynnistää, ei tapahdu mitään. Ohjaimen paritus hävinnyt. Boksi napista päälle ja paritusta yrittämään. Ei löydä. Koitan vanhaa ohjainta, ei löydä, kuten ei myöskään tunnista johdon päästä. Myös kuulokkeiden paritus hävinnyt, eikä löydä... Täytynee One X kohta laittaa takaisin entiselle paikalleen...

Mitenköhän paljon boksille tekee hallaa jos sen virta-asetus on "aina lepotilassa" ja sen "täydellisen sammutuksen" saa tehtyä vain ohjaimella asetuksien kautta ja nyt menee repimään töpselin irti? Nyt ei ole HDD:tä, joten luulisi että ei ole ihan niin vaarallista. PS4:llä meni HDD-kovo pari vuotta sitten, kun katkesi virta lennosta..
Täydellisen sammutuksen saa myös tehtyä, kun painat sitä boksissa olevaa virtanappia n. 10 sekuntia ja sen jälkeen se raksuttaa jonkun aikaa ja sammuu kokonaan.
 
Konsoli kotiutettu! Viikon ajan tuli tätä sivua seurattua päivittäin (tunneittain) ja elettyä hypessä.

Löin watch dogin sisään niin karmee meteli kun asens pelin, muuten kone on hiljanen, onko normaalia?
 
Täydellisen sammutuksen saa myös tehtyä, kun painat sitä boksissa olevaa virtanappia n. 10 sekuntia ja sen jälkeen se raksuttaa jonkun aikaa ja sammuu kokonaan.


Kiitos vinkistä, kävi mielessä että olisiko tuollainen ominaisuus, mutta ei tullut testattua. Ihan ei ehtinyt tähän hätään, mutta hyvä tietää jatkossa. Kone oli irti virrasta jokusen minuutin ja nyt löytää jälleen :)
 
Konsoli kotiutettu! Viikon ajan tuli tätä sivua seurattua päivittäin (tunneittain) ja elettyä hypessä.

Löin watch dogin sisään niin karmee meteli kun asens pelin, muuten kone on hiljanen, onko normaalia?
No riippuen kuinka kova meteli oli, kun levyä luki. Voihan siellä aina jotain vikaakin olla.

Kun asentelin Assassin's Creed Valhallaa levyltä, niin kyllähän se ruksutti, mutta niin ruksutti myös Xbox One X. Ja asennuksen jälkeen tosiaan lähes täysin äänetön.
 
Mulla taitaa lähteä boksi huoltoon. Kaikki toimi ihan hyvin siihen asti, kunnes aloin pelaamaan Assassin's Creed Valhallaa, jolloin alkoi ihan armoton pörinä. Pelkäsin jo, että se on optisen aseman ääni, mutta sitten huomasin, että boksi resonoi ääntä ja koskettelemalla huomasin, että se reikäkuvioinen muovi poistoilman puoleisessä päässä on ihan pikkuisen löysällä. Paikkasin sen jesarilla ja pörinä hävisi, mutta tuollaista uutta 500 euron konsolia ei pitäisi joutua paikkaamaan jesarilla, joten laitan sen varmaan huoltoon lähipäivinä. Ei nyt ihan täysiä pisteitä tullut ainakaan laatuvaikutelmasta.

Ai niin, kannattaa katsoa kaikki telkun asetukset, koska minulla oli ainakin lähtenyt HDR pois päältä, kun otin tuon käyttöön. Atmos piti tietysti myös asentaa uusiksi.
 
No riippuen kuinka kova meteli oli, kun levyä luki. Voihan siellä aina jotain vikaakin olla.

Kun asentelin Assassin's Creed Valhallaa levyltä, niin kyllähän se ruksutti, mutta niin ruksutti myös Xbox One X. Ja asennuksen jälkeen tosiaan lähes täysin äänetön.
Ei ole mun video mutta vastaavanlainen meteli
Jotkut sanoo ettei tuu mitää ääntä, jotkut että autto, kun pitää vaakatasos konetta. Testailtava lisää, jos vaan installaation aikanen ruksutus ni eipä haittane.
 
Mulla taitaa lähteä boksi huoltoon. Kaikki toimi ihan hyvin siihen asti, kunnes aloin pelaamaan Assassin's Creed Valhallaa, jolloin alkoi ihan armoton pörinä. Pelkäsin jo, että se on optisen aseman ääni, mutta sitten huomasin, että boksi resonoi ääntä ja koskettelemalla huomasin, että se reikäkuvioinen muovi poistoilman puoleisessä päässä on ihan pikkuisen löysällä. Paikkasin sen jesarilla ja pörinä hävisi, mutta tuollaista uutta 500 euron konsolia ei pitäisi joutua paikkaamaan jesarilla, joten laitan sen varmaan huoltoon lähipäivinä. Ei nyt ihan täysiä pisteitä tullut ainakaan laatuvaikutelmasta.
Todella harmillista kuulla. Maanantaikappaleita mahtuu valitettavasti aina joukkoon.

Toivon mukaan huolto hoitaa hommansa kunnialla ja vauhdikkaasti.
 
Ei ole mun video mutta vastaavanlainen meteli
Jotkut sanoo ettei tuu mitää ääntä, jotkut että autto, kun pitää vaakatasos konetta. Testailtava lisää, jos vaan installaation aikanen ruksutus ni eipä haittane.

Ei minulla noin kova meteli kuulu. Ei lähellekään. Ihan semmonen perinteinen levynlukuääni, ehkä vähän normaalia kovempana vaan.
 
Joo, ei se optinen asema pidä tuollaista ääntä, vaikka se ei olekaan ihan hiljaisimmasta päästä. Kannattaa testata vaikka elokuvalevyllä niin huomaa. Mulla tuli kovaa pörinää, koska kotelo resonoi. Se tuli ilmi myös vasta kun kokeilin ekaa levypeliä. Kannattaa tunnustella sitä koteloa silloin kun ääntä kuuluu ja jos se vaimenee, kun koskee johonkin kohtaan, se mitä ilmeisemmin johtuu resonoinnista.
 
Itekin asensin just levyllisen NHL21:n eikä se pitänyt todellakaan tuollaista videon kaltaista rohinaa:eek: Lähinnä semmonen kovahko humina, nyt kun pelaa levyltä nii ai että on hiljanen...:cool:
 
Joo selkeesti muuttu ääni ku otti kopasta kii, silti jännästi rohis. Täytyy testailla.
Itselläni on kyllä ihan älyttömän hiljainen ollut tähän mennessä. En tosin ole levyltä yrittänyt asentaa kuin Watch Dogs Legionia toistaiseksi. Mutta se on asentunut aivan hiirenhiljaisesti.

AC Valhallaa ei valitettavasti tuossa lähi-Gigantissa ollut enää yhtäkään kappaletta, joten sitä en nyt sitten vielä päässyt tuolla hyvityskoodilla ostamaan. Täytyy varmaan tilata se vaikka Gigantin nettisivuilta, ja siinä hyödyntää koodi.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni on kyllä ihan älyttömän hiljainen ollut tähän mennessä. En tosin ole levyltä yrittänyt asentaa kuin Watch Dogs Legionia toistaiseksi. Mutta se on asettunut aivan hiirenhiljaisesti.
Juuri tuon pelin ku iskin sisään ni alko ton aikasemmin laittamani videon kaltanen rohinakolina. Noh pelailtava tää vuosi näin ja vaihettava mylly uuteen jos jatkaa meteliä.
 
Juuri tuon pelin ku iskin sisään ni alko ton aikasemmin laittamani videon kaltanen rohinakolina. Noh pelailtava tää vuosi näin ja vaihettava mylly uuteen jos jatkaa meteliä.

Tää voi olla ihan placebo juttu, mutta koita ottaa levy pois sisästä, töpseli hetkeks irti seinästä ja takas. Oli tän jälkeen mun mielestä hiljaisempi :D
 
Ylös Bottom