Voi hyvin olla just tääTää voi olla ihan placebo juttu, mutta koita ottaa levy pois sisästä, töpseli hetkeks irti seinästä ja takas. Oli tän jälkeen mun mielestä hiljaisempi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voi hyvin olla just tääTää voi olla ihan placebo juttu, mutta koita ottaa levy pois sisästä, töpseli hetkeks irti seinästä ja takas. Oli tän jälkeen mun mielestä hiljaisempi
Voi piru! Ostin joskus Xbox One X:lle tuollaisen Energizerin lataustelakan ja eihän ne nyt sitten käy uuteen XSX:n ohjaimeen! Akku siis kiinnittyy mutta luukku joka siihen menee päälle, ei mene kiinni koska "hampaat" on n. 1-2 cm eri kohdassa. Kai se on jostain sitten uus hommattava!
Joo ja motonetistä saa 4 kpl Varta AA -akkuja ja laturin 17 eurolla, joten ei ole hinnalla pilattuVoi piru! Ostin joskus Xbox One X:lle tuollaisen Energizerin lataustelakan ja eihän ne nyt sitten käy uuteen XSX:n ohjaimeen! Akku siis kiinnittyy mutta luukku joka siihen menee päälle, ei mene kiinni koska "hampaat" on n. 1-2 cm eri kohdassa. Kai se on jostain sitten uus hommattava!
Näytä liitetiedosto 4730
Eilen tuli kanssa Series X haettua..lauantaina vasta pääsee kunnolla pelailemaan ja paketin avaamaan. . Niin saako tätä pitää myös vaakatasossa vai onko tuo pystyasento se ainut oikea?. Pystyasentokin omaan tv tasoon sopii, että sekin ok, mutta tottunut pitämään konsolit vaakatasossa, niin se houkuttaisi..
Onko esiintyny pätkintää? Mulla Forza Horizonis joissain välijuttujen aikaan välillä pätkii ääni 10-30sek. Tuntuu että niissä kohissa ku peli lataa jotain.Taas oli käyttäjässä vika kun taistelin vaikka kuinka kauan että sain steelseries arctis x9 yhdistettyä. Kun vihdoinkin jaksoi katsoa ohjeita niin vanha paritus piti poistaa
Ei ole koskaan pätkinyt mun kuulokkeet. Pari tuntia ehdein pelaamaan bright memory yöllä. Oli ensin yhdistettynä telkkariin ja sit sain yhdistettyä ne boxiin ja dolby atmos päälle niin ai että kuinka hyvä ääniOnko esiintyny pätkintää? Mulla Forza Horizonis joissain välijuttujen aikaan välillä pätkii ääni 10-30sek. Tuntuu että niissä kohissa ku peli lataa jotain.
Juu tuo on mielipide, itse tykkään että namiskat ja ristiohjain ottaisi aina sen kontaktin ja jämäkästi ns. premium äänellä eli "thump" eikä muovisella "NAKS", vähän kuten auton ovissaKuten @Jogi jo sanoikin niin ristiohjain naksuu vähän kovempaa ja mielestäni on parempi. Painallukset selkeämpiä, vaikka vähän enemmän naksuukin.
Minulla ei ole tällaista ollenkaan. Ihan yhtä hyvin ottaa painallukset kuin Xbox Onen ohjain. Onkohan sinun ohjain ollut jossain testipenkissä ennenkuin on mennyt laatikkoon.ABXY näppylöissä oma ohjain tuntuu vähän vasteettomalta, ääni ja tunne on että nappia on painettu mutta monesti ei ota vielä silloin käskyä vastaan, voimaa pitänyt laittaa enempi. Pitää rämpytellä, ehkä se siitä herkistyy.
Ei ole koskaan pätkinyt mun kuulokkeet. Pari tuntia ehdein pelaamaan bright memory yöllä. Oli ensin yhdistettynä telkkariin ja sit sain yhdistettyä ne boxiin ja dolby atmos päälle niin ai että kuinka hyvä ääni
Eikös se niin ole, että tuki Dolby Visionin peleille tulee vuoden 2021 aikana. Leffoille/levyasemalle ei tule tukea, kun siihen ei riitä softapuolen Dolby Vision vaan tarvitaan lisäksi rautaa kunnon Dolby Visionia varten.Mites, onko kukaan testannut vielä ( esim LG:n CX/C9 ) että tukeeko Series X Dolby Visionia Blu-ray asemalla eli leffojen katselussa?
Eikös se niin ole, että tuki Dolby Visionin peleille tulee vuoden 2021 aikana. Leffoille/levyasemalle ei tule tukea, kun siihen ei riitä softapuolen Dolby Vision vaan tarvitaan lisäksi rautaa kunnon Dolby Visionia varten.