Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Telian piti tällä viikolla, alkaen maanantaina 1.2, lähettää levyasemallisia pleikkareita. Onko kukaan saanut sieltä toimitusvahvistusta tai muuta infoa? Pitäis itse saada tästä erästä, mutta mitään ei ole kuulunut vielä.

Edit. Tulihan sieltä seurantakoodi nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Powerilla oli äskön myynnissä mutta meni minuuteissa :D

Tunti sitten kävin katsomassa Powerin ja muutamaan muun sivut kaupan sivut ja tyhjää näytti kuten yleensä mutta kiitos tästä viestistä, menin sivulle ja hetken rämpytin nappia ajatellen josko jonkun ostoskorista vapautuisi konsoli. Ehkä 20. kerran kohdalla konsoli sujahti ostoskoriin ja nyt tilausvahvistus sähköpostissa.
 
Tunti sitten kävin katsomassa Powerin ja muutamaan muun sivut kaupan sivut ja tyhjää näytti kuten yleensä mutta kiitos tästä viestistä, menin sivulle ja hetken rämpytin nappia ajatellen josko jonkun ostoskorista vapautuisi konsoli. Ehkä 20. kerran kohdalla konsoli sujahti ostoskoriin ja nyt tilausvahvistus sähköpostissa.
Ole hyvä ;D
 
Mitä luulette tuleeko Gigantille pelkkiä levyasemallisia versioita kun arvonnassa pelkästään niitä, vai laittavatko digitaaliset suoraan myyntiin? Harmittaa, kun tämä arvonta olisi ollut hyvä mahdollisuus saada osto-oikeus, mutta kun tähtäimessä on tuo digi versio...
Siellähän lukee nimenomaan, että levyasemallinen versio.
 
Huh jännityksellä luin näitä kommentteja siitä kuinka lähellä Verkkokaupan jono jo on, kun näköjään olen itse lyönyt tilauksen sisään 18.9. Saas nähdä milloin tulee seuraavaa erää
 
Menin prisma.fi sivulle ja täytin palautekaavakkeen, jossa kysyin että saadaanko kohta lisää Pleikkareita.

Prisman vastaus:
Tuotetta on tulossa kyllä meille myyntiin lähiaikoina, mutta tarkkaa aikataulua tai myyntitapaa ei ole vielä vahvistettu. Ilmoitamme asiasta prisma.fi sivulla, joten suosittelen seurailemaan sitä.
 
Kyllä harmittaa tuo Powerin konsolierä jonka missasin. Juuri eilen kysyin aspasta ja silloin vastattiin ettei ole tietoa millon saavat...
 
Ylös Bottom