Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai tuo LG OLED CX / BX? Kyllä, se on oikeasti hyvä TV.Onko toi sitten hyvä oikeesto hyvä tv
Jos haluat parhaan, niin se on Oled. Kaikki muu on höpöpuhetta. Jos budjetti vain antaa periksi, niin älä edes mieti muita vaihtoehtoja.no mikä on sitten hyvä tv ps5 ja 4k elokuvien katseluun
Eiköhän tämä riipu myös siitä mihin televisiota käyttää ja missä. Esimerkiksi heijastuksien käsittely tai huoneen valoisuus/pimeys yleensäkin sekä tietenkin käyttääkö pelaamiseen, leffoihin, normi-kanavien katseluun vai mihin.Jos haluat parhaan, niin se on Oled. Kaikki muu on höpöpuhetta. Jos budjetti vain antaa periksi, niin älä edes mieti muita vaihtoehtoja.
Tässä tapauksessa ja jos kuvanlaatua haluaa, niin Samsungin Q80/Q90 tai Sonyn H90/H95 niin isona kuin mahtuu ja rahat riittää.minulla on todella valoisa huonne sitä ei oikein saa millään kovin pimeaksi ja minulle ei oo tärkeä se kuinka musta on musta
vaan mikä sopii valoisaa huoneeseen,minulla on ollut 2 oledia kumpaakin on tullut 2 raitaa vaakatasoon kumpaakiin tv sen takia harkitsen tv vahtoa
Niin on minullakin valoisa huone ja ei ole ollut ongelmia kuvan näkemisen kanssa. Se, että Oledit ei olisi tarpeeksi kirkkaita on jotain mielikuvitelmaa. Iltaisin meinaa silmiä häikäistä, kun ruudulla on paljon valkoista taustaa. Toki, jos sinulla on Oled ollut niin osaat arvioida, miten päivänvalo tv:n heijastuu. Harmi, että on käynyt noin huono tuuri kahden television kanssa.minulla on todella valoisa huonne sitä ei oikein saa millään kovin pimeaksi ja minulle ei oo tärkeä se kuinka musta on musta
vaan mikä sopii valoisaa huoneeseen,minulla on ollut 2 oledia kumpaakin on tullut 2 raitaa vaakatasoon kumpaakiin tv sen takia harkitsen tv vahtoa
Samaa mieltä kyllä tästä. CX ollut tarpeeksi kirkas suht valoisaan olohuoneeseen. Oledeissa tuo heijastuvuus näkyy vähän voimakkaammin mustaa taustaa vasten johtuen siitä että kun täysin musta on oikesti musta (eli pikseleitä ei ole mitenkään valaistu toisin kuin lcd näytöissä) niin tämän kääntöpuolena heijastuksia tulee vähän enemmän. Nyt Oledia 4kk käyttäneenä otan paljon mieluummin ajoittaiset päivällä tulevat heijastelut mustassa taustassa kuin lcd näyttöjen tuhnuiset "mustat" vaikka heijastelua onkin vähemmän. Mutta joo makuasioitahan nämä mikä haittaa ketäkin.Niin on minullakin valoisa huone ja ei ole ollut ongelmia kuvan näkemisen kanssa. Se, että Oledit ei olisi tarpeeksi kirkkaita on jotain mielikuvitelmaa. Iltaisin meinaa silmiä häikäistä, kun ruudulla on paljon valkoista taustaa. Toki, jos sinulla on Oled ollut niin osaat arvioida, miten päivänvalo tv:n heijastuu. Harmi, että on käynyt noin huono tuuri kahden television kanssa.
Hommaat sellaisen peilikalvon tuohon, jolloin telkkari näyttää peililtä ollessaan kiinni. Johan alkaa emäntä lämpeämäänMissäs vaiheessa LG CX 77" on tullut tarjolle 2999 euron hintaan? :O Näin ainakin Verkkiksessä. Nyt harmittaa että emäntä ei anna laittaa noin isoa ruutua olkkarin seinälle. Tuossa olisi jo wow-factoria.
Myös 2021 mallista päästy ottamaan ensipuraisuja. Vaikuttaa tekevän pieniä parannuksia ja uutena nyt tarjolla 83" koossa, siis suurin tarjolla 4K Oled. Hintakin varmasti sen mukainen:
![]()
LG C1 OLED TV (OLED65C1) review
The C1 OLED is one of the best TVs we’ve seen in 2021, and a very good option for a cheaper OLED in 2022www.techradar.com
Löytyy ainakin omasta C9:stä ja on erittäin komean näköinenkin. Koska kyseessä Oled niin näyttää ihan oikealta taululta kehyksineen, kun laittaa eri taideteoksia pyörimääm looppina. Saa toki myös muunlaisia kuvia. Tuota on kyllä kauniimpi puoliskokin ihastellut, siinä voisikin olla saumani perustella isomman taulun hankinta hänelle.Onkos LG:ssä sellaista tauluominaisuutta kuten Samsungissa (Ambient Mode)? Sillä saa ihan kätevästi televisiota sopimaan sisustukseen, jos sellainen tarve on. Itselle ei toki sille käyttöä ole ollut, mutta ei se huonolta ominaisuudelta vaikuttanut.
![]()
Helps & Tips for TV & AV | Samsung Support Singapore
Helps & Tips for TV & AV | Samsung Support Singaporewww.samsung.com
Samsungilla ainakin voit valita suosikeiksi ainoastaan hd lanavia tai mitä vaan ja sit käyttää sitä kanava listaa.Pystyykö sd kanavia poistamaan luettelosta millään laitteella?
Sama homma myös LG:llä. Eipä ole pitkään aikaan ollut kuin omat suosikkikanavat valittavissa telkkarissa.Samsungilla ainakin voit valita suosikeiksi ainoastaan hd lanavia tai mitä vaan ja sit käyttää sitä kanava listaa.