Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

12 pickkiä ja parhaimmat:
UCL Marquinhos
FS Lunin
Eriksen
Thiago Silva
MOTM Ocampos
Dybala
Sancho

Sitten loppukin taas <82 kortit klubista. Joutunee odottaa torstai pakkoja.
 
Siis perkeke tehdäkö prime RC vai ei.... ei osaa päättää.... helvetin hyvä ja hauska kortti. Eikä tarvitsisi miettiä lb ukkoakaan loppu fifassa.
 
Noi pickit on kyllä rikki. Tein niitä about 25 ja tais 4 olla ettei ollut 84 tai isompaa korttia.
Mm If chiellini, mhkitarian ja soucek. Kroos, koke, verratti kultainen ja sininen, Kane, busquets, aspas, gulacsi, carvajal.

Ihan vörttiä fodderia.
 
Noi pickit on kyllä rikki. Tein niitä about 25 ja tais 4 olla ettei ollut 84 tai isompaa korttia.
Mm If chiellini, mhkitarian ja soucek. Kroos, koke, verratti kultainen ja sininen, Kane, busquets, aspas, gulacsi, carvajal.

Ihan vörttiä fodderia.

Mulla viimeiset 25 pikkiä... Koke ja Pizzi... on nämä rikki.
 
Tein itsekkin noita +81 pickejä n.30

Parhaimpina:

Future stars James
Lewandowski
terr Stegen
Courtois
Casemiro
Lloris
MOTM Ocampos

eihän noissa ole mitään järkeä, torstaina sitten rewardien jälkeen taas lisää.
 
Tuli pelattua yksi draft ja draftin voittopalkinnoista tuli Future Stars Reece James. Aika hyvä nosto, kun tuosta saa näköjään +500k. Eikö Jamesista pitänyt tulla perjantaina CDM-kortti? Luulisi, että tuo voisi laskea tuon RB:n hintaan, joten tuo kannattaa varmaan myydä heti pois ja ostaa sitten myöhemmin marketista takaisin, jos tuota haluaa kokeilla?
 
Tuli pelattua yksi draft ja draftin voittopalkinnoista tuli Future Stars Reece James. Aika hyvä nosto, kun tuosta saa näköjään +500k. Eikö Jamesista pitänyt tulla perjantaina CDM-kortti? Luulisi, että tuo voisi laskea tuon RB:n hintaan, joten tuo kannattaa varmaan myydä heti pois ja ostaa sitten myöhemmin marketista takaisin, jos tuota haluaa kokeilla?
Nyt future starsit on aika hyvin hinnoissa, mutta veikkaan, että hinnat tulee jossain kohin aika roimasti alas. Sinuna melkein laittaisin Jamesin taipaleelle ja ostaisin myöhemmin halvemmalla takas jos sitä haluaa kokeilla.
 
Tuleekohan nuo iconien hinnat tippumaan, kun huhujen mukaan ensi viikolla tulisi prime icon momentsit. Mietin vähän jos myisi tuon base Cruyffin pois. Mid Vieiran pidän varmaan jengissä, kun tuosta ei ole aikomuksia luopua vielä pitkään aikaan.

Cruyffin myymällä vaihtaisin varmaan sen 5-2-1-2 takaisin ja ottaisin kokeiluun TOTY TAA:n ja TOTY Daviesin laidoille ravaamaan. Tekisi mieli ottaa myös Rooney joukkueeseen, mutta en saa häntä oikein linkattua joukkueeseen muilla kuin Ferdinandilla. Jos joku keksii, että miten saisin tuohon Ferdinandin tilalle jonkun nopean toppariksi soveltuvan pelaajan mahdutettua tähän joukkueeseen, niin olisin erittäin kiitollinen. IF Walkeria olisi kiva kokeilla, mutta hänen kanssaan en saisi joukkueen kemiaa mitenkään 100 asti.

 
Suolainen hinta tossa Fatissa tyhjensin koko klubin käytännössä noihin 81 kortteihin. Todella harvasta tuli alle 83 kortteja. Ei sieltä mitään kalliita kortteja tullut. Mutta isorating fodderia. Tein ton Curtis Jonesin että sai väinölle kemiaa ja salahin penkiltä kentälle. Jäi vielä toiseen samanlaiseen ylikin. Melkein tehdä toi mid iconi jossain välissä. 5 peliä oli kentällä cm versio. Aika hyvä kortti kyllä, iso ja silti helppo pelata.

Tuo reinier on pitkästä aikaa kivan oloinen tehtävä tehdä. Noita lisää.
 
Eusebio, TOTY Lewa, Del Piero, Neymar, Rooney jne.

Ihan samalla tavalla tulee noita WL pelejä missä et vaan saa maalia tehtyä vaikka maali ois tyhjänä niin kuin jollain perus kulta ukoilla.
 
Milloinkohan EA meinaa korjata tuon 532 taktiikan, sillä tuo on ihan vitun rikki? Jos vastustaja osaa edes vähän puolustaa ja sen kolmen topparin edessä painaa menemään Kantella tai jollain vastaavalla koko 90 minuuttia juoksunappi pohjassa, niin pelikokemus on joka kerta ihan perseestä. Tänä viikonloppuna olen voittanut pari itseäni parempaa pelaajaa, jotka ovat oikeasti olleet hyviä pelaamaan, mutta sitten vastapainona olen hävinnyt parille 532 janarille, jotka ovat oikeasti olleet selvästi minua huonompia pelaajia. Jos nuo 532 janarit onnistuu voittamaan, niin silloinkin lopputulos on yleensä joku 1-0 tai 2-0 voitto ja pelin jälkeen vain vituttaa. Tämä on kyllä paskin meta, joka tässä pelisarjassa on koskaan ollut.
 
Milloinkohan EA meinaa korjata tuon 532 taktiikan, sillä tuo on ihan vitun rikki? Jos vastustaja osaa edes vähän puolustaa ja sen kolmen topparin edessä painaa menemään Kantella tai jollain vastaavalla koko 90 minuuttia juoksunappi pohjassa, niin pelikokemus on joka kerta ihan perseestä. Tänä viikonloppuna olen voittanut pari itseäni parempaa pelaajaa, jotka ovat oikeasti olleet hyviä pelaamaan, mutta sitten vastapainona olen hävinnyt parille 532 janarille, jotka ovat oikeasti olleet selvästi minua huonompia pelaajia. Jos nuo 532 janarit onnistuu voittamaan, niin silloinkin lopputulos on yleensä joku 1-0 tai 2-0 voitto ja pelin jälkeen vain vituttaa. Tämä on kyllä paskin meta, joka tässä pelisarjassa on koskaan ollut.
Ihan sama homma mulla. Oon hävinny niin monelle huonommalle että ei mitään järkeä. Parempi pelaaja saa tehdä hirveän työn että sais maalin tehtyä ja huonommalle joka makaa vaan omalla alueella ja puolustaa ni se on yks kolmio syöttö ja sieltä maali. Ei niinku mitään järkeä miten tuo AI blokkailee noita vetoja yms ja muutenkin pelin tempo on jotenkin todella hidas.
 
Ihan sama homma mulla. Oon hävinny niin monelle huonommalle että ei mitään järkeä. Parempi pelaaja saa tehdä hirveän työn että sais maalin tehtyä ja huonommalle joka makaa vaan omalla alueella ja puolustaa ni se on yks kolmio syöttö ja sieltä maali. Ei niinku mitään järkeä miten tuo AI blokkailee noita vetoja yms ja muutenkin pelin tempo on jotenkin todella hidas.
Joo ei tässä pelissä ihan hirveästi järkeä ole tällä hetkellä. Vastustajalla hirveä lihamuuri edessä ja sen kerran, kun saa hyökkääjän jalan vapaaksi, niin sieltä tulee joku ihan älytön AI blokki. Jos pääsee niin hyvään maalipaikkaan, että sitä ei voi enää mitenkään blokata, niin Cruyffit ja Mbappet laukovat ylärimaan tai tolppaan. Mulla on varmaan tänä viikonloppuna enemmän ylärimoja ja tolppia kuin viimeisen kuukauden aikana.

Eihän tuossa ihan hirveästi ole järkeä, kun jos haluaa tehdä maalin, niin melkein paras keino siihen on pallon luovuttaminen vastustajalle ja sen jälkeen koittaa saada nopean pallonriiston. Pallonhallinnasta ei ole mitään hyötyä, kun maalipaikkoja on melkeinpä mahdoton saada, jos vastustaja osaa puolustaa.

Nyt on kuitenkin onneksi WL takana recordilla 14-3. Cruyff saa ainakin lähteä joukkueesta ja tuo TOTY Davies pitää ottaa kokeiluun. Paras keino murtaa nuo bussit on varmaan tuo 532, jossa laittaa wingbackit join the attackille ja kaksi cm:ää get forwardille. Vastahyökkäyksien varalta pitäisi varmaan laittaa joku nopea laitapakki toppariksi. Jotain tällaista vähän pohdin ingame:

 
Iteki laittelin squadia uusiks ja toty lewa, toty kdb, toty trent lähti myyntiin. En keksiny enää muutakaan ku en vaan ymmärrä miten voi pelit mennä huonommin tällä melkein 20 mil maksavalla tiimillä vs edellinen muutaman miljoonan tiimi. Ostin jo tilalle toty Messin, mut saa nyt nähdä. En oikeen tiiä millä formalla ees pelais.
 
Ylös Bottom