Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noi pickit on kyllä rikki. Tein niitä about 25 ja tais 4 olla ettei ollut 84 tai isompaa korttia.
Mm If chiellini, mhkitarian ja soucek. Kroos, koke, verratti kultainen ja sininen, Kane, busquets, aspas, gulacsi, carvajal.
Ihan vörttiä fodderia.
Nyt future starsit on aika hyvin hinnoissa, mutta veikkaan, että hinnat tulee jossain kohin aika roimasti alas. Sinuna melkein laittaisin Jamesin taipaleelle ja ostaisin myöhemmin halvemmalla takas jos sitä haluaa kokeilla.Tuli pelattua yksi draft ja draftin voittopalkinnoista tuli Future Stars Reece James. Aika hyvä nosto, kun tuosta saa näköjään +500k. Eikö Jamesista pitänyt tulla perjantaina CDM-kortti? Luulisi, että tuo voisi laskea tuon RB:n hintaan, joten tuo kannattaa varmaan myydä heti pois ja ostaa sitten myöhemmin marketista takaisin, jos tuota haluaa kokeilla?
Ihan sama homma mulla. Oon hävinny niin monelle huonommalle että ei mitään järkeä. Parempi pelaaja saa tehdä hirveän työn että sais maalin tehtyä ja huonommalle joka makaa vaan omalla alueella ja puolustaa ni se on yks kolmio syöttö ja sieltä maali. Ei niinku mitään järkeä miten tuo AI blokkailee noita vetoja yms ja muutenkin pelin tempo on jotenkin todella hidas.Milloinkohan EA meinaa korjata tuon 532 taktiikan, sillä tuo on ihan vitun rikki? Jos vastustaja osaa edes vähän puolustaa ja sen kolmen topparin edessä painaa menemään Kantella tai jollain vastaavalla koko 90 minuuttia juoksunappi pohjassa, niin pelikokemus on joka kerta ihan perseestä. Tänä viikonloppuna olen voittanut pari itseäni parempaa pelaajaa, jotka ovat oikeasti olleet hyviä pelaamaan, mutta sitten vastapainona olen hävinnyt parille 532 janarille, jotka ovat oikeasti olleet selvästi minua huonompia pelaajia. Jos nuo 532 janarit onnistuu voittamaan, niin silloinkin lopputulos on yleensä joku 1-0 tai 2-0 voitto ja pelin jälkeen vain vituttaa. Tämä on kyllä paskin meta, joka tässä pelisarjassa on koskaan ollut.
Joo ei tässä pelissä ihan hirveästi järkeä ole tällä hetkellä. Vastustajalla hirveä lihamuuri edessä ja sen kerran, kun saa hyökkääjän jalan vapaaksi, niin sieltä tulee joku ihan älytön AI blokki. Jos pääsee niin hyvään maalipaikkaan, että sitä ei voi enää mitenkään blokata, niin Cruyffit ja Mbappet laukovat ylärimaan tai tolppaan. Mulla on varmaan tänä viikonloppuna enemmän ylärimoja ja tolppia kuin viimeisen kuukauden aikana.Ihan sama homma mulla. Oon hävinny niin monelle huonommalle että ei mitään järkeä. Parempi pelaaja saa tehdä hirveän työn että sais maalin tehtyä ja huonommalle joka makaa vaan omalla alueella ja puolustaa ni se on yks kolmio syöttö ja sieltä maali. Ei niinku mitään järkeä miten tuo AI blokkailee noita vetoja yms ja muutenkin pelin tempo on jotenkin todella hidas.