Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm jaa kannattaisikohan noilla icon swapseilla tehdä tuo mid icon packi vaiko sit vidic ja lopuilla sit noita 85/83 pakkoja? Tolle vidicille löytyis kyllä käyttöä ja mid icon packi onkin sit tuuri peliä mitä tulee. Niin ja 12 noita swappeja tosiaan löytyy.
Jos sä tarvit kuumeisesti cb:n niin sillon ehdottomasti vidic. Jos joukkuetta on tarvetta upgradettaa vähän joka puolelta niin sillon mid icon pack.
 
Nyt tuntuu kyllä WL:n pelaaminen pitkästä aikaa oikeasti hauskalta. Tuo korkeampi linja ja hyökkäävämpi taktiikka on tuottanut tulosta ja tällä hetkellä record on 11-0. Parin pelin jälkeen vaihdoin Ronaldon kärjestä laitacamiksi ja Mbappen kärkeen, mikä on ollut hyvä muutos. Voi olla, että omissa alkaa soimaan, kun kohta tulee varmasti elitetason vastustajia vastaan, mutta hyvin on ainakin puolustus tähän asti vielä toiminut. Cruyffinkin tuomitsin vähän liian nopeasti parin pelin jälkeen. Onhan tuolla Cruyffilla omat heikkoudet, mutta hän pystyy kyllä laukomaan todella vaikeista asennoista maaleja.
 
Kattelin vähän hintoja ja mitä hittoa. Siitä ku ostin ni Lewa tippunu 500k ja KDB 300k. Alkaa olla aika hyvissä hinnoissa jos jollain on ollut suunnitelmissa ostaa.

Sit jotkut maksaa jostain future star Camavingasta 2,6 milliä jolla on ihan perus geneerinen playermodel eikä edes skannattua naamaa pelissä ja sen lisäks vielä 3*3*. o_O
 
Lewa myyty reilulla 2 miljoonalla, TOTY:n aikaan ois saanu reilu 2.4 miljoonaa. Oikeasti kuvittelin että lähtee pieneen nousuun kun häviää pakoista, väärin luultu. Noh, nyt on ainakin kolikoita TOTS'n sitten, kun seuraavan kerran palaan pelin pariin tuolloin. Eli vissiin huhtikuussa.
 
Toty Lewandowski ollu todella kova. Statsit 27 peliä (kaikki div 1 rivals tai wl) 42 maalia ja 9 syöttöä.
 
WL 11-10, erittäin hikistä touhua patchin jälkeen. Pelkkää +8 hengen boxin puolustusta ja vastahyökkäyksiä, jota ei oikein voi mitään kuin jäädä ihailee vihollisen maalia. Tässä tulikin mieleen, onko kiellettyä palkata 10 sumopainijaa tukkimaan maalin? Sehän käytännössä aina suoraan rankkareisiin.

Paloi taas pitkästä aikaan käämi, että menee minun puolesta tämä patchin WL tauolle ja olen ilman noit silver 1 palkintoja.
 
WL 11-10, erittäin hikistä touhua patchin jälkeen. Pelkkää +8 hengen boxin puolustusta ja vastahyökkäyksiä, jota ei oikein voi mitään kuin jäädä ihailee vihollisen maalia. Tässä tulikin mieleen, onko kiellettyä palkata 10 sumopainijaa tukkimaan maalin? Sehän käytännössä aina suoraan rankkareisiin.

Paloi taas pitkästä aikaan käämi, että menee minun puolesta tämä patchin WL tauolle ja olen ilman noit silver 1 palkintoja.
Täysin samaa kuraa joka peli.

1. lagaa joka pelissä. Monta maalia katsottu hidastuksena.
2. Jos hallitset palloa alle 33% ja vedät enemmän kuin kerran maalia kohti, voitat pelin
3. Karmea bussi maalin edessä ja ei auta vaikka pelaa maalivahdin ulos jo tilanteesta - aina joku välissä
 
Eipä se patchin vika ole jos taktiikka on vetää bussilla ja kalanväsytys taktiikalla.

Laittakaa vaan rohkeesti aggressiiviset taktiikat ja korkealla linjalla puolustatte manuaalisesti. Paras lääke näitä vastaan ja huomattavasti hauskempaa pelata.
 
Eipä se patchin vika ole jos taktiikka on vetää bussilla ja kalanväsytys taktiikalla.

Laittakaa vaan rohkeesti aggressiiviset taktiikat ja korkealla linjalla puolustatte manuaalisesti. Paras lääke näitä vastaan ja huomattavasti hauskempaa
En mä keksi. Kaksi viimeistä hävitty niin että vastuksella molemmat vedot maaliin ja alle 33 hallinta. Mulla 8-10 vetoa ja ei mikään sisään. Kai olen unohtanut miten suunnataan tai jotain.
 
Itellä meni jo moti näihin 5 atb vässyköihin, ketkä lähtee pelaamaan 0-0.
Joo G3 asti pelasin ja sai riittää tältä viikonlopulta. Aluksi oli ihan kivaa, mutta eilen illalla alkoi tulemaan jo elitetason vastustajia vastaan, jotka pelasivat tuolla samalla bussitaktiikalla, niin alkoi hauskuus loppua.

Tuli vastaan eilen sellainen kaveri, joka oli ainakin Futbinin mukaan vetänyt joskus 30-0 statsit WL:ssä. Hallitsin peliä ja tilanne oli 1-1 johonkin 70 minuutille asti, kunnes kaveri puski TOTY Rollella vain minun puolustajieni läpi, vaikka pelasin tilanteen hyvin. Taisi sitten lopulta päättyä 4-1, kun lähdin yliaggressiivisesti hakemaan tasoitusta. Kyllä siinä hauskuus alkaa loppua, kun tulee tuon tason vastustajia vastaan, joilla on se 6-8 pelaajaa siellä oman maalin edessä. Vastustaja kun ei tee käytännössä ollenkaan virheitä, niin aika mahdotonta on saada maalipaikkoja.
 
5-3-2 on uusi "the juttu" vai? Siellä on sitten vissiin EA:n toimistolla katseltu Elite-tason pelaajien kanssa yhdessä Tottenhamin Mourinho-palloa ja todettu "Hei, näin tätä lajia kuuluu pelata!" :D
 
Joo G3 asti pelasin ja sai riittää tältä viikonlopulta. Aluksi oli ihan kivaa, mutta eilen illalla alkoi tulemaan jo elitetason vastustajia vastaan, jotka pelasivat tuolla samalla bussitaktiikalla, niin alkoi hauskuus loppua.

Tuli vastaan eilen sellainen kaveri, joka oli ainakin Futbinin mukaan vetänyt joskus 30-0 statsit WL:ssä. Hallitsin peliä ja tilanne oli 1-1 johonkin 70 minuutille asti, kunnes kaveri puski TOTY Rollella vain minun puolustajieni läpi, vaikka pelasin tilanteen hyvin. Taisi sitten lopulta päättyä 4-1, kun lähdin yliaggressiivisesti hakemaan tasoitusta. Kyllä siinä hauskuus alkaa loppua, kun tulee tuon tason vastustajia vastaan, joilla on se 6-8 pelaajaa siellä oman maalin edessä. Vastustaja kun ei tee käytännössä ollenkaan virheitä, niin aika mahdotonta on saada maalipaikkoja.

WL matchmaking elo kun on siinä +15 paikkeilla niin ne matsit on sen jälkeen niin hikisiä, että melkein mielummin lopettaa siihen.

5-3-2 on uusi "the juttu" vai? Siellä on sitten vissiin EA:n toimistolla katseltu Elite-tason pelaajien kanssa yhdessä Tottenhamin Mourinho-palloa ja todettu "Hei, näin tätä lajia kuuluu pelata!" :D

Tuo 532 hypetys on lähtenyt jotenkin ihan käsistä. Yks pelaaja voitti sillä EA turnauksen ni sen jälkee kaikki ruvennu pelaamaan sillä, koska "uusi" meta.

Ite en tykänny oikeen tosta 5 alakerrasta ku testasin muutaman pelin ja sit tuo Verjgangi, jonka wl recordi on joku 500-0 painelee edelleen flätillä 442 kaikkia kuonoon ni en ihan usko tuohon, että 5 alakerta ois jotenkin todella ylivoimainen. Tietysti voi perustella, että sillä on helppo puolustaa, mutta kai sillä nyt on jos sulla on 5 puolustajaa ja keskikentästä 2 stay backilla. :D
 
Eipä se patchin vika ole jos taktiikka on vetää bussilla ja kalanväsytys taktiikalla.

Laittakaa vaan rohkeesti aggressiiviset taktiikat ja korkealla linjalla puolustatte manuaalisesti. Paras lääke näitä vastaan ja huomattavasti hauskempaa pelata.
Jep, itse palasin 4222 käytöstä takaisin 4312 taktiikkaan, linja 6 korkeudella, laitapakit nousee ja cdm stay back, puolustavampi toinen cm koskematon ja hyökkäävämpi get 2 box ja sit vaan palloa eteenpäin ja juoksua. Se helpottaa että boateng on niin hiton hyvä syöttämään. Varane on siinä aivan onneton.
 
Todella hyvä SBC tuo 81+ player pick. 5 rare goldia ja 6 normaalia goldia, eikä mitään overallrajoituksia. Kolme tein ja sieltä nousi 87 Szczesny, 85 Gulacsi ja 83 Strakosha. Quick sellattavilla pelaajilla saa hyviä foddereita, kyllä maistuu. Pitää heittää kaikki turhat pelaajat tuohon.
 
Todella hyvä SBC tuo 81+ player pick. 5 rare goldia ja 6 normaalia goldia, eikä mitään overallrajoituksia. Kolme tein ja sieltä nousi 87 Szczesny, 85 Gulacsi ja 83 Strakosha. Quick sellattavilla pelaajilla saa hyviä foddereita, kyllä maistuu. Pitää heittää kaikki turhat pelaajat tuohon.

Mulla nyt parikymmentä tehtynä..

Parhaat

Fs Lunin
Auba
Casemiro
Pogba
83 Motm
Alex Sandro
 
Ylös Bottom