Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonnih uusi konsolin päivitys taas tulilla.

Sanokaa nyt heippa:
- Squad battle glitchille
- pallon pomputtelu tai työntö eteen ja perään nerfattu. ukot pysyy huonommin pallon perässä
- flick ja volley nerfattu esim. rainbow flick + shot
- bridgeä korjattu ettei pysäytä puolustajaa hetkelliseksi paikoilleen ihmettelemään.

Seuraavaksi €A voisit myös nerffata tuota syöttelyä, aivan liian OP ja buustata tuota bussilinjaa, että osaisi katkoa kaikki syötöt.
 
Ihan hyvä et noita glitsisiä skill moveja nerffataan.

Pitkästä aikaa innolla odotan et wl alkaa. Oli tol tän hetken tiimillä niin hauska pelata.
 
Tässä kun on katellut porukoitten jengejä niin pakko kysyä teiltä, että mikä on teijän suhtautuminen chemistryyn? Onko sen pakko olla aina 10 vai voitteko peluuttaa hieman off cemilläkin olevaa? Itse ainakin olen aivan neuroottinen tuon 10- cemin kanssa :D
 
Tässä kun on katellut porukoitten jengejä niin pakko kysyä teiltä, että mikä on teijän suhtautuminen chemistryyn? Onko sen pakko olla aina 10 vai voitteko peluuttaa hieman off cemilläkin olevaa? Itse ainakin olen aivan neuroottinen tuon 10- cemin kanssa :D
Kunhan koko joukkueen chemistry on 100, niin ei väliä. Mulla on tällä hetkellä TOTY Bruno 8 chemilla ja CR7 sekä Mendy 7 chemilla.

Onko joku testannut tuota objective Grealishia? Hän on ihan omia suosikkipelaajiani, joten olisi kiva saada myös käyttökelpoinen Grealish joukkueeseen, mutta ei jaksaisi lähteä grindaamaan noita friendlyja. Ehkä odotan vain sitä, jos Grealish saisi TOTS-kortin ja otan sen sitten käyttöön.

Rooney saa varmaan istua melko pitkään penkillä, mutta ajattelin kasata jossain vaiheessa kun kolikot riittävät sellaisen "omat suosikkipelaajat" -kokoonpanon, josta löytyy varmasti tontti Rooneylle. Tällä hetkellä suunnitelma on suunnilleen tällainen: https://www.futbin.com/21/squad/5846068
 
Tässä kun on katellut porukoitten jengejä niin pakko kysyä teiltä, että mikä on teijän suhtautuminen chemistryyn? Onko sen pakko olla aina 10 vai voitteko peluuttaa hieman off cemilläkin olevaa? Itse ainakin olen aivan neuroottinen tuon 10- cemin kanssa :D
Itellä oikeastaan pelin suurin viehätys on kasata joukkueita, joissa on kaikilla täydet kemiat. Siinä ois Saxonille täysillä kemioilla, toki Adama laitapakkina. Oikeaksi laituriksi menis kuka vaan valju-ukko myös.
 

Liitetiedostot

  • A39F54E5-8111-41CA-B8B8-11694271B67B.jpeg
    A39F54E5-8111-41CA-B8B8-11694271B67B.jpeg
    3,4 MB · Lukukerrat: 15
Tässä kun on katellut porukoitten jengejä niin pakko kysyä teiltä, että mikä on teijän suhtautuminen chemistryyn? Onko sen pakko olla aina 10 vai voitteko peluuttaa hieman off cemilläkin olevaa? Itse ainakin olen aivan neuroottinen tuon 10- cemin kanssa :D
Tiimi 100 ja minimi 7 pelaajalla.
 
Juu, itellä on ollut kanssa aika fiksaatio siihen, mutta sehän ei vaikuta 100 ja 7 kemioilla kun pienesti chemistrykortin toimintaan.
 
Ennen kemiat oli jokunen pakkomielle. Nykyään riittää se 7 varsin hyvin. Ennemmin hyvä ukko seiskan kemialla kun joku huonompi kumpillä kuten storkki kirjoitteli. Nytkin voisin heittää 86 Comanin tiimiin Neymarin tilalle ja saisin kympille. Kuitenkin neymar on sata kertaa parempi vaikka ilman kemiaa.


Nyt on vähän Lewaa testaillu ja onhan se hyvä. Vaati vähän totuttelua kun tuntuu hakevan palloa alempaa kuin Rolle. Veto on kuitenkin paljon parempi ja tuntuu vähän näppärämmältä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko joku testannut tuota objective Grealishia? Hän on ihan omia suosikkipelaajiani, joten olisi kiva saada myös käyttökelpoinen Grealish joukkueeseen, mutta ei jaksaisi lähteä grindaamaan noita friendlyja. Ehkä odotan vain sitä, jos Grealish saisi TOTS-kortin ja otan sen sitten käyttöön.
Ei oo tullu testattua vielä, mutta oli kyl helppo grindaa. Päivässä sain ite tehtyä ja huomenna varmaanki testiin.
 
Tuli eilen vastaan TOTY VVD ja on kyllä pakko sanoa, että tuo oli ihan laiton kortti. Etenkin kun tällä hetkellä tuo puolustaminen on niin metaa, niin tuosta VVD:stä oli melkein mahdoton päästä ohi ja silloin kun pääsi, niin hän ehti vielä jostain kahden metrin päästä blokkaamaan laukauksen noilla pitkillä jaloillaan. Olenkohan ihan sekaisin, kun tällä hetkellä ottaisin mieluummin tuon TOTY VVD:n puolustukseen kuin Cruyffin hyökkäykseen?
 
Draftissa testasin VVD ni olihan se hyvä mut ei mikään erikoinen. En ainakaan topparista maksais 2,8 milliä, kun puolustaminen on muutenkin niin helppoa.

Kaikki coinsit vaan hyökkäykseen, jotta saa maalin tehtyä näitä boksissa makaavia vihuja vastaan.
 
Trololol, vitsi €A olet palkitseva vajaan 7h pelaamiselle. Hyvä etten enään jaksa yrittää Gold 3.

Capture.PNG
 
silver3 anto Delaynin, paras red picki itel tänä vuonna ja pakat(rivals+wl) oliki sit älyttömän paskaa.. ainoo 83+ oli fernandinho
 
Ylös Bottom