Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Eli joku random työpaikkalistaus on nyt verrattavissa täysveriseen mainoskampanjaan? :D Mistä tiedät että kyseessä ei ollut viittaus käytettävään SSD-teknologiaan?
Missä se täysiverinen mainoskampanja on? Job adeilla boostaillaan ja viestitään "takaoven kautta" ihan yleisesti alalla, jos et sitä tiennyt.
 
Pleikan pilvitallennus ei ole mikään aito pilvitallennus, vaan ainoastaan varmuuskopio. Lisäksi tallennukset sidotaan pelin tuotekoodiin, joten sen takia PS5-pelit eivät voi käyttää pelin PS4-version tallennuksia olipa ne sitten PS5:n kiintolevyllä tai Plus-jäsenien Online Storagessa. Tuon takia tarvitaan tätä Avengersin tyylistä ratkaisua, jossa PS4-version sisältä tallennus lähetetään jonnekin pelitalon/julkaisijan omaan pilveen, josta sen voi PS5-versiolla ladata.

Ok, tuo on itselleni uutta informaatiota. Onpa pirun hankalaksi tehty, mikähän tuossa on alunperin ylipäätään ollut ideana? Estää savejen siirto käyttäjältä toiselle?
Missä se täysiverinen mainoskampanja on? Job adeilla boostaillaan ja viestitään "takaoven kautta" ihan yleisesti alalla, jos et sitä tiennyt.




Näitähän piisaa, mutta ilmeisesti nämä on kaksi täysin verrattavissa olevaa asiaa?
 
Sanotaanko nyt näin että foorumilla hoidetaan se Xboxin ylistys ihan muiden puolesta, joten neutraalimpi sävy tähän nähden on varmasti innokkaimmille faneille sitten jo liian hapokasta. Mutta antaapa tosiaan olla kun se kaivattu konkretia jäi vieläkin näkemättä.
Pakkohan se viel on. Niin onhan tuola niitä ketkä kehuu boksia, mutta nyt oli kyse sun ulosannista. Niin mikä konkretia jäi näkemättä? Mä olen kritisoinut sun kirjotustyyliä boksista. En oo sanonut että oot väärää tietoa jakanut. Mutta sä et nyt jotenkin tunnu ymmärtävän sitä, niin laita nyt jotain konkreettista että missä mä olen sanonu sun jakaneen sitä virheelistä infoa.
 
Pakkohan se viel on. Niin onhan tuola niitä ketkä kehuu boksia, mutta nyt oli kyse sun ulosannista. Niin mikä konkretia jäi näkemättä? Mä olen kritisoinut sun kirjotustyyliä boksista. En oo sanonut että oot väärää tietoa jakanut. Mutta sä et nyt jotenkin tunnu ymmärtävän sitä, niin laita nyt jotain konkreettista että missä mä olen sanonu sun jakaneen sitä virheelistä infoa.

Eli toisinsanoen haluat lässyttää tyhjästä? Foorumilla kun ei käsittääkseni ole yhtä oikeaa kirjoitustyyliä määritelty, niin en nyt näe tarvetta alkaa kaunistelemaan asioita turhaan.

Ehkä alkaisin pohtimaan suhtautumista pelaamiseen ylipäätään, jos jonkun foorumikirjoittelusta mielensä onnistuu pahoittamaan.
 
Ok, tuo on itselleni uutta informaatiota. Onpa pirun hankalaksi tehty, mikähän tuossa on alunperin ylipäätään ollut ideana? Estää savejen siirto käyttäjältä toiselle?
Eeppinen lopetus surkealle sarjalle. No ei se mitään ja saat anteeksi, kaikilla meillä voi välillä olla vaikeaa luetun ymmärtämisen kanssa.

Minä jätän tämän nyt tähän. Pahoittelut sivullisille uhreille.
 
Minusta nuo ovat ihan perus mainosmateriaalia. Jos tuosta vetää sen johtopäätöksen, että MS on valehdellut, jos konsoli häviää parilla framella jossain pelissä ja pääasiallinen viesti on, että Xbox on maailman tehokkain konsoli jokaisessa mahdollisessa tilanteessa, vika ei kyllä ole mainoksissa, vaan silloin on vedetty vähän mutkia suoriksi omassa pääkopassa. Minustakin tuollainen takki auki lesoaminen on hölmöä, mutta se on sitä amerikan meininkiä. Xbox-leirissäkin huomattiin ylilyönnit aika nopeasti ja alettiin puhua nopeimmasta Xboxista ikinä. Usein mainonnassa on ideana, että annetaan tuotteesta semmoinen kuva, että se kannattaa hankkia ja se on hyvä jne. Sitten tosielämässä herkkäuskoisin voi pettyä, jos se ei olekaan mikään jeesusmasiina, joka syö muita konsoleita aamupalaksi.
 
Minusta nuo ovat ihan perus mainosmateriaalia. Jos tuosta vetää sen johtopäätöksen, että MS on valehdellut, jos konsoli häviää parilla framella jossain pelissä ja pääasiallinen viesti on, että Xbox on maailman tehokkain konsoli jokaisessa mahdollisessa tilanteessa, vika ei kyllä ole mainoksissa, vaan silloin on vedetty vähän mutkia suoriksi omassa pääkopassa. Minustakin tuollainen takki auki lesoaminen on hölmöä, mutta se on sitä amerikan meininkiä. Xbox-leirissäkin huomattiin ylilyönnit aika nopeasti ja alettiin puhua nopeimmasta Xboxista ikinä. Usein mainonnassa on ideana, että annetaan tuotteesta semmoinen kuva, että se kannattaa hankkia ja se on hyvä jne. Sitten tosielämässä herkkäuskoisin voi pettyä, jos se ei olekaan mikään jeesusmasiina, joka syö muita konsoleita aamupalaksi.
Jos viesti tulee suoraan MS toimistosta, että maailman tehokkain konsoli niin kyllä se silloin on valehtelua jos se ei siihen kykenekään. Lisäksi näitä "parin framen" tapauksia alkaa olemaan hyvin paljon eli mistään sattumasta ei voida puhua.
 
Eeppinen lopetus surkealle sarjalle. No ei se mitään ja saat anteeksi, kaikilla meillä voi välillä olla vaikeaa luetun ymmärtämisen kanssa.

Minä jätän tämän nyt tähän. Pahoittelut sivullisille uhreille.

Haha, vielä se jaksaa asiasta urputtaa. Luulitkos että tämä informaatio oli jotenkin argumenttiasi tukevaa? :D
Eli samalla tavalla Sonyn toimisto valehteli, että PS5 on nopein konsoli?

Kerrotkos tarkemmin mihin nopeuteen Sony viittasi työpaikka-ilmoituksessaan? Aivan, et tiedä sitä joten lopeta tuo lapsellinen trollaus.
 
" You will also be one of the leaders of an elite team that is super excited to launch the upcoming world’s fastest console(PS5) in 2020." https://web.archive.org/web/2019102...eractiveentertainmentplaystation/jobs/1929657

Siinä sanotaan, että maailman nopein konsoli. Nopein konsoli, ei nopein GPU, CPU tai SSD vaan konsoli. Konsoli on entiteetti, jonka osia ovat tai voivat olla esim. GPU, CPU ja SSD. Nopeudella tarkoitetaan konsolien yhteydessä sitä, että se pystyy pyörittämään pelejä tehokkaammin. Se ei tarkoita esim. nopeutta, jolla konsoli lentää päin seinää, kun harmittaa, että toinen valmistaja on tuottanut tehokkaamman laitteen. Microsoft ei ole tietääkseni kusettanut missään vaiheessa. Xbox series X on tehokkain konsoli speksien mukaan ja sen ilmoittaminen ei ole kusettamista vaikka se ei ole kovin fiksua. Jos olet itse käsittänyt sen väärin niin, että se tarkoittaa, että Xbox series X on joka ikisessä testissä nopeampi kuin PS5, olet mokannut, koska noissa materiaaleissa oli selvillä se konteksti, minkä perusteella tehoväite esitettiin, eli laitteen ominaisuudet, ei satunnaiset tehotestit. Yrität nyt vain muuttaa sitä mitä on sanottu sellaiseen muotoon, mikä sinun mielikuvituksessa on sen merkitys, mutta varmaan se on hauska harrastus sinulle :D Silti aika harva ottaa tuollaista klassista Straw man argumentointia kovin vakavasti.
Ollaan turhanpäiväisen konsolisotajankutuksen ytimessä, kun pitää jotain vuoden 2019 työpaikkailmoituksesta poistettua fraasia koettaa pitää jonkinlaisena argumenttina minkään suhteen.
Eikö tämä ketju ole se lopullinen mutapainiketju, jonne mennään, kun ei haluta pilata kaikkia keskusteluja jankutuksella? Jos se fraasi on turha, miksi se poistettiin?
 
" You will also be one of the leaders of an elite team that is super excited to launch the upcoming world’s fastest console(PS5) in 2020." https://web.archive.org/web/2019102...eractiveentertainmentplaystation/jobs/1929657

Siinä sanotaan, että maailman nopein konsoli. Nopein konsoli, ei nopein GPU, CPU tai SSD vaan konsoli. Konsoli on entiteetti, jonka osia ovat tai voivat olla esim. GPU, CPU ja SSD. Nopeudella tarkoitetaan konsolien yhteydessä sitä, että se pystyy pyörittämään pelejä tehokkaammin. Se ei tarkoita esim. nopeutta, jolla konsoli lentää päin seinää, kun harmittaa, että toinen valmistaja on tuottanut tehokkaamman laitteen. Microsoft ei ole tietääkseni kusettanut missään vaiheessa. Xbox series X on tehokkain konsoli speksien mukaan ja sen ilmoittaminen ei ole kusettamista vaikka se ei ole kovin fiksua. Jos olet itse käsittänyt sen väärin niin, että se tarkoittaa, että Xbox series X on joka ikisessä testissä nopeampi kuin PS5, olet mokannut, koska noissa materiaaleissa oli selvillä se konteksti, minkä perusteella tehoväite esitettiin, eli laitteen ominaisuudet, ei satunnaiset tehotestit. Yrität nyt vain muuttaa sitä mitä on sanottu sellaiseen muotoon, mikä sinun mielikuvituksessa on sen merkitys, mutta varmaan se on hauska harrastus sinulle :D Silti aika harva ottaa tuollaista klassista Straw man argumentointia kovin vakavasti.

Eikö tämä ketju ole se lopullinen mutapainiketju, jonne mennään, kun ei haluta pilata kaikkia keskusteluja jankutuksella? Jos se fraasi on turha, miksi se poistettiin?

Ei voi kuin ihmetellä tuota jankuttamisen tarvetta joillain, siis ihan oikeasti olet rinnastamassa nämä kaksi tapausta toisiinsa? Toisella siis yksi(!) työpaikkailmoitus, kun taas toisella on markkinointimateriaalia vaikka kuinka tolkuttomasti ja vielä kaiken kukkuraksi Aaron Greenberg keulimassa asialla. Toivon todellakin että saat tuosta firman puolustamisesta jotain korvausta, eihän tuossa ole muussa tapauksessa mitään tolkkua.

Olisiko työpaikkailmoituksessa ilmoitettava disclaimer ensi kerralla, jottei random fanipoika pahoita asiasta mieltään? Ei helvetti ihan oikeasti. :D
 
No miten selität sen, että ilmoitus levisi ympäri nettiä todella laajalle, jos se oli täysin mitätön ja merkityksetön? En tiedä kuka on random fanipoika, mutta selvästi sillä ilmoituksella oli vaikutusta ja toisin kuin yritit väittää, siinä esitettiin väite, jonka yritit epätoivoisesti kiistää ilman tulosta :D

Esitit myös väitteen, että MS:llä oli markkinointimateriaalia "vaikka kuinka tolkuttomasti", eli tulkintani mukaan valtava määrä. Voisitko antaa siitä vaikka 1000 kappaleen näytteen todisteeksi väitteellesi, jotta ei taas näyttäisi siltä, että vain hysteerisesti räpiköit taas pussista, jonne olet itse itsesi kiskonut kakkosluokan semanttisella kikkailullasi?

Johan tuo asia tosiaan käytiin läpi kertaalleen, eli tottakai minä ja tosi moni muukin tällä foorumilla on MS:n palkkalistoilla ja me saadaan ihan valtavia korvauksia siitä, että voitamme väittelyssä Anza1:n kerta toisensa jälkeen, koska häntä pidetään MS:n suurimpana uhkana ja 37% koko firman propagandaosaston budjetista on suunnattu tähän kamppailuun.
 
Itse en näe mainoskamppanjassa ''World's Most Powerful Console'' suurempia haittoja, sillä niinhän se paperilla on. Itseäni ei haittaa se, että toisella konsolilla framet hieman parempia, vielä vähemmän VRR:n kanssa. Jos nyt sattuu olemaan peli, joka on huomattavasti parempi pleikkarilla, niin sitten ostan sen PS5:selle. Pelatessani harvemmin mietin sitä, miltä se peli näyttää toisella alustalla.

Odotan innolla kesää ja lisää pelikuvaa peleistä. Saapa nähdä löydetäänkö tänä vuonna ongelmia pilareiden sijasta kenties autojen sivupeileistä.
 
No miten selität sen, että ilmoitus levisi ympäri nettiä todella laajalle, jos se oli täysin mitätön ja merkityksetön? En tiedä kuka on random fanipoika, mutta selvästi sillä ilmoituksella oli vaikutusta ja toisin kuin yritit väittää, siinä esitettiin väite, jonka yritit epätoivoisesti kiistää ilman tulosta :D

Esitit myös väitteen, että MS:llä oli markkinointimateriaalia "vaikka kuinka tolkuttomasti", eli tulkintani mukaan valtava määrä. Voisitko antaa siitä vaikka 1000 kappaleen näytteen todisteeksi väitteellesi, jotta ei taas näyttäisi siltä, että vain hysteerisesti räpiköit taas pussista, jonne olet itse itsesi kiskonut kakkosluokan semanttisella kikkailullasi?

Johan tuo asia tosiaan käytiin läpi kertaalleen, eli tottakai minä ja tosi moni muukin tällä foorumilla on MS:n palkkalistoilla ja me saadaan ihan valtavia korvauksia siitä, että voitamme väittelyssä Anza1:n kerta toisensa jälkeen, koska häntä pidetään MS:n suurimpana uhkana ja 37% koko firman propagandaosaston budjetista on suunnattu tähän kamppailuun.

Mahtaisikohan johtua ihan siitä että jokaikinen PS5:een liittyvä asia oli suurta yleisöä kiinnostava? Se random fanipoika olet sinä, jos nyt muuten ei selväksi tullut, sen verran tuuheaa settiä on tuo lähes pakkomielteinen Xboxin puolustelu on.

Laitat vaikka googleen hakusanoiksi Xbox Series X most powerful console ja vertaat tätä tulosta siihen mitä saat muuttamalla PS5 most powerful console? Pitääkö tässä tulla pyyhkimään vielä pyllykin moisen uusavuttomuuden edessä? Näyttää siltä että taas osuttiin hermoon, kun päänaukominen alkaa tuttuun tahtiin asiasisällön kutistuttua mitättömästä olemattomaan.

Niin ruusuista tilannetta ei valitettavasti ole, että te ansiokkaat ruohonjuuritason foorumisoturit saisitte palkkaa vaivoistanne, mutta saattehan te aina siitä uneksia että edes joskus monikansallisen korporaation tuotteen sokea puolustaminen palkitaan. Silti tuo fanaattinen muovilaatikon fanitus jaksaa ihmetyttää kerrasta toiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Ahaa, käyt siis henkilökohtaisuuksiin, kun argumentit loppuivat. Muistaakseni olet myös se sama tyyppi, joka kokoajan kitisee, että muut käyvät henkilökohtaisuuksiin sinua kohtaan, kun veto loppuu jankutusvietäristäsi? Varmaan voit esittää kattavat todisteet siitä, että olen random fanipoika? Etpä tietenkään, koska et koskaan esitä kattavia todisteita mistään, vaan vaadit niitä muilta, koska olet niin objektiivinen asiantuntija :D
 
Ylös Bottom