Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Onko mikä malli? Just tuo että vähemmän johtoja ja vempeleitä olis kans se juttu.
Alla muutama hyvä vaihtoehto:



Ja google kertoo molempien vahvuudet/heikkoudet, esimerkiksi Rtings sivuston arvostelut ovat kattavia.
 
Laitan tännekin ettei mene ohi jos jotakuta kiinnostaa. Eli ainakin LG CX:n omistajat hoi! Pro tip! Kaukosäätimen 1-8 numeroa painamalla pohjaan saat laitettua sen kyseisen kanavan tai kuvalähdön pikavalinnaksi. Mulla on esim 1 PS5 käytössä ja siitä eteenpäin laitettu lapsille Netfix ja Cmore jne. Valintojen asetusten jälkeen painaa vaan vaikka 1 pohjaan niin boom PS5 kanava pamahtaa esille. Amazing! :D
 
Laitan tännekin ettei mene ohi jos jotakuta kiinnostaa. Eli ainakin LG CX:n omistajat hoi! Pro tip! Kaukosäätimen 1-8 numeroa painamalla pohjaan saat laitettua sen kyseisen kanavan tai kuvalähdön pikavalinnaksi. Mulla on esim 1 PS5 käytössä ja siitä eteenpäin laitettu lapsille Netfix ja Cmore jne. Valintojen asetusten jälkeen painaa vaan vaikka 1 pohjaan niin boom PS5 kanava pamahtaa esille. Amazing! :D
edit. ei mitään enää. Kiitos vinkistä! Tuo on oikeasti elämää helpottava ominaisuus.
 
Huomasin juuri, että galaxy buds plus napit eivät toimi juuri ollenkaan CX:n parissa. Ääni pätkii ihan mahdottomasti. Ja niin kauan kun PS5 ei saa HBO sovellusta niin ei pelikuulokkeet pelasta eli hakusessa olisi hyvät ja mukavat päässä pidettävät kupilliset BT kuulokkeet leffojen katseluun yön pimeinä tunteina kun perhe vetää zetaa. Ja jos näihin kriteereihin on mahdollista lisätä edullinen hinta niin se olisi bueno. Ja ehdoton vaatimus, että toimivat moitteetta LG CX:n kanssa. Kiitos!
 
Ja jottei totuus unohdu, niin oli se sitten Lg, sony tai samusung, saat huippu TV:n ja melkein samoilla herkuilla. Vähän, kun ostaa auto, Volvo , mersu vai joku muu, kaikilla on puolensa. Minä päädyin Q8T malliin, ja ihan vain siitä syystä, että hintaoli 1099 ja Lg olis ollut 1799:ja ei vaan oikeasti ole 700e arvoinen ero.
Ja pakko kommentoida , tervetuloa clubiin, ei voi kun nauraa! Taitaa clubissa olla ainut huoli, ettei vaan näyttö pala! Ka tämänkin on kerrottava, oli jäänyt Ps5 päälle ja koko päiväksi, ei haittaa, kun p qled! Enkä edellään ostaisin nyky hinnoilla Lg:tä
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin juuri, että galaxy buds plus napit eivät toimi juuri ollenkaan CX:n parissa. Ääni pätkii ihan mahdottomasti. Ja niin kauan kun PS5 ei saa HBO sovellusta niin ei pelikuulokkeet pelasta eli hakusessa olisi hyvät ja mukavat päässä pidettävät kupilliset BT kuulokkeet leffojen katseluun yön pimeinä tunteina kun perhe vetää zetaa. Ja jos näihin kriteereihin on mahdollista lisätä edullinen hinta niin se olisi bueno. Ja ehdoton vaatimus, että toimivat moitteetta LG CX:n kanssa. Kiitos!
Itselläni on 100e maksavat Pioneerit jotka muutama vuosi sitten ostin Verkkokaupasta. Samaa mallia ei näytä olevan enää, mutta hyvin toimii ja ääni on hyvä omaan makuuni. En ole varma mitä tästä pitäisi päätellä. Varmaan että satasella saa ihan hyvät kuulokkeet.

Ja jottei totuus unohdu, niin oli se sitten Lg, sony tai samusung, saat huippu TV:n ja melkein samoilla herkuilla. Vähän, kun ostaa auto, Volvo , mersu vai joku muu, kaikilla on puolensa. Minä päädyin Q8T malliin, ja ihan vain siitä syystä, että hintaoli 1099 ja Lg olis ollut 1799:ja ei vaan oikeasti ole 700e arvoinen ero.
Ja pakko kommentoida , tervetuloa clubiin, ei voi kun nauraa! Taitaa clubissa olla ainut huoli, ettei vaan näyttö pala! Ka tämänkin on kerrottava, oli jäänyt Ps5 päälle ja koko päiväksi, ei haittaa, kun p qled! Enkä edellään ostaisin nyky hinnoilla Lg:tä
Nämä kommentit ovat kärpäsen surinaa OLEDin omistajien korvissa.
 
Jestas sentään, että Hämismiehen reemasteri sai uutta lihaa luiden ympärille päivitetyllä ruudulla. Kännykällä otetut ruutukuvat eivät tee oikeutta.
 

Liitetiedostot

  • 20210328_004738.jpg
    20210328_004738.jpg
    717,6 KB · Lukukerrat: 60
  • 20210328_005121.jpg
    20210328_005121.jpg
    1,4 MB · Lukukerrat: 61
  • 20210328_005702.jpg
    20210328_005702.jpg
    1 013,1 KB · Lukukerrat: 61
Viimeksi muokattu:
Jestas sentään, että Hämismiehen reemasteri sai uutta lihaa luiden ympärille päivitetyllä ruudulla. Kännykällä otetut ruutukuvat eivät tee oikeutta. Nää on upeita!
Ihan kakalta näyttää, mutta se voi johtua siitä, että olen hieman kateellinen sun uudesta telkkarista :D
 
Laitan tännekin ettei mene ohi jos jotakuta kiinnostaa. Eli ainakin LG CX:n omistajat hoi! Pro tip! Kaukosäätimen 1-8 numeroa painamalla pohjaan saat laitettua sen kyseisen kanavan tai kuvalähdön pikavalinnaksi. Mulla on esim 1 PS5 käytössä ja siitä eteenpäin laitettu lapsille Netfix ja Cmore jne. Valintojen asetusten jälkeen painaa vaan vaikka 1 pohjaan niin boom PS5 kanava pamahtaa esille. Amazing! :D
Joo ja toinen vinkki vitonen on rämpyttää tota kaukosäätimen vihreetä pientä nappulaa netflix napin lähellä. Saat freesync tiedot esille. Tullu pari kertaa tarpeeseen kun säätää 60/120fps pelien kans ja haluu varmistua asioista :)
 
Itselläni on 100e maksavat Pioneerit jotka muutama vuosi sitten ostin Verkkokaupasta. Samaa mallia ei näytä olevan enää, mutta hyvin toimii ja ääni on hyvä omaan makuuni. En ole varma mitä tästä pitäisi päätellä. Varmaan että satasella saa ihan hyvät kuulokkeet.


Nämä kommentit ovat kärpäsen surinaa OLEDin omistajien korvissa.
Jännitä sinä vain oma TV:n puolesta, minä nautin sillä välin upeasta peli kokemuksesta!
 
Onhan tuo kuva Lg Oledilla aika pysäyttävä. Ainoa miinus on eri kuvatilojen säätäminen kun pitää olla aina se kuvalähde päällä jota säädät esim Hdr kuvaa säätäessä pitää olla se Hdr kuva pyörimässä taustalla muuten ei koko Hdr valikkoa näy.
 

Liitetiedostot

  • 20201223_133630-01-01-01.jpeg
    20201223_133630-01-01-01.jpeg
    3,8 MB · Lukukerrat: 34
Onko kukaan keksinyt syytä tai (ja) ratkaisua miksi osassa ohjelmia ( lasten ohjelmat esim muumit, Palomies Sami alkutunnareiden musiikkivoimakkuus tuntuu muuttuvan lennosta jatkuvasti? Kuulostaa vähän siltä kun lapselle olisi annettu kaukosäädin ja sitten alkaa leikit äänenvoimakkuusnappuloilla :D
Edit: Hieman asiaa enemmän tutkittuani vika saattaakin olla Cmoren sovelluksessa sillä Netflixin kautta ei vaikuttaisi ääniongelmia tulevan.
 
Laitan tännekin ettei mene ohi jos jotakuta kiinnostaa. Eli ainakin LG CX:n omistajat hoi! Pro tip! Kaukosäätimen 1-8 numeroa painamalla pohjaan saat laitettua sen kyseisen kanavan tai kuvalähdön pikavalinnaksi. Mulla on esim 1 PS5 käytössä ja siitä eteenpäin laitettu lapsille Netfix ja Cmore jne. Valintojen asetusten jälkeen painaa vaan vaikka 1 pohjaan niin boom PS5 kanava pamahtaa esille. Amazing! :D
Kiitos tästä! Enpä ole tuota tiennytkään! :)
 
powerilla on joku oikeat vehkeet siihen gigantiin verrattuna mutta mistä siihen löyrää ne oikeat asetukset.
itse en ymmärrä niistä yhtään mitään
 
LG CX
Kannattaako noita AI kuvan ja äänenparannuksia pitää päällä? Ja onko mitään nyrkkisääntöjä perusasetuksiin, niitä vaihtoehtoja näyttää riittävän
 
LG CX
Kannattaako noita AI kuvan ja äänenparannuksia pitää päällä? Ja onko mitään nyrkkisääntöjä perusasetuksiin, niitä vaihtoehtoja näyttää riittävän
Pelatessa kaikki tuollaiset kuvan ja äänen jälkikäsittelyt pois päältä. Telkkarin omilla sovelluksillakin otin äänen AI-"parannuksen" pois sen jälkeen, kun se YouTubessa aivan totaalisesti pilasi yhden biisin. Tiedä häntä, mikä juuri siinä kappaleessa sai algoritmin sekoamaan niin, että kappale kuulosti tulevan jostain roskatynnyristä.

Konsoleilla olen käyttänyt ihan telkkarin vakiona olevaa Game-asetusta, enkä ole kokenut tarpeelliseksi säätää sitä mihinkään suuntaan.
 
LG CX
Kannattaako noita AI kuvan ja äänenparannuksia pitää päällä? Ja onko mitään nyrkkisääntöjä perusasetuksiin, niitä vaihtoehtoja näyttää riittävän

No oman silmän mukaan säätää, mutta itse otin kaikki AI jutut pois kun näin neuvotaan. Jos haluaa mahdollisimman luonnollisen kuvan kannattaa Rtings sivuston asetuksia käyttää, mutta nekin on tarkoitettu pimeään huoneeseen joten jos on valoisaa voi joitain kikkoja pistää päälle, kuten Dynamic tone mapping. Kuva voi näyttää todella tummalta aluksi noilla Rtings asetuksilla mutta kun siihen tottuu se on upean näköinen. Pelatessa myös pimeässä huoneessa HGIG päälle ennenkuin säätää pelin ja konsolin asetuksia HDR tilassa.

 
Ylös Bottom