13h 40min meni
Standard-vaikeustasolla.
Pelasin lähinnä iltaisin ja öisin, tunnelma aivan 5/5. melkein menetin yöunetkin, että sillee 6/5 meno.
Tuli kuoltuu aivan törkeesti. tavallaa oma vika, ruutu punasella menin usein, vaikka herbejä olis, ei vaan huomannu käyttää.
Olisi menny kauemminkin pelin kanssa, mutta en viimeistä aluetta jaksanu ja ehtinyt enää hinkata niin että huoneet ja käytävät olisin saanu tutkittua, nyt ne jäi kartalla punaiseksi.
Halusin siis saada tän läpi, ja alkaa kattelee esim. muiden striimejä. Ja youtube on vähän semmoinen että se saattaa spoilata pikkukuvilla kun ehdottelee videoita.
Peli jakeli ammuksia, ruutia ja romumetallia aika avokätisesti, ettei ammuksista ollut pulaa.
Jostain tietystä aseesta panokset oli hetkellisesti loppu ja piti heikommalla tai liian tehokkaalla pelata hetki.
Xboxin sisäinen kello sanoi että peliä ois pelattu 23h 42min, tuossa kyllä taitaa ajanotto rullaa kun peli on pausella tai alkuvalikossa.
Pelasin kyllä ihan alun uudestaan, koska skippasin vahingossa välivideon, siihen meni alle tunti.
Ja pari taistelua pelasin uudestaan, koska mielestäni käytin liikaa panoksia. no en käyttänyt. meni toisella kertaa huonommin

Mutta niihinkin meni yhteensä tunti ehkä. 18 tai 19h vois olla realistinen, oon mä sen verran kuollu.
Tallennuspisteitä oli sopivasti, ettei tarvinnu paljoo pelaa uudestaan kuoleman sattuessa.
Pelasin Xbox Onella, resoluutio on kuulemma 900p ja 30fps.
Tietokoneella oon pelannut pelejä 1080p ja 60 tai 120fps.
Mutta on sen verran pöljät silmät että 30fps ei häiritse.
Ostin Xboxille koska fyysinen oli halvempi ja sen sai heti, ei tarvinnut lataa.