Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Muutenki tuntuisi oudolta, että kone julkistettaisiin näin lähellä E3:sia eikä itse messuilla. Ehtiihän sitä konsolin julkistaa ennen pelejä samoilla messuillakin. :)
Muuuutta, jos studio x ja julkaisija y haluavat omissa sessioissaan kertoa pelistä ö, jossa on hulppeita ominaisuuksia juuri Super Nintendo Switchillä, niin silloin kannattaa ennen messuja jo kertoa.

Kattellaan, kohtahan tuo tavalla tai toisella selviää.

Uskaltaa jo odottaa et se uusi malli julkistetaan hyvin pian, kun näitä huhuja alkaa tulla paljon.

Ehkä julkistus on aikaisemmin ja tuossa directissä sitten keskitytään tarkempiin specseihin, olisi outoa jättää julkistus messujen loppuun.

Sain pitkästä aikaa Nintendolta palautekyselyn, jossa kysyttiin palautetta Distraint 2 pelistä. Onko muille tullut näitä palautekysely sähkiksiä? Lähinnä indiepeleistä kysytään palautetta.

On mulle välillä jotain tuollaisia tullut, mutta kun palkkioksi saa täysin turhia platina kolikoita niin en minä aikaani noihin tuhlaa.
Mieluummin kirjoitan mielipiteeni foorumille jossa se saattaa ehkä jopa hyödyttääkin jotain.

Täältä se tulee.. *rummun pärinää*

Meet the newest addition to the #NintendoSwitch family! Releasing 08/10, Nintendo Switch (OLED model) brings the versatility of the Nintendo Switch experience with a new vibrant 7-inch OLED screen, a wide adjustable stand, and more.
NoE Twitter

Jos tämä on se uusi Switch jota on huhuiltu niin ei nyt ihan hirveästi ostohaluja saa aikan, isompi Oled näyttö, muistia enemmän ja LAN portti.

Tässä ei taida nyt olla sellaista tilannetta että tulee uusia pelejä jotka vaatii OLED Switchin, eli vanha malli käy edelleen kaikkiin peleihin.

Täältä se tulee.. *rummun pärinää*

Meet the newest addition to the #NintendoSwitch family! Releasing 08/10, Nintendo Switch (OLED model) brings the versatility of the Nintendo Switch experience with a new vibrant 7-inch OLED screen, a wide adjustable stand, and more.
NoE Twitter

Kaikki mainitut uudistukset on hyviä. Eritoten isompi OLED näyttö, mutta ehkä se tärkein uudistus jäi kuitenkin uupumaan. Kyllä tähän samaan rakoon olisi voinut päivittää sisuskaluja vähän tehokkaampiin, niin että saataisiin tällä hetkellä ainakin osa hieman takkuavista peleistä pyörimään sulavammin.

Tässä on ainakin yksi asia varma. Joy-con ohjaimet edelleen samanlaisia ja driftaukset jatkuvat tässäkin mallissa. Katsotaan mikä on lopullinen mielipide kun tuon saa käteensä.

Muutenkaan ei tuo malli herättänyt mitään mielenkiintoa. Aika samankaltainen kun tuo perusmalli mutta näyttöä vaan suurennettu ja telakka saanut uuden mallin.

Kaikki mainitut uudistukset on hyviä. Eritoten isompi OLED näyttö, mutta ehkä se tärkein uudistus jäi kuitenkin uupumaan. Kyllä tähän samaan rakoon olisi voinut päivittää sisuskaluja vähän tehokkaampiin, niin että saataisiin tällä hetkellä ainakin osa hieman takkuavista peleistä pyörimään sulavammin.
Juu, sitä sisuskalujen päivitystä itse ainakin odotin. Omalla kohdallani kun Switchillä pelaaminen ei tapahdu juuri koskaan käsikonsolina, vaan lähes aina telakassa TV:n kautta. Ja kyllä ne päivitetyt sisukalut voisivat joka tapauksessa parantaa laitteen ominaisuuksia myös niille, jotka tykkäävät käyttää Switchiä yleensä käsikonsolina. Taitaa jäädä kokonaan hankkimatta tällainen päivitysmalli.

Juu, sitä sisuskalujen päivitystä itse ainakin odotin. Omalla kohdallani kun Switchillä pelaaminen ei tapahdu juuri koskaan käsikonsolina, vaan lähes aina telakassa TV:n kautta. Ja kyllä ne päivitetyt sisukalut voisivat joka tapauksessa parantaa laitteen ominaisuuksia myös niille, jotka tykkäävät käyttää Switchiä yleensä käsikonsolina. Taitaa jäädä kokonaan hankkimatta tällainen päivitysmalli.
Sama. Ei tämä nyt saanut ostohousuja jalkaan, kun vanhemman mallin Switch löytyy jo. Tosin jos en omistaisi Switchiä, niin kyllä tämä silloin saattaisi vähän kuumotella.

Jaa ei tullut switch v2. No nyt voikin sitten vanhaa mallia alkaa väijymään, jos sattuu edukaasti tulemaan vastaan. Mariota ja Zeldaa kun tekisi mieli päästä pelaamaan, tainnu viimeksi noita pelata kun snes oli kutakuinkin uusi laite..

Itse olen pelannut Switchillä 99 prosenttisesti television kautta. En edes muista koska viimeksi olen käsikonsoli ominaisuutta käyttänyt. Eli juu, ei ole itselläni mitään tarvetta päivittää tähän.

Ylös Bottom